Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να γίνουν πηγή εισοδήματος και μάλιστα… «γερού». Δεν το λέμε εμείς, αλλά 100 ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων από τη Βρετανία, οι οποίοι γλιτώνουν λεφτά με τον δικό τους τρόπο.
Προφανώς, δεν χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα, τα τελευταία κοστίζουν πιο πολύ από ποτέ. Ωστόσο, κερδίζουν και χρήματα ως έξτρα εισόδημα, μέσω ενός ρηξικέλευθου και ομολογουμένως ευφάνταστου τρόπου.
Audi: Νέος κόμβος φόρτισης στη Ζυρίχη
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια
Η διαδικασία είχε ως εξής. Οι κάτοχοι φόρτιζαν τα αυτοκίνητα τους τις ώρες που το ρεύμα κοστίζει λιγότερο, κάτι σαν το γνωστό σε μας «νυχτερινό ρεύμα». Στη συνέχεια όμως το… πουλούσαν πίσω στο δίκτυο, τις ώρες που η τιμή του ήταν αυξημένη. Σατανικό, αν σκεφτεί κάποιος ότι οι κάτοχοι των οχημάτων, εκμεταλλεύτηκαν τη διαφορά στο τιμολόγιο και μάλιστα βγήκαν και κερδισμένοι.
Για την παροχή ρεύματος στο δίκτυο ηλεκτροδότησης είναι απαραίτητος ένας ειδικός φορτιστής V2G (Vehicle-to-grid), για την επικοινωνία και την ανταλλαγή ρεύματος ανάμεσα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το δίκτυο.
General Motors: Φόρτιση από 2 πρίζες για ηλεκτρικά αυτοκίνητα!
Στο πλαίσιο του project Electric Nation
Το συγκεκριμένο εγχείρημα ήταν στο πλαίσιο του project Electric Nation, στόχος του οποίου ήταν η δοκιμή της βιωσιμότητας του V2G. Στο έργο συμμετείχαν επίσης η Western Power Distribution και η Crowd Charge.
Η δεύτερη εξόπλισε τα σπίτια 100 ιδιοκτητών ηλεκτρικών της Nissan με αμφίδρομους φορτιστές Wallbox Quasar V2G. Οι εν λόγω φορτιστές ήταν υπεύθυνοι για την φόρτιση και την αποφόρτιση των μπαταριών των αυτοκινήτων. Οι συμμετέχοντες κατάφεραν να κερδίζουν από αυτή την άνευ προηγουμένου διαδικασία από 25 έως και 1.500 λίρες το μήνα!
Arena del Futuro: Το μέλλον της φόρτισης από την Fiat!
Εμπόδιο η τιμή των φορτιστών
Ωστόσο, αξίζει να αναφέρουμε ότι προς το παρόν αυτή η διαδικασία δεν είναι εύκολη και προσιτή σε όλους. Ο λόγος είναι ότι τέτοιοι φορτιστές είναι ακόμα πολύ ακριβοί, κοστίζοντας περίπου 5.500 λίρες. Αντίθετα, ένας κανονικός φορτιστής κοστίζει 1.000 λίρες. Όταν οι τιμές των συγκεκριμένων φορτιστών θα «πέφτουν» και οι πωλήσεις των ηλεκτρικών θα «ανεβαίνουν», η πώληση ηλεκτρικού ρεύματος θα γίνει συχνό φαινόμενο.