Η Volkswagen προωθεί την ισότητα των φύλων

Η Volkswagen προωθεί την ισότητα των φύλων επισημαίνοντας τις ανισότητες που κυριαρχούν στο χώρο του ποδοσφαίρου.

Ακούστε το άρθρο

Η Volkswagen ως επίσημος χορηγός μετακίνησης του UEFA Women’s EURO 2022 και της γερμανικής ομοσπονδίας ποδοσφαίρου επιθυμεί την ισότητα των φύλων. Με την καμπάνια της, η γερμανική φίρμα θίγει το θέμα των ίσων ευκαιριών.

Μάλιστα, χρησιμοποιεί τον όρο «γυναικείο ποδόσφαιρο» για την αποδοκιμασία παγιωμένων αντιλήψεων. Το επίθετο γυναικείο δίνει την εντύπωση ότι δεν μιλάμε για το γνωστό σε όλους ποδόσφαιρο. Επιπλέον, η καμπάνια θα λανσάρει για πρώτη φορά το hashtag #NotWomensFootball.

Αυτό είναι το επιβλητικό Volkswagen ID. Aero!

Πότε ξεκίνησε η καμπάνια

Η έναρξη της καμπάνιας έλαβε χώρα στον εναρκτήριο αγώνα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου στο Μάντσεστερ. Μάλιστα, το hashtag #NotWomensFootball έκανε την εμφάνιση του στους ψηφιακούς πίνακες και ακολουθήσε ένα συγκινητικό βίντεο.

Η Volkswagen προωθεί την ισότητα των φύλων!

Η καμπάνια της Volkswagen στηρίζει τη στρατηγική της UEFA με σύνθημα «Ώρα για Δράση» από το 2019. Η ομοσπονδία, λοιπόν, στοχεύει στον διπλασιασμό των παικτριών ποδοσφαίρου στην Ευρώπη μέχρι το 2024.

Θα είναι πολλά τα Volkswagen ID. Buzz στο μέλλον!

Η Imelda Labbe, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Volkswagen Passenger Cars, δήλωσε:

«Η νέα μας καμπάνια λειτουργεί ως αφύπνιση προς τον κόσμο. Δείχνει τον τρόπο χρήσης της γλώσσας, η οποία διαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται. Στη Volkswagen πιστεύουμε στη δύναμη της διαφορετικότητας σε όλους τους τομείς, προκειμένου να επιτύχουμε σημαντικά πράγματα. Ένα από αυτά, λοιπόν, είναι η βιώσιμη ηλεκτροκίνηση, την οποία υιοθετήσαμε σε πρώιμο στάδιο ως πρωτοπόροι».

Volkswagen: Ολίγον απίθανο… το αυτοκίνητο της Apple!

Η αρχηγός της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της Γερμανίας, Alexandra Popp, σχολίασε:

«Η συζήτηση γύρω από τις ίσες ευκαιρίες για άνδρες και γυναίκες στον επαγγελματικό αθλητισμό κερδίζει ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον του κόσμου. Νομίζω ότι η πρωτοβουλία της Volkswagen με επίκεντρο το ποδόσφαιρο αποτελεί μια θετική εξέλιξη. Το #NotWomensFootball θα προκαλέσει πολλές συζητήσεις. Είναι, επομένως, ένα σημαντικό βήμα προς την αναγνώριση των προσπαθειών όλων των ποδοσφαιριστών, είτε παίζουν σε ερασιτεχνικό, είτε σε επαγγελματικό επίπεδο».

abb_img