Διαθέτοντας μια κομψή νέα σχεδιαστική γλώσσα που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για αυτοκίνητα της κινεζικής αγοράς, το SUV-coupé concept παρουσιάζει μια νέα σειρά EV. Που αναπτύσσεται σε συνεργασία με διάφορους συνεργάτες κοινοπραξίας της Volkswagen στην Κίνα. Λέει ο CEO της Volkswagen, Thomas Schäfer.
Βασισμένο σε μια απροσδιόριστη αρχιτεκτονική πλατφόρμας και υποστηρίζεται ότι φιλοξενεί τόσο μονοκινητήρα πίσω κίνησης, όσο και δικινητήρια τετρακίνηση. Καθώς επίσης και ποικίλες χωρητικότητες και σειρές μπαταριών. Ο ίδιος ο κωδικός ID, θα εξελιχθεί σε ένα νέο κορυφαίο μοντέλο ναυαρχίδα.
Διαθέτοντας έτσι μια νέα σχεδιαστική γλώσσα που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για αυτοκίνητα της κινεζικής αγοράς. Το SUV-coupé concept, παρουσιάζει μια νέα σειρά ηλεκτρικών μοντέλων που αναπτύσσεται σε συνεργασία με διάφορους συνεργάτες. Αυτά λέει ο CEO της Volkswagen, Thomas Schäfer.
Ξεχωρίζοντας δραματικά σε εμφάνιση και παρουσιαστικό από τα σημερινά μοντέλα με το σήμα ID, το νέο τετραθέσιο υιοθετεί ένα ξεχωριστό μπροστινό άκρο. Διαθέτει εντυπωσιακό στυλ προβολέων και ένα φωτισμένο λογότυπο της Volkswagen.
Ο σχεδιαστής της Volkswagen, Andreas Mindt, περιέγραψε τον Κωδικό ID ως «διακεκριμένο» και «εμπνευσμένο». Είπε: «Είναι απόλυτα σύγχρονο και πιο εκφραστικό από οποιοδήποτε από τα υπάρχοντα μοντέλα μας».
Το πρώην αφεντικό σχεδιασμού της Bentley, είπε ότι έχουν γίνει προσπάθειες για να προσφέρουμε στη νέα ιδέα ανθρώπινες ιδιότητες. Μέσω ελαφρών κινούμενων σχεδίων, συμπεριλαμβανομένης μιας λειτουργίας καλωσορίσματος, για τους προβολείς που μιμούνται το ανοιγοκλείσιμο των ματιών.
“Θέλαμε να δώσουμε στον Κωδικό ID μια ζεστή ανθρώπινη πινελιά. Θα πρέπει να παρέχει οπτική προσκόλληση τη στιγμή που τον βλέπετε. Δεν είναι ρομποτικό και κρύο”, είπε. Τα ελαφριά κινούμενα σχέδια σχεδιάστηκαν να τροποποιούνται κάθε τρεις μήνες. Έτσι θα φρεσκάρουν την εμφάνιση του αυτοκινήτου μέσω ενημερώσεων λογισμικού over-the-air σε συνδρομητική βάση.
Το καθαρό, χαμηλό μπροστινό μέρος διαθέτει σχεδίαση χωρίς παραδοσιακή μάσκα, η οποία εξελίσσεται σε μακρύ καπό, παρμπρίζ και κυρτή γραμμή οροφής. Αυτό δίνει στο νέο Volkswagen πιο παραδοσιακές αναλογίες από τα υπάρχοντα μοντέλα ID με καμπίνα προς τα εμπρός. Άλλα διακριτικά στοιχεία περιλαμβάνουν τους προεξέχοντες θόλους των μπροστινών τροχών. Το εκτεταμένο μεταξόνιο βοηθά στη μείωση των προεξοχών, ενώ τα φαρδιά μετατρόχια παρέχουν μια μυώδη στάση και θα ενισχύσουν τη σταθερότητα. Στο πλαίσιο των προσπαθειών της Volkswagen να συμβαδίσει στην ψηφιακή λειτουργικότητα, ένα avatar εμφανίζεται στο παράθυρο του οδηγού όταν πλησιάζετε με το κλειδί.
Παρέχοντας πληροφορίες για την κυκλοφορία και τις καιρικές συνθήκες, ως μέρος αυτού που η Volkswagen αποκαλεί Smart Window Concept. Το ID Code έχει ένα πίσω παράθυρο με μεγάλη γωνία και οριζόντια φώτα φρένων που αντικατοπτρίζουν τους προβολείς, όλα τοποθετημένα σε πίσω πόρτα. Αλλά σε στυλ shooting brake και διακοσμημένα με ένα φωτιζόμενο λογότυπο. Οι γωνίες είναι μεγάλες, επιβεβαιώνοντας, ότι η νέα ιδέα έχει αναπτυχθεί τόσο για το στυλ όσο και για τον καθαρό χώρο. Μαζί με το προοδευτικό εξωτερικό του στιλ, το concept μήκους 4800 χιλιοστών παρουσιάζει επίσης μια νέα σχεδίαση εσωτερικού με επίκεντρο τον οδηγό.
Δημιουργημένο για να υποστηρίξει μια ποικιλία μοντέλων ηλεκτρικών, η υπο-μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων ID UX προορίζεται να προσελκύσει ένα νεότερο κοινό.
«Ο κωδικός ID δίνει την πρώτη ματιά στο μέλλον της Volkswagen στην Κίνα», δήλωσε ο Schäfer. «Αποτελεί μέρος μιας βελτιωμένης εμπειρίας επωνυμίας με στόχο την αξιοποίηση νέων ομάδων πελατών στην Κίνα». Οι ιδέες, η τεχνολογία και οι διαδικασίες πίσω από τη νέα ιδέα έχουν αναπτυχθεί για να φέρουν τα μελλοντικά μοντέλα της Volkswagen σε πιο στενό ανταγωνισμό.
“Δείξαμε πώς θα εξελίξουμε την εμφάνιση των ηλεκτρικών μοντέλων για την Ευρώπη με τα ID 2 και ID 2 GTI . Είναι πιο παραδοσιακά όσον αφορά το στυλ”, δήλωσε η Mindt. “Ωστόσο, δεν αποκλείουμε ένα αυτοκίνητο όπως το ID Code να εισαχθεί σε άλλες αγορές στο μέλλον. Προς το παρόν, ωστόσο, προγραμματίζεται μόνο για την Κίνα.”
Το πρώτο μοντέλο στη σειρά ID UX είναι το ID Unyx – μια ανανεωμένη έκδοση του Cupra Tavascan που παράγεται σε ένα εργοστάσιο κοινοπραξίας. Αυτό λειτουργεί σε συνεργασία με την JAC στην κινεζική πόλη Hefei. Μια επέκταση της υπάρχουσας σειράς ID που σχεδιάστηκε για την κινεζική αγορά, αποτελεί την στρατηγική της Volkswagen «Στην Κίνα, για την Κίνα».
Κατά την αποκάλυψη του ID Code, η Volkswagen αποκάλυψε ότι η σειρά ID θα αυξηθεί σε συνολικά 16 μοντέλα μέχρι το 2030. Συμπεριλαμβανομένων πέντε μοντέλων από τη σειρά ID UX. Παρά τη μεγάλη εστίαση στις προσφορές ηλεκτρικών αυτοκινήτων της, ωστόσο, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία λέει ότι παραμένει προσηλωμένη στα οχήματα εσωτερικής καύσης. Έχει σχέδια να επεκτείνει τη σειρά της στην Κίνα με 12 νέα μοντέλα βενζίνης και έξι νέα plug-in-υβριδικά. Όλα προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία άνω των 110 χλμ.
Εκτός από τα μοντέλα που βασίζονται στις υπάρχουσες πλατφόρμες MQB (ICE) και MEB (EV), σχεδιάζει να λανσάρει νέα μοντέλα στην πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων EE. Αυτή αναπτύσσεται σε συνεργασία με την Xpeng, καθώς και μια νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων με το όνομα Κύρια πλατφόρμα της Κίνας (CMP) από το 2026. Η Volkswagen συνεργάστηκε επίσης με την Horizon Robotics και την Thundersoft για την ανάπτυξη δυνατοτήτων αυτόνομης οδήγησης, infotainment και συνδεσιμότητας.
Πηγή: Autocar
.