Η Li Auto αναθεωρεί προς τα κάτω τις προβλέψεις για τις πωλήσεις του δεύτερου τριμήνου του έτους, μειώνοντας τον στόχο από τις αρχικά ανακοινωθείσες 128.000 μονάδες σε περίπου 108.000. Η αιτία, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, είναι μια προσωρινή αναστάτωση στο σύστημα πωλήσεων, η οποία είχε άμεσο αντίκτυπο στα αποτελέσματα.
Τον Απρίλιο η εταιρεία πούλησε 33.939 οχήματα και τον Μάιο 40.856, ενώ για τον Ιούνιο αναμένει περίπου 33.205 μονάδες. Η πρόβλεψη αυτή, συνεπάγεται συνολική μείωση για το τρίμηνο, με τη σχετική ανακοίνωση να γίνεται ασυνήθιστα κοντά στο τέλος του μήνα – μια ένδειξη επείγουσας ανάγκης, για στρατηγικές παρεμβάσεις.
Παράλληλα, η Li Auto προετοιμάζεται για τη μετάβασή της στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Με τα επερχόμενα μοντέλα Li i8 και Li i6, η εταιρεία φιλοδοξεί να ενισχύσει την παρουσία της σε ένα διαρκώς εξελισσόμενο και ανταγωνιστικό τοπίο. Μέχρι σήμερα, η Li Auto είχε επιτυχία με τα plug-in υβριδικά, όμως οι τάσεις της αγοράς, στρέφονται πλέον καθαρά προς τα ηλεκτρικά οχήματα.
Για να προσαρμοστεί πιο αποτελεσματικά, η εταιρεία προχωρά σε αναδιοργάνωση των εσωτερικών της διαδικασιών. Ο πρόεδρος Ma Donghui θα αναλάβει ευθύνες που περιλαμβάνουν την έρευνα, την ανάπτυξη, την παραγωγή, την εφοδιαστική και τις πωλήσεις, αναφερόμενος απευθείας στον CEO και ιδρυτή Li Xiang. Η ενοποίηση αυτών των τομέων, έχει στόχο την επιτάχυνση των διαδικασιών και τη μείωση της γραφειοκρατίας.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η ενσωμάτωση του τμήματος πωλήσεων, με εκείνα της ανάπτυξης και παραγωγής. Με αυτή τη νέα δομή, οι αποφάσεις για τα προϊόντα, την κατασκευή και τη διάθεσή τους στην αγορά, θα είναι περισσότερο συγχρονισμένες – κάτι κρίσιμο σε μια ταχύτατα εξελισσόμενη αγορά, όπως αυτή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η επιτυχία της Xiaomi στον χώρο, δημιουργεί πρόσθετη πίεση στους ανταγωνιστές όπως η Li Auto. Οι καταναλωτές αναζητούν άμεσα διαθέσιμα, τεχνικά άρτια και σύγχρονα οχήματα. Οι εταιρείες με καθυστερήσεις στην παραγωγή, ή μακρόχρονους κύκλους ανάπτυξης, κινδυνεύουν να χάσουν μερίδιο αγοράς.
Σε αυτό το πλαίσιο, η στρατηγική αναδιοργάνωση της Li Auto μοιάζει με κίνηση-κλειδί. Η επικείμενη κυκλοφορία των Li i8 και i6, μπορεί να σηματοδοτήσει μια νέα εποχή για την εταιρεία, που θέλει να αποδείξει ότι μπορεί να είναι εξίσου ανταγωνιστική και στον τομέα των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Το στοίχημα είναι μεγάλο, καθώς η επιτυχής μετάβαση εξαρτάται από την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα της νέας δομής, η οποία αναμένεται να είναι πλήρως λειτουργική, πριν από το λανσάρισμα του i8.
Πηγή: elektroauto-news.net