Lexus RZ 300e: Με μονό κινητήρα, 204 ίππους, δικίνητο και με 600 χιλιόμετρα αυτονομίας

Η σειρά Lexus RZ επεκτείνεται, καθώς η εταιρεία παρουσίασε ένα βασικό RZ 300e στην Ιαπωνία.

Ακούστε το άρθρο

Tο μοντέλο «σνομπάρει» ένα σύστημα τετρακίνησης με διπλό κινητήρα, για έναν μόνο κινητήρα που βρίσκεται μπροστά.

Παράγει 204 PS και 26,6 κιλά ροπής. Η κίνηση παρέχεται από μια μπαταρία 71,4 kWh, η οποία επιτρέπει αυτονομία 599 χλμ., σύμφωνα με την παγκόσμια διαδικασία δοκιμών εναρμονισμένων ελαφρών οχημάτων, γνωστή ως (WLTC). 

Αυτός ο αριθμός αυτονομίας, ισχύει για τα μοντέλα εξοπλισμένα με τροχούς 18 ιντσών, ενώ είναι σίγουρο ότι οι διαθέσιμες ζάντες των 20 ιντσών, θα μειώσουν σημαντικά αυτήν την απόσταση.

Εκτός από το νέο σύστημα μετάδοσης της κίνησης, το crossover έχει εξοπλιστεί με επαναρυθμισμένη ανάρτηση. Διαθέτει νέο πίσω σύστημα, με βελτιστοποιημένα ελατήρια, σταθεροποιητές και αμορτισέρ. 

Η Lexus είπε ότι οι αλλαγές διασφαλίζουν ότι το EV είναι άνετο και ευκίνητο, ενώ εκμεταλλεύεται επίσης τη διαφορά βάρους των 100 kg μεταξύ των 300e και 450e.

Η Lexus ανακοίνωσε συμπληρωματικά, ότι και τα δύο RZ, θα είναι εξοπλισμένα με σύστημα ταχείας θέρμανσης με μπαταρία. Έχει σχεδιαστεί έτσι, για να επιταχύνει τη διαδικασία επαναφόρτισης όταν οι εξωτερικές θερμοκρασίες είναι ψυχρές. 

Το RZ 450e

Αν και το τετρακίνητο RZ450e είχε τα χαρακτηριστικά ενός ικανοποιητικού Lexus, ήταν κάπως απογοητευτικό ως ηλεκτρικό SUV

Ανάμεσα στα κύρια παράπονα, ήταν η περιορισμένη εμβέλεια οδήγησης. Το Lexus RZ300e του 2024, έρχεται ως μπροστοκίνητο, εναλλακτικά του τετρακίνητου RZ450e.

Το FWD RZ 300 e

Το FWD RZ, αφαιρεί τον ηλεκτροκινητήρα των 107 ίππων που είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα του μοντέλου AWD και τον αντικαθιστά με ένα μοναδικό υποπλαίσιο, που η Lexus λέει ότι έχει σχεδιαστεί για να μειώνει τους κραδασμούς και τον θόρυβο.

Ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας των 201 ίππων, παραμένει στο RZ300e, αλλά τροφοδοτείται από διαφορετική μπαταρία από τον RZ450e των 308 ίππων. 

Αναπτύχθηκε από ξεχωριστές εταιρείες και η μπροστινή έκδοση έχει ελαφρώς μεγαλύτερη χωρητικότητα, από το μοντέλο με την  κίνηση σε όλους τους τροχούς. 

Αυτονομία

Για το 2024, η Lexus παρέχει επίσης ένα τυπικό καλώδιο φόρτισης διπλής τάσης 120V και 240V. Με πλήρη φόρτιση. Επιπλέον, η EPA εκτιμά ότι το RZ300e με τους τυπικούς τροχούς των 18 ιντσών, μπορεί να διανύσει 428 χιλιόμετρα. 

Αυτό είναι 74 χιλιόμετρα μακρύτερα από τα 354 χιλιόμετρα του RZ450e, όταν είναι εφοδιασμένο με τροχούς του ίδιου μεγέθους.  Η επιλογή των πιο κομψών τροχών των 20 ιντσών, μειώνει δραστικά την εκτίμηση αυτονομίας του μοντέλου FWD στα 363 χιλιόμετρα.  Αυτό είναι ακόμα 48 χιλιόμετρα περισσότερα από την αντίστοιχη έκδοση AWD των 315 χιλιόμετρα .

Τιμές για το Lexus RZ 300e

Πέρυσι, το RZ450e ξεκίνησε από 54.500 ευρώ και αυτή η τιμή αυξάνεται φέτος μόνο 200 ευρώ στα 54.700 ευρώ. Αυτό ισχύει για το αρχικό επίπεδο Premium.

Το Luxury ξεκινά από 60.000 ευρώ. Με το RZ300e, η βασική τιμή κοστίζει 4.300 ευρώ λιγότερα από το RZ450e. Το μπροστοκίνητο Premium ξεκινά από 50.400 ευρώ.

Αυτό ισχύει για τους τυπικούς τροχούς των18 ιντσών. Μεταξύ των άλλων ενημερώσεων στο Lexus RZ 2024, είναι ένα νέο χρώμα βαφής Copper Crest, το οποίο μπορεί να διατεθεί είτε σε μονόχρωμα είτε σε δίχρωμα εξωτερικά σχέδια.

Εσωτερικά

Στο εσωτερικό, υπάρχει ένα νέο διακοσμητικό φωτιζόμενο μοτίβο στις πόρτες και η επένδυση Luxury, προσθέτει μια ανθρακί εμφάνιση στην κεντρική του κονσόλα.

Οι υποβοηθήσεις οδηγού του EV SUV είναι επίσης αναβαθμισμένες, με τεχνολογία που φρενάρει απαλά και απομακρύνεται από μια σύγκρουση, ενώ υπάρχει ένα χαρακτηριστικό που βοηθά την αποφυγή στροφής στα αριστερά.

Το προσαρμοζόμενο cruise control, μπορεί πλέον να διαχειρίζεται καλύτερα την ταχύτητα και στις στροφές. 

abb_img