Η Isuzu φέρνει επανάσταση στην κατηγορία των pickup, με το ολοκαίνουριο, πλήρως ηλεκτρικό D-MAX EV. Πρόκειται για το πρώτο EV pickup της ιαπωνικής φίρμας, το οποίο υπόσχεται να προσφέρει την απόδοση και τις δυνατότητες ενός συμβατικού μοντέλου diesel. Η μαζική παραγωγή του έχει ήδη ξεκινήσει, με τις πρώτες εκδόσεις με αριστερό τιμόνι να προορίζονται για την Ευρώπη, το τρίτο τρίμηνο του 2025.

Το D-MAX EV διατηρεί την ανθεκτική σχεδίαση του πετυχημένου D-MAX, αλλά αντικαθιστά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, προσφέροντας έτσι μόνιμη τετρακίνηση.

Η συνδυασμένη απόδοση φτάνει τους 188 ίππους και τα 325 Nm ροπής, επιτρέποντας στο pickup να ρυμουλκήσει έως και 3.500 κιλά και να μεταφέρει φορτίο άνω των 1.000 κιλών.

Εξοπλισμένο με μπαταρία 66,9 kWh, το D-MAX EV προσφέρει αυτονομία έως 263 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP, ενώ σε αστικές συνθήκες η αυτονομία μπορεί να φτάσει, έως και τα 361 χιλιόμετρα.

Όλα αυτά καθιστούν το νέο ηλεκτρικό μοντέλο, έναν ισχυρό αντίπαλο στην αγορά των επαγγελματικών οχημάτων μηδενικών ρύπων. Κατασκευασμένο για επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου, το στιβαρό ηλεκτρικό pickup, διαθέτει απόσταση από το έδαφος πάνω από 210 mm, με βάθος βύθισης σχεδόν 600 mm.
Δείτε ακόμα: To Isuzu D-Max θα γίνει ηλεκτρικό… Θηρίο!
Αν και οι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί, το D-MAX EV αναμένεται να ξεκινάει ελαφρώς υψηλότερα από το μοντέλο ντίζελ, το οποίο έχει βασική τιμή περίπου 36.500 €.

Το δημοφιλές D-MAX της Isuzu, πωλείται σε πάνω από 100 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ευρώπης, της Ασίας, της Μέσης Ανατολής και της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής. Η ηλεκτρική έκδοση, θα φτάσει στην Ευρώπη τους επόμενους μήνες και στη συνέχεια στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε άλλες περιοχές το 2026.

Το ηλεκτρικό D-MAX, θα ανταγωνιστεί τα Toyota Hilux, Ford Ranger και άλλα ηλεκτρικά pickup, όπως το Radar R6 της Geely, το Shark της BYD και το F-150 Lightning της Ford.
Πηγή: electrek.co