Η εφετινή Πρωταπριλιά της αυτοκινητοβιομηχανίας

Τηρώντας το έθιμο της Πρωταπριλιάς, οι εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων κάνουν κάθε χρόνο ανακοινώσεις με κάθε επισημότητα.

Ακούστε το άρθρο

Τηρώντας το έθιμο της Πρωταπριλιάς, οι εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων κάνουν κάθε χρόνο ανακοινώσεις με κάθε επισημότητα. Περιγράφοντας τέρατα με τρόπο φυσικό και επαγγελματικό. Έτσι έγινε και εφέτος.

Μετά το MBUX Bark Assist της Mercedes, το οποίο αποκαλύψαμε εχθές, ας δούμε άλλα τρία Πρωταπριλιάτικα αστεία από την Volkswagen, την Isuzu τη Hyundai και την Honda.

Το φωτιζόμενο ID.3 της Volkswagen

Η εφετινή Πρωταπριλιά της αυτοκινητοβιομηχανίας

«Επιστρέφει η βαφή Harlequin της Volkswagen τον Απρίλιο. Τώρα Ηλεκτρισμένη» έχει τίτλο το Δελτίο Τύπου της μάρκας. Και συνεχίζει λέγοντας ότι η εμβληματική βαφή Harlequin, που έγινε διάσημη τη δεκαετία του ’90 με το Volkswagen Polo, είναι έτοιμη για μια θριαμβευτική επιστροφή με το ID.3. Αλλά αυτή τη φορά με μια ηλεκτρισμένη πινελιά. Η Volkswagen παρουσιάζει το Ηλεκτροφωτιζόμενο ID.3 Harlequin Edition. Τα πάνελ του ID.3 Harlequin θα φωτίζονται και θα πάλλονται στο ρυθμό του ηχοσυστήματος του αυτοκινήτου. Η περιορισμένη έκδοση ID.3 Harlequin είναι διαθέσιμη από την 1η Απριλίου.». Κα προφανώς την ίδια ημέρα σταμάτησε η διαθεσιμότητα!

Ένα ιδιαίτερο άρωμα Isuzu

Η εφετινή Πρωταπριλιά της αυτοκινητοβιομηχανίας

«Η Isuzu μπαίνει δυναμικά στον χώρο των αρωμάτων με το Driven» σύμφωνα με την μάρκα. Το οποίο είναι ένας ακαταμάχητος συνδυασμός ανυποχώρητης έλξης και ακατέργαστης έντασης. Το άρωμα έγινε για αυτούς που δεν φοβούνται τα εμπόδια της ζωής.

Τα συστατικά του Driven έχουν επιλεγεί με προσοχή από την ίδια την ομάδα αρωμάτων της Isuzu. Και έχει μυρωδιά «Ισλανδικής μαύρης λάβας και γοητευτικές νότες κορυφών που χαϊδεύονται από την ομίχλη. Με την προσθήκη του αρώματος της αγριότητας της φύσης με λεπτομέρειες από πευκοδάση και ανοιχτούς ουρανούς. Το Driven ολοκληρώνεται με γηινους αντικατοπτρισμούς της ουσίας της λάσπης από τα καλύτερα εκτός δρόμου μονοπάτια.» Ό,τι κι αν σημαίνουν τα παραπάνω!

Το Hyundai Dogability

Η εφετινή Πρωταπριλιά της αυτοκινητοβιομηχανίας

Η Hyundai ανακόινωσε στο «Χ» (Twitter) το Dogbility. Μια καινοτόμα λύση κινητικότητας ειδικά σχεδιασμένη για σκύλους. «Το Dogbility φέρνει μια νέα εποχή καινοτομικών μεταφορών, σχεδιασμένη αποκλειστικά για σκύλους όλων των ειδών. Προσαρμοσμένες παραγγελίες είναι διαθέσιμες από την 1η Απριλίου.» έγραφε η ανακοίνωση.

Το Pet Activated Wireless System της Honda

Η εφετινή Πρωταπριλιά της αυτοκινητοβιομηχανίας

Η Honda ανακοίνωσε μια πρωτοποριακή, τεχνολογία προσανατολισμένη στα σκυλιά μας. Την PAW-S. Αυτό το καινοτόμο, σύστημα ενεργοποίησης εισόδου στο όχημα επιτρέπει στο σκυλί σας να έχει πρόσβαση στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου και σε μια πληθώρα ανέσεων φιλικών για τα σκυλιά. Χωρίς την παρέμβαση του ιδιοκτήτη. Το Pet Activated Wireless System της Honda, είναι αποκλειστικά διαθέσιμο σε όλα τα νέα μοντέλα e:Ny1 από την 1η Απριλίου 2024. Αλλά μπορεί επίσης να τοποθετηθεί και στα ήδη αγορασμένα μοντέλα. Μάλιστα η Honda αναφέρει ότι το PAW-S σχεδιάστηκε από σκυλιά, για σκυλιά. Η ομάδα προϊόντων για κατοικίδια της Honda έκανε έρευνα με περισσότερα από 300 σκυλιά, από 52 διαφορετικές φυλές. Για να μάθει τί τα κάνει να κουνούν την ουρά τους. Το σύστημα περιλαμβάνει:

  • Πλήρως λειτουργικό σύστημα πλοήγησης, με ειδοποιήσεις για κοντινά πάρκα και δασικές περιοχές.
  • Λίστα επαφών των καλύτερων φίλων τους για ραντεβού παιχνιδιού.
  • Εξελιγμένο έλεγχο του κλιματισμού για μέγιστη άνεση των σκυλιών.
  • Συναρπαστικό, διαδραστικό βίντεο υλικό με πουλιά και ψάρια στο φυσικό τους περιβάλλον.
  • Λειτουργία ραδιοεπικοινωνίας για εύκολη επικοινωνία με τον οδηγό στο μπροστινό κάθισμα. Και
  • Ένα περιλαίμιο με το λογότυπο της Honda
abb_img