Όταν φτάσει τον Αύγουστο, ημερομηνία που επιβεβαιώθηκε από τον επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Lamborghini, Federico Foschini. Το υπεραυτοκίνητο θα ολοκληρώσει τη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων της ιταλικής εταιρείας, ενώνοντας τη ναυαρχίδα V12 PHEV Revuelto και την Urus SE.
Το πίσω υποπλαίσιο είναι ήδη από αλουμίνιο στο Revuelto. Αλλά το μπροστινό μέρος θα μπορούσε να ακολουθήσει το παράδειγμα του junior supercar, για παράδειγμα. Είχαν μια «ραχοκοκαλιά» από ανθρακονήματα. Το κεντρικό τούνελ και το πίσω διάφραγμα, αλλά χρησιμοποιούσαν κυρίως αλουμίνιο αλλού.
Για αναφορά, το Huracán Tecnica έχει μήκος 4567 mm. Η μετάβαση στο πλαίσιο της μονοατράκτου, επιτρέπει επίσης τον εξηλεκτρισμό του διαδόχου της Huracán.
Κινητήρες Αξονικής Ροής απο την Yasa.
Πιο σημαντικά από τα ελαφρά κέρδη στην αναγνωρισμένη οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων, θα είναι τα δυναμικά οφέλη μιας τέτοιας εγκατάστασης. Το Revuelto χρησιμοποιεί τους τρεις κινητήρες του με εξαιρετικό αποτέλεσμα.
Το torque vectoring στο ρύγχος, βοηθά στην εξουδετέρωση της οδικής συμπεριφοράς του supercar. Ενώ ο πίσω κινητήρας, κρύβει τα αποτελέσματα του ισχυρού V12 που πέφτει στις χαμηλές στροφές.
Αυτό θα το έκανε παρόμοιο σε χαρακτήρα με τον ατμοσφαιρικό V12 του Revuelto, ο οποίος δεν αποδίδει τους 814 ίππους μέχρι τις 9250 σ.α.λ. Η Lamborghini θα κατασκευάσει τον διάδοχο της Huracán, στην ίδια γραμμή παραγωγής με το Revuelto.
Πηγή: Autocar