Mazda EZ-6: Κυκλοφορεί και «οπλοφορεί» με εκτεταμένη αυτονομία 1.300 χλμ

Το EZ-6 επιτυγχάνει μια ισορροπία μεταξύ οδηγικής ευχαρίστησης και πρακτικότητας από την εκτεταμένη αυτονομία που παρέχει ο βενζινοκινητήρας.

Ακούστε το άρθρο

Καθώς η Mazda προετοιμάζεται για την επίσημη κυκλοφορία του EZ-6 στις 25 Οκτωβρίου στην Κίνα, με τιμή εκκίνησης κάτω από τα 22.000 ευρώ, είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε την ηλεκτρική έκδοση εκτεταμένης αυτονομίας, αυτού του κομψού σεντάν (EREV). Αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Changan και θα είναι διαθέσιμο τόσο ως BEV όσο και ως EREVΗ Mazda επιβεβαίωσε ότι το EZ-6 θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως αργότερα φέτος. 

Mazda EZ-6: Κυκλοφορεί και οπλοφορεί με εκτεταμένη αυτονομία 1.300 χλμ

Το Εξωτερικό

Η εξωτερική σχεδίαση του Mazda EZ-6, αποπνέει μια σπορ κομψότητα, που χαρακτηρίζεται από μια κουπέ σιλουέτα, με εντυπωσιακή μπροστινή όψη. Μια χαρακτηριστική μάσκα, ενισχύει την επιθετική του εμφάνιση, πλαισιωμένη από προβολείς διαιρούμενης δομής, που κρύβουν τα κύρια φώτα, κάτω από τα κομψά φώτα ημέρας.

Αυτή η χαρακτηριστική διάταξη φωτισμού, γνωστή ως «Wings of Light», συμβάλλει στη μοναδική ταυτότητα του οχήματος και εξυπηρετεί έναν λειτουργικό σκοπό, εξασφαλίζοντας εξαιρετική ορατότητα, διατηρώντας παράλληλα μια αισθητική γοητεία. Το φωτιζόμενο λογότυπο της Mazda, προσθέτει περαιτέρω μια ξεχωριστή πινελιά, ενισχύοντας τη συνολική μοντέρνα εμφάνιση του οχήματος.

Στο πλάι, το EZ-6 παρουσιάζει ένα δυναμικό προφίλ, που τονίζει τα σπορ χαρακτηριστικά του. Οι προσεκτικά σμιλεμένες γραμμές, δημιουργούν μια αίσθηση κίνησης, ενώ το πίσω μέρος, διαθέτει μια οπτικά ελκυστική αεροτομή ducktail, που ενεργοποιείται σε ταχύτητες άνω των 90 χλμ./ώρα, βελτιώνοντας την αεροδυναμική. Τα πίσω φωτιστικά σώματα, απηχούν τη σχεδιαστική γλώσσα άλλων μοντέλων της Mazda, τα οποία συμπληρώνονται από ένα λεπτομερές φως φρένων.

Οι συνολικές διαστάσεις του οχήματος, 4921 χλστ σε μήκος, 1890 χλστ σε πλάτος και 1485 χλστ σε ύψος με μεταξόνιο 2895 χλστ, το τοποθετούν μεγαλύτερο από το αντίστοιχο Deepal, προσφέροντας επιβλητική παρουσία στο δρόμο και άφθονο εσωτερικό χώρο. Η πρακτικότητα του, θυμίζει το Mazda 6, από τις αρχές της δεκαετίας του 2000.

EZ-6 : Το Εσωτερικό

Στο εσωτερικό του EZ-6 EREV, η εστίαση στην άνεση και την τεχνολογία, γίνεται αμέσως εμφανής. Το μπροστινό μέρος είναι εξοπλισμένο με καθίσματα μηδενικής βαρύτητας, τα οποία παρέχουν εξαιρετική στήριξη. Αυτά τα καθίσματα, μπορούν να ξαπλώσουν σχεδόν επίπεδα, καθιστώντας τα ιδανικά για ένα διάλειμμα κατά τη διάρκεια μεγάλων ταξιδιών.

Mazda EZ-6: Κυκλοφορεί και οπλοφορεί με εκτεταμένη αυτονομία 1.300 χλμ

Ωστόσο, η μαύρη και καφέ δίχρωμη δερμάτινη ταπετσαρία της κορυφαίας έκδοσης, ίσως να αρέσει μόνο σε μεγαλύτερους αγοραστές. Ενημερωθήκαμε από την εταιρεία, ότι μια μονόχρωμη μαύρη δερμάτινη επένδυση, θα είναι διαθέσιμη για τη διεθνή έκδοση του EZ-6.

Mazda EZ-6: Κυκλοφορεί και οπλοφορεί με εκτεταμένη αυτονομία 1.300 χλμ

Σε αντίθεση με τα προηγούμενα Mazda, το EZ-6 διαθέτει οθόνη infotainment 14,6 ιντσών και heads-up οθόνη AR 50 ιντσών, που προβάλλει άμεσα σημαντικές πληροφορίες στο παρμπρίζ, παρόμοια με το Deepal L07. Οι οδηγίες πλοήγησης, η ταχύτητα, ακόμη και η κατάσταση της μπαταρίας, είναι όλα εύκολα ορατά, επιτρέποντάς σας να κρατάτε τα μάτια σας στο δρόμο.

Mazda EZ-6: Κυκλοφορεί και οπλοφορεί με εκτεταμένη αυτονομία 1.300 χλμ

Το chipset Snapdragon 8155 που τροφοδοτεί το σύστημα infotainment, ήταν εκπληκτικά γρήγορο σε απόκριση και απρόσκοπτη μετάβαση μεταξύ διαφορετικών λειτουργιών. Ένα αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό του EZ-6, είναι το ηχοσύστημα Sony με 14 ηχεία, το οποίο προσφέρει ευκρινή και «καθηλωτική» ποιότητα ήχου. Το σύστημα φωτισμού περιβάλλοντος 64 χρωμάτων, είναι προσαρμόσιμο, για να ταιριάζει σε διαφορετικές διαθέσεις. Τα ηλεκτρονικά σκίαστρα είναι προαιρετικά.

Mazda EZ-6: Κυκλοφορεί και οπλοφορεί με εκτεταμένη αυτονομία 1.300 χλμ

EZ-6 : Πίσω από το τιμόνι

Το Mazda EZ-6, επιδεικνύει την ποιοτική τεχνολογικά υπογραφή της μάρκας, διατηρώντας χαμηλό κέντρο βάρους, που οδηγεί σε σταθερότητα ιδιαίτερα στις στροφές. Το ακριβές σύστημα διεύθυνσης και η απόκριση, βελτιώνει την οδηγική εμπειρία, χαρακτηριστικό γνώριμο στους λάτρεις της Mazda.

Mazda EZ-6: Κυκλοφορεί και οπλοφορεί με εκτεταμένη αυτονομία 1.300 χλμ

Η οδήγηση του EZ-6 EREV, προσφέρει μια ομαλή εμπειρία, που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτροκινητήρα, με μια επέκταση αυτονομίας από ένα βενζινοκινητήρα. Σε κανονικές συνθήκες, ο πίσω ηλεκτροκινητήρας ισχύος 217 PS, παρέχει σταθερή επιτάχυνση με ελάχιστο θόρυβο, παρέχοντας άμεση ροπή, για έντονη και γραμμική επιτάχυνση.

Mazda EZ-6: Κυκλοφορεί και οπλοφορεί με εκτεταμένη αυτονομία 1.300 χλμ

Το EZ-6 συνεχίζει να εντυπωσιάζει σε υψηλότερες ταχύτητες, με τη ρύθμιση της κίνησης στους πίσω τροχούς, προσφέροντας εξαιρετική πρόσφυση και ισορροπία, ιδιαίτερα όταν επιταχύνει από τις κλειστές στροφές. Η ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, η οποία ενεργοποιείται πάνω από τα 90 χλμ./ώρα, ενισχύει την αεροδυναμική και τη σταθερότητα.

Mazda EZ-6: Κυκλοφορεί και οπλοφορεί με εκτεταμένη αυτονομία 1.300 χλμ

Η μπαταρία από μόνη της, επαρκεί για μικρές αστικές μετακινήσεις, με αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία είτε 130 χλμ είτε 200 χλμ. Το αναγεννητικό σύστημα πέδησης, τροφοδοτεί ομαλά την ηλεκτρική ενέργεια πίσω στην μπαταρία.

Mazda EZ-6: Κυκλοφορεί και οπλοφορεί με εκτεταμένη αυτονομία 1.300 χλμ

Το EREV, εξοπλίζεται με τον βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων, ο οποίος λειτουργεί ως γεννήτρια, για την επαναφόρτιση της μπαταρίας, όταν εξαντλείται. Ενεργοποιείται αυτόματα, όταν η μπαταρία είναι χαμηλή. Η ολοκληρωμένη αυτονομία, εκτείνεται στα εντυπωσιακά 1.300 χλμ, καθιστώντας το αυτοκίνητο, κατάλληλο για μακρινά ταξίδια με αραιή ανάγκη φόρτισης. Η ανάρτηση, απορροφά αποτελεσματικά τα χτυπήματα και τα τραχιά μπαλώματα στον αυτοκινητόδρομο, εξασφαλίζοντας άνετη οδήγηση. Ακόμη και όταν λειτουργεί ο βενζινοκινητήρας, ο θόρυβος της καμπίνας ελαχιστοποιείται, επιτρέποντάς σας να απολαύσετε τη διαδρομή με σχετική ησυχία.

Mazda EZ-6: Κυκλοφορεί και οπλοφορεί με εκτεταμένη αυτονομία 1.300 χλμ

Το σύστημα υποβοήθησης οδήγησης L2.5, κυρίως το προηγμένο cruise control, κρατά αποτελεσματικά το αυτοκίνητο στο κέντρο στη λωρίδα του και διατηρεί μια απόσταση ασφαλείας, από τα άλλα οχήματα. Η φόρτιση του EZ-6 EREV είναι απλή. Όταν χρησιμοποιείτε γρήγορο φορτιστή, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από 30% έως 80% σε 20 λεπτά, επιτρέποντας γρήγορες στάσεις.

Mazda EZ-6: Κυκλοφορεί και οπλοφορεί με εκτεταμένη αυτονομία 1.300 χλμ

Ετυμηγορία

Η Mazda πέρασε τρία χρόνια για να αναπτύξει το EZ-6. Το EREV, επιτυγχάνει μια ισορροπία μεταξύ της οδηγικής ευχαρίστησης και της πρακτικότητας της εκτεταμένης αυτονομίας που παρέχει ο βενζινοκινητήρας. Η ομαλή οδηγική εμπειρία, η στιβαρή οδική συμπεριφορά και η καμπίνα υψηλής τεχνολογίας, το καθιστούν μια συναρπαστική επιλογή, για οδηγούς που θέλουν τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρικής κίνησης, χωρίς το άγχος της αυτονομίας.

Mazda EZ-6: Κυκλοφορεί και οπλοφορεί με εκτεταμένη αυτονομία 1.300 χλμ

Η έκδοσή του BEV, θα ανταγωνιστεί το Tesla Model 3, σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά. Ωστόσο, ο συνδυασμός της δυναμικής οδήγησης και της πληρότητας εφ’όλης της ύλης της Mazda, θα εντείνει τον συναγωνισμό. Είναι ωραίο να βλέπουμε ότι ένας ανταγωνιστής του Model 3 με ιαπωνικό DNA, θα ενταχθεί επιτέλους στην παγκόσμια αγορά.

Πηγή: carnewschina.com

 

abb_img