Ενθαρρυντικά τα νέα από την έρευνα της Juniper Research, σύμφωνα με την οποία τα έσοδα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την φόρτισή τους θα είναι πάνω από 300 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα έσοδα αυτά αφορούν την παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών οχημάτων και τα αναμένουμε έως και το 2027.
Μάλιστα εντός του 2023, ο τζίρος από τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων θα αγγίξει τα 66 δισεκατομμύρια δολάρια. Τουλάχιστον αυτό αναφέρει η έκθεση με τίτλο: «EV Charging: Key Opportunities, Regional Analysis & Market Forecasts 2023-2027».
Παράλληλα, η έρευνα αξιολόγησε τους κορυφαίους παίκτες στην αγορά φόρτισης ηλεκτρικών, σύμφωνα με μία σειρά κριτηρίων. Αυτά ήταν το βάθος και το εύρος των προσφορών, η καινοτομία και οι μελλοντικές προοπτικές. Η αξιολόγηση της εταιρείας ανέδειξε στις τρεις πρώτες θέσεις, κατά σειρά τις: Siemens, ChargePoint και ΑΒΒ.
ACEA: Σε συνεχή άνοδο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα!
Όπως ανέφεραν οι αναλυτές, η Siemens στοχεύει κατά βάση στη φόρτιση των οχημάτων των δημόσιων συγκοινωνιών και στους επαγγελματικούς στόλους ηλεκτρικών οχημάτων. Σε αυτό το πλαίσιο, οι ανταγωνιστικοί προμηθευτές διαφοροποιούν το χαρτοφυλάκιό τους. Προφανώς, μόνο έτσι είναι εφικτή η μεγιστοποίηση του μεριδίου αγοράς τους.
Φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Και εργασιακή παροχή!
Ανοδική η πορεία των εσόδων φόρτισης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Το ενθαρρυντικό είναι ότι η πορεία των εσόδων από τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων, θα είναι ανοδική τα επόμενα χρόνια. Οι αναλυτές είναι προβληματισμένοι με τον κατακερματισμό της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων. Κάτι που θα αλλάξει άρδην τα επόμενα χρόνια!
Για την ακρίβεια, οι πωλήσεις των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων θα ξεπεράσουν τις 137 εκατομμύρια παγκοσμίως. Σημαντική αύξηση, αν αναλογιστεί κανείς ότι οι πωλήσεις το 2023 θα αγγίξουν τα 49 εκατομμύρια οχήματα.
Βραδινή φόρτιση ηλεκτρικών: Κίνδυνος για το δίκτυο
Επιπλέον, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έχει εγκρίνει ότι ανά 60 χιλιόμετρα διαδρομής στις κύριες οδούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης έως το 2026, θα υπάρχει τουλάχιστον ένας σταθμός φόρτισης. Η ίδια απαίτηση ισχύει για τα φορτηγά και τα λεωφορεία, αλλά μόνο στα κεντρικά διευρωπαϊκά δίκτυα και με πιο ισχυρούς σταθμούς φόρτισης.
Σαφώς θα υπάρξουν ορισμένες εξαιρέσεις. Ωστόσο, αυτές θα αφορούν τις εξόχως απόκεντρες περιοχές, τα νησιά και τους δρόμους με ελάχιστη κυκλοφορία.