Lotus Emeya: Πιο κοντά στην παραγωγή (βίντεο)

Το Lotus Emeya ολοκλήρωσε το τελικό στάδιο ενός προγράμματος δοκιμών και ανάπτυξης σε ένα από τα πιο δύσκολα περιβάλλοντα του κόσμου.

Το Lotus Emeya ολοκλήρωσε το τελικό στάδιο ενός αυστηρού παγκόσμιου προγράμματος δοκιμών και ανάπτυξης σε ένα από τα πιο δύσκολα περιβάλλοντα του κόσμου. Και είναι ακόμα ένα βήμα πιο κοντά στην παραγωγή του.

Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο έκανε 250 χιλιόμετρα δοκιμών στην Φινλανδία, μέσα στον Αρκτικό Κύκλο. Με θερμοκρασίες που πολλές φορές έπεσαν στους -25 βαθμούς Κελσίου. Παρ’ όλα αυτά η ομάδα έβατε το Emeya και σε ειδικό ψυγείο αυτοκινήτων για να το δοκιμάσει στους -40 βαθμούς Κελσίου.

Αυτή είναι η κορύφωση ενός αυστηρού τριετούς προγράμματος δοκιμών και ανάπτυξης σε 15 χώρες και δύο ηπείρους. Που υποστήριξαν οι ειδικές ομάδες μηχανικών της Lotus. Οι δοκιμές έγιναν σε μια ποικιλία εδαφών και συνθηκών. Από επαρχιακούς δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου, έως τους αυτοκινητόδρομους στη Γερμανία. Και μέσα από τις υψηλότερες κορυφές των Άλπεων έως την απομόνωση της Μογγολίας. Δοκιμές όμως έγιναν και σε πίστες, όπως το θρυλικό Nürburgring Nordschleife και το Nardò στην νότια Ιταλία.

Εκτός από το ακραίο κρύο, το Emeya αντιμετώπησε και θερμοκρασίες έως 40 βαθμούς Κελσίου στη Μέση Ανατολή, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Αυστραλία.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος δοκιμών στον Αρκτικό Κύκλο, οι μηχανικοί της Lotus έδωσαν μεγάλη σημασία στις αναρτήσεις, τα φρένα και την πρόσφυση. Για να εξασφαλιστεί η σταθερότητα του οχήματος σε διάφορες συνθήκες και σε επιφάνειες με πάγο και χιόνι. Έγινε ακόμα δοκιμή ελαστικών και ανάπτυξη ειδικών χειμερινών ελαστικών. Επίσης ελέγχθηκαν οι λειτουργίες υποβοήθησης του οδηγού. Παράλληλα δοκιμάστηκε η μπαταρία σε ακραίες καιρικές συνθήκες, τόσο στη φόρτιση όσο και στην εκφόρτιση. Τέλος δοκιμάστηκε το σύστημα κλιματισμού και θερμικής διαχείρισης, για να είναι το αυτοκίνητο όσο το δυνατόν πιο αποδοτικό και άνετο σε όλες τις συνθήκες.

Δύο είδη δοκιμών

Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του Emeya έγιναν δοκιμές ελεγχόμενες και πραγματικής χρήσης. Οι ελεγχόμενες δοκιμές θέλουν σταθερές συνθήκες. Για παράδειγμα, κατά τις δοκιμές ελαστικών η επιφάνεια πρέπει να παραμένει ίδια για να γίνουν σωστές συγκρίσεις. Οι δοκιμές πραγματικής χρήσης αποδεικνύουν τα ελεγχόμενα αποτελέσματα, ενώ φέρνουν και νέους παράγοντες όπως η αλλαγή επιφανειών.

Lotus Emeya: Το πρώτο ηλεκτρικό sedan της Lotus είναι… «καυτό»

Κύριος στόχος: το Emeya να είναι ένα πραγματικό Lotus. Ενώ η εταιρεία είναι σε πορεία αμιγούς ηλεκτρικίνησης, πρέπει να παραμείνει πιστή στις αρχές της. Σε αυτό που κάνει μια Lotus να ξεχωρίζει. Και το  Emeya έχει πολλά τέτοια χαρακτηριστικά. Αλλά και προηγμένα συστήματα ελέγχου που μαζί με την τετρακίνηση κίνηση δίνουν σταθερότητα και έλεγχο. Με την η οδηγική εμπειρία του Emeya να μην αλλάζει εμπρός σε ακραία καιρικά φαινόμενα.

Οι ιδιοκτήτες μπορούν να προετοιμάζουν απομακρυσμένα το αυτοκίνητό, από την άνεση του σπιτιού τους, μέσω της εφαρμογής της Lotus. Μπορούν να ρυθμίσουν την επιθυμητή θερμοκρασία στην καμπίνα καθώς και να ενεργοποιήσουν τα θερμαινόμενα καθίσματα και το θερμαινόμενο τιμόνι. Ή σε αντίθετες καιρικές συνθήκες να ψύξουν την καμπίνα και τα καθίσματα πριν μπουν στο όχημά τους.

Επιπλέον, οι θερμαινόμενες πλευρικές κάμερες και οι καθρέπτες παραμένουν χωρίς χιόνι ή πάγο. Το head-up display 55 ιντσών, το μεγαλύτερο και πιο προηγμένο της Lotus, έχει Snow Mode που δίνει στην οθόνη μπλε χρώμα για να βοηθά τον οδηγό να βλέπει καλύτερα τις ενδείξεις στο λευκό φόντο.

 

abb_img
spot_img