Η πλήρης σειρά του premium subcompact hatchback της Lancia, είναι τώρα διαθέσιμη και για παραγγελία στην εγχώρια αγορά της. Η Lancia παρουσίασε και επίσημα το ολοκαίνουργιο Ypsilon στην ιταλική αγορά, δύο μήνες μετά το ντεμπούτο της.
Η ήπια υβριδική έκδοση κοστίζει από 24.900 €, ενώ το EV ξεκινά από 34.900 €. Η γκάμα περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις. Την στάνταρ Ypsilon, την LX υψηλών προδιαγραφών και την ναυαρχίδα Edizione Cassina.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το LX σηματοδοτεί και την επιστροφή ενός ονόματος. Που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά, το 1966, αλλα για τα μοντέλα υψηλών προδιαγραφών.
Σπορ εμφάνιση
Μια άλλη διαφορά, είναι και η παρουσία μιας διακριτικής απόληξης της εξάτμισης στον πίσω διαχύτη. Που υποδηλώνει και την παρουσία κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στις νέες φωτογραφίες, βλέπουμε επίσης και ένα διαφορετικό σετ ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, με τέσσερις διπλές ακτίνες και σκούρο φινίρισμα.
Η χρωματική παλέτα περιλαμβάνει και έξι εξωτερικές αποχρώσεις. Grigio Granito, Nero Ardesia, Bianco Marmo, Blu Lancia, Verde Giada και Oro. Και όλες εμπνευσμένες από ιταλικά υλικά. Το hatchback διατίθεται επίσης και σε διχρωμία με μαύρη οροφή, κολώνες και καθρέφτες.
Στο εσωτερικό, το αρχικό Ypsilon χρησιμοποιεί ανακυκλωμένα υλικά που συνδυάζουν και το πράσινο του φασκόμηλου με το μαύρο οψιανό. Αλλά και για τα καθίσματα και τις βουρτσισμένες μπρονζέ πινελιές. Ο βασικός εξοπλισμός, περιλαμβάνει ασύρματο Android Auto/Apple CarPlay, αισθητήρες στάθμευσης και το βασικό ADAS .
Η πιο πολυτελής επένδυση LX, διαθέτει γκρι ανθρακί καμπίνα και με «σκουριασμένα» βελούδινα καθίσματα. Ο εξοπλισμός και είναι πιο γενναιόδωρος, προσθέτοντας άπλετα χαρακτηριστικά. Όπως ασύρματη βάση φόρτισης, μπροστινές και πίσω κάμερες, Adaptive Cruise Control και επιλογέα λειτουργίας οδήγησης. Διαθέτει επίσης διπλές οθόνες 10,25 ιντσών, μαζί και με δύο κάμερες 180 μοιρών. Αλλα και το πλήρες πακέτο ADAS, που του δίνει αυτόνομες δυνατότητες επιπέδου 2.
Ήπιο υβριδικό ή ηλεκτρικό
Το ήπιο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, περιλαμβάνει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων, απόδοσης 101 PS. Αλλα και μια μπαταρία 48 Volt, αλλά και έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένο στο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο e-DCT. Το ICE-powered Ypsilon, είναι καλό για επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 9,3 δευτερολέπτα και τελική ταχύτητα 190 χλμ/ώρα.
Το πλήρως ηλεκτρικό Ypsilon, είναι και πιο ισχυρό από το μοντέλο που κινείται με ICE, αποδίδοντας 154 ίππους 156 PS. Ταυτόχρονα, η μπαταρία 51 kWh, προσφέρει και αυτονομία WLTP έως και 403 χλμ, μεταξύ των φορτίσεων. Η Lancia επιβεβαίωσε επίσης και μια πλήρως ηλεκτρική σούπερ έκδοση Ypsilon HF. Αλλά που θα φτάσει το 2025 με 240 PS και πιο σπορ ρύθμιση της ανάρτησης.
Η τιμή για την ήπια υβριδική έκδοση ξεκινά από 24.900 €, γεγονός που την καθιστά σημαντικά φθηνότερη και από το EV. Η τιμή καταλόγου για το ηλεκτρικό Ypsilon ξεκινά από 34.900 €. Οι παραδόσεις ξεκινούν τον Ιούνιο.