Θα είναι πολλά τα Volkswagen ID. Buzz στο μέλλον!

Το Volkswagen ID. Buzz έχει ήδη μπει στην παραγωγή, με την γερμανική εταιρεία να υπόσχεται μεγάλο αριθμό διαθέσιμων οχημάτων.

Ακούστε το άρθρο

Το Volkswagen ID. Buzz θα μπει για τα καλά στη ζωή μας, καθώς πρόσφατα ξεκίνησε η παραγωγή του και μάλιστα σε δύο εκδόσεις: την επιβατική (ID. Buzz) και την επαγγελματική (Cargo).

Συγκεκριμένα, η γερμανική εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει την ημερήσια παραγωγή κατά 900 οχήματα, με την ετήσια παραγωγή να αγγίζει τις έως και 130.000 μονάδες. Η παραγωγή των οχημάτων θα λάβει χώρα στο εργοστάσιο της Volkswagen στον Ανόβερο, το πλέον τρίτο γερμανικό εργοστάσιο παραγωγής οχημάτων της γκάμας ID.

Έναρξη παραγωγής για το Volkswagen ID. Buzz

Το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen και υπεύθυνος Παραγωγής και Logistics, Josef Baumert, δήλωσε:

«Το ID. Buzz είναι ορόσημο προς την ηλεκτροκίνηση για την φίρμα αλλά και για το εργοστάσιο στο Ανόβερο. Σε μόλις 8 χρόνια, περισσότερο από το 55% των οχημάτων μας στην Ευρώπη θα είναι ηλεκτροκίνητα. Το ID. Buzz έχει πρωταγωνιστικό στρατηγικό ρόλο σε αυτό».

Συνέχισε, επισημαίνοντας ότι η παραγωγή του οχήματος θα φτάσει έως και τις 130.000 μονάδες, από το 2030. Επιπλέον, φέτος θα έχουμε συνολικά 15.000 μονάδες του νέου μοντέλου.

Volkswagen ID. Buzz: Με απίστευτες ψηφιακές υπηρεσίες!

Θα είναι πολλά τα Volkswagen ID. Buzz στο μέλλον!

Τρία μοντέλα ταυτόχρονα

Θυμίζουμε ότι η εταιρεία παράγει προς το παρόν τρία μοντέλα στο Ανόβερο, τα οποία μάλιστα χρησιμοποιούν τρεις διαφορετικές πλατφόρμες, έχοντας τρεις διαφορετικούς τύπους μονάδων ισχύος. Τα οχήματα αυτά είναι προφανώς:

  • Το ID. Buzz
  • Το νέο plug-in hybrid Multivan
  • Οι παραλλαγές του T6.1 με θερμικό κινητήρα

Αστυπάλαια: Παγκόσμια πρεμιέρα του Volkswagen ID. Buzz

Απαραίτητη η εκπαίδευση των εργαζομένων

Τέλος, για την παραγωγή των νέων μοντέλων, 4.000 άτομα έλαβαν σχετική εκπαίδευση. Προφανώς, για να χειρίζονται τις τεχνολογίες υψηλής τάσης και όχι μόνο. Τέλος, η αύξηση της παραγωγής θα είναι εφικτή χάρη και στην άνοδο των αυτοματοποιημένων διαδικασιών. Οι αυτοματισμοί στην κατασκευή του αμαξώματος του οχήματος ανέβηκαν κατά 15% σε σχέση με το Τ6.1, φτάνοντας σε ποσοστό 92%.

abb_img