Επιστροφή της Lancia με το νέο Ypsilon (βίντεο)

Είναι γεγονός και ίσως οι αναλογίες του μικρομεσαίου μοντέλου της Lancia να μοιάζουν πολύ οικείες, αλλά υπάρχει μια απλή εξήγηση γι' αυτό.

Είναι γεγονός και ίσως οι αναλογίες του μικρομεσαίου μοντέλου της Lancia να μοιάζουν πολύ οικείες. Αλλά υπάρχει μια απλή εξήγηση γι’ αυτό.

Η Lancia επιστρέφει αλλά όχι ακριβώς με τον τρόπο που ελπίζαμε, με έναν διάδοχο της Delta Integrale, που έγραψε αγωνιστική ιστορία. Επιστρέφει με το νέο Ypsilon, αλλά παραμένει ένα σημαντικό γεγονός αν σκεφτεί κανείς ότι είναι το πρώτο καινούριο προϊόν της μάρκας από το 2011. Θα κάνει ντεμπούτο τον επόμενο μήνα, αλλά ήδη μπορούμε να δούμε τον σχεδιασμό του.

Βίντεο από γύρισμα του Ypsilon

https://web.facebook.com/watch/?v=785064263459216

Σε αυτό το βίντεο από τη σελίδα Masera στο Facebook δείχνει το μικρομεσαίο αυτοκίνητο χωρίς καθόλου καμουφλάζ. Πιθανότατα σε γύρισμα για κάποιο διαφημιστικό βίντεο με την κάμερα να είναι πάνω σε μια Alfa Romeo Stelvio. Το υλικό δεν είναι τέλειο, αλλά μας δίνει τη δυνατότητα να δούμε  το νέο Ypsilon από πολλές γωνίες.

Υπάρχουν κάποιες προφανείς επιρροές από το Pu-Ra HPE concept, αλλά το καλύτερο είναι ότι βλέπουμε στοιχεία από τα 037 και Stratos. Γενικά, είναι ένα αιχμηρό αυτοκίνητο πόλης με ένα χαρακτηριστικό μπροστινό μέρος, αν και αξίζει επίσης να αναφέρουμε ότι έχει έντονες ομοιότητες με άλλα προϊόντα της Stellantis. Κάτι που δεν θα πρέπει να μας εκπλήσσει, λαμβάνοντας υπόψη τις κοινές βάσεις μεταξύ Lancia, Peugeot, Citroen και Opel. Ως αποτέλεσμα, οι αναλογίες του νέου Ypsilon μοιάζουν πολύ με αυτές του Opel Corsa και του Peugeot 208.

Lancia Pu+Ra HPE: Στην Γαλλία η πρώτη δημόσια εμφάνιση

Από ό,τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, το νέο ιταλικό hatchback θα έχει υβριδικούς και αμιγώς ηλεκτρικούς κινητήρες. Αν δούμε τί χρησιμοποιούν τα Corsa και 208, η ηλεκτροκίνητη έκδοση πιθανότατα θα έχει μια μπαταρία 52 kW και έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα με μέγιστη ισχύ 156 ίππων. Αυτό θα κάνει το νέο Ypsilon, με διαφορά, την ισχυρότερη γενιά του μοντέλου στην ιστορία του. Καθώς το μοντέλο που πωλείται ακόμα στην Ιταλία έχει έναν υβριδικό τρικύλινδρο κινητήρα 70 ίππων.

Η τρέχουσα γενιά του Ypsilon κυκλοφόρησε το 2011 και έχει δεχτεί πολλές ανανεώσεις μέσα σε αυτό το μεγάλο διάστημα. Πρίν από περίπου έναν χρόνο έγιναν κάποιες ελάχιστες οπτικές αλλαγές στην εμφάνιση του.

Πηγή: motor1.com

abb_img
spot_img