Η WMC 250EV είναι ένα «θαύμα» της αεροδυναμικής βάζει και έχει στόχο τα 400 χλμ./ώρα

Η διαφορά που κάνει αυτή η καινοτόμα σχεδίαση είναι τεράστια, αφού έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση των αεροδυναμικών τριβών έως και 70%!

Η βρετανική εταιρεία White Motorcycle Concepts ανέτρεψε όλα τα δεδομένα με την πρόσφατη παρουσίαση της αμιγώς ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας WMC 250EV, με την οποία υπόσχεται να αλλάξει όσα ξέραμε έως σήμερα για την αεροδυναμική και τη σχεδίαση των μελλοντικών δίτροχων!

Η επαναστατική WMC 250EV, εκτός των αρκετών καινοτομιών της, έχει ως στόχο να αγγίξει τελική ταχύτητα άνω των 400 χλμ./ώρα! Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Πρώτα από όλα, βλέποντας τις εικόνες από αυτήν την «περίεργη» μοτοσυκλέτα, αμέσως παρατηρούμε το τεράστιο «τούνελ» κατά μήκος της WMC 250EV! Σχεδιαστικά, είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε κάτι τέτοιο σε ένα δίτροχο όχημα και αμέσως γίνεται αντιληπτό πως η αεροδυναμική σχεδίαση είναι ο βασικότερος λόγος για αυτό το αποτέλεσμα!

Το όνειρο του Robert White για το μέλλον των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών

Η καινοτομία του «V-air»

Η πρωτοποριακή σχεδιαστική ιδέα για αυτό το «τούνελ», που λέγεται «V-air», ανήκει στον πρώην μηχανικό της F1, Robert White.

Ο White, με 25ετή εμπειρία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, σκέφτηκε πως αρκετές από τις τεχνολογικές ιδέες που χρησιμοποιούνταν στη Formula 1 και σε άλλα αγωνίσματα με τετράτροχα οχήματα, θα μπορούσαν να εφαρμοστούν και στις μοτοσυκλέτες!

Έτσι, «πήρε» κάποιες από τις καλύτερες ιδέες του τετράτροχου μηχανοκίνητου αθλητισμού και τις χρησιμοποίησε στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.

Μία από αυτές, είναι και η… τεράστια τρύπα κατά μήκος της WMC 250EV, η οποία διαπερνά το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας και επιτρέπει να περνάει από μέσα ο αέρας, παρά γύρω από το δίτροχο.

Η διαφορά που κάνει αυτή η καινοτόμα σχεδίαση είναι τεράστια, αφού έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση των αεροδυναμικών τριβών έως και 70%!

Φυσικά, ένας λόγος που, σχεδιαστικά τουλάχιστον, το «V-air» είναι… πραγματικότητα, έχει να κάνει πως ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να είναι πιο «εύπλαστος», όσον αφορά στο σχήμα του ή το μέγεθός του, σε σχέση με τους θερμικούς κινητήρες που σχεδιάζονται μέσα στο πλαίσιο, επιτρέποντας αυτές τις «ακροβασίες» στο design.

Ο ηλεκτροκινητήρας στην WMC 250EV «κάθεται» στο πάτωμα της μοτοσυκλέτας και κάτω από το «τούνελ», δίνοντας, επιπρόσθετα, καλύτερο κέντρο βάρους.

Διαβάστε επίσης: Τρεις… ματιές στο ηλεκτροκίνητο μέλλον της Husqvarna

«D-Drive»: Ηλεκτροκίνηση και στους δύο τροχούς

Μία δεύτερη καινοτομία της WMC 250EV είναι η ηλεκτροκίνηση και στους δύο τροχούς!

Ο πίσω τροχός παίρνει κίνηση από δύο ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους κοντά στο ψαλίδι και ο μπροστινός τροχός παίρνει κίνηση από μια ανάλογη μονάδα στο κέντρο του τροχού, με συνολική απόδοση 134 ίππων, ενώ αξίζει να προσθέσουμε πως το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας είναι, περίπου, 134 κιλά. Εάν σε αυτό προσθέσουμε και την πρωτοποριακή αεροδυναμική σχεδίαση, αντιλαμβανόμαστε πως οι επιδόσεις της μοτοσυκλέτας θα είναι πράγματι «εξωτικές».

«F-Drive»

Η τρίτη καινοτομία, ονομάζεται «F-Drive» και ενσωματώνει την μετάδοση στον πίσω τροχό μέσα στο ψαλίδι, γεγονός που βελτιώνει περαιτέρω την απόδοση.

Στόχος η κατάρριψη των ρεκόρ

Ο Robert White έχει θέσει ως στόχο να σπάσει τους επόμενους 12 μήνες το βρετανικό και το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας με μοτοσυκλέτα που κατέχει ο πρώην εξάκις παγκόσμιος πρωταθλητής του Moto GP, Max Biaggi.

O Biaggi τον περασμένο Νοέμβριο κατέγραψε το παγκόσμιο ρεκόρ των 366 χλμ./ώρα με την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Voxan Wattman.

Ο Robert White πιστεύει πως η WMC 250EV μπορεί να πιάσει ταχύτητες άνω των 400 χλμ./ώρα! Το αν θα το καταφέρει, μένει να το δούμε!

Διαβάστε επίσης: Η BMW παρουσίασε το ηλεκτρικό σκούτερ Definition CE 04