General Motors: Φόρτιση από 2 πρίζες για ηλεκτρικά αυτοκίνητα!

Η General Motors κατέθεσε τη σχετική πατέντα για τη δημιουργία αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με πολλές θύρες φόρτισης.

Ακούστε το άρθρο

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων εκτός από το θέμα της αυτονομίας αντιμετωπίζουν και το πρόβλημα του χρόνου φόρτισης. Αυτό, λοιπόν, το ζήτημα προσπαθεί να επιλύσει η General Motors με την πατέντα της. Δηλαδή την τοποθέτηση πολλών θυρών φόρτισης σε ένα ηλεκτρικό όχημα.

Η μέχρι τώρα παγιωμένη πρακτική των αυτοκινητοβιομηχανιών αφορούσε την ενίσχυση των μπαταριών και την αύξηση της ταχύτητας των φορτιστών, ως λύσεις για τα παραπάνω θέματα. Ουσιαστικά, το ρεύμα του εξωτερικού φορτιστή, αλλά και το ρεύμα που «αντέχει» το αυτοκίνητο επηρεάζει το χρόνο φόρτισης.

General Motors: Όσο οι επιβάτες ιδρώνουν, η αυτονομία μεγαλώνει!

Η πατέντα της General Motors

Η πατέντα της General Motors έχει τον τίτλο «Adaptive Fast-Charging of Multi-Pack Battery System in a Mobile Platform Having Dual Charge Ports». Μάλιστα, την συγκεκριμένη πατέντα την κατέθεσε στην αρμόδια υπηρεσία των ΗΠΑ. Την άμεση εφαρμογή της πατέντας θα τη δούμε κατά πάσα πιθανότητα στην ηλεκτρική πλατφόρμα «Ultium».

General Motors: Φόρτιση από 2 πρίζες για EVs!

Η πλατφόρμα Ultium διαθέτει 12 modules μπαταριών, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους σε σειρά και δημιουργούν ένα μεγάλο πακέτο μπαταρίας. Παράλληλα, υπάρχει ένα πανομοιότυπο πακέτο με modules μπαταριών, το οποίο δημιουργεί μια δεύτερη μπαταρία στο ίδιο όχημα.

Η νέα πατέντα δίνει τη δυνατότητα φόρτισης των μπαταριών ξεχωριστά ή και συγχρόνως. Θα μπορούσε, δηλαδή, να φορτίσει κανείς το ένα πακέτο μπαταρίας στα 800V και το δεύτερο στα 400V ή ταυτόχρονα και τα 2 στα 400V.

General Motors: Τρέχει και δε φτάνει με τα ηλεκτρικά Hummer!

Το όχημα ως πηγή ενέργειας

Η νέα πατέντα επιτρέπει στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο να λειτουργεί ως πηγή ενέργειας από τη μία θύρα, ενώ από την άλλη φορτίζει. Ουσιαστικά, έτσι μπορεί να δώσει ρεύμα σε άλλες ηλεκτρικές συσκευές και εργαλεία.

Η Ford δοκιμάζει τεχνολογίες geofencing σε επαγγελματικά

Τα μελλοντικά σχέδια

Σύμφωνα με τηv General Motors η πατέντα θα ήταν χρήσιμη σε στόλους ηλεκτρικών οχημάτων και εταιρείες με πολλά και διαφορετικά οχήματα. Επιπλέον, αν και οι θύρες είναι στην ίδια πλευρά, στο μέλλον μπορεί να υπάρχει μία θύρα σε κάθε πλευρά του οχήματος.

Ford: Στηρίζει την απαγόρευση των θερμικών κινητήρων

Αυτό, δηλαδή, θα διευκολύνει τη φόρτιση σε θέση παρκαρίσματος. Τέλος, παρατηρούμε την πρόθεση της General Motors για την εξέλιξη, όσο το δυνατό περισσότερο της πλατφόρμας Ultium.

abb_img