Η Mazda, στοχεύει στην μακροχρόνια σύνδεση της με τους ιδιοκτήτες των μοντέλων της. Παράλληλα, είναι μία εταιρεία η οποία διακρίνεται για τα επίπεδα αξιοπιστίας των μοντέλων της. Σε αυτό το πλαίσιο, επεκτείνει την εγγύηση για όλα τα μοντέλα της από τα 3 στα 6 χρόνια ή στα 150.00 χιλιόμετρα. Ότι έρθει πρώτο.
Πιο συγκεκριμένα, το πρόγραμμα εργοστασιακής εγγύησης 6 ετών ισχύει για όλα τα νέα μοντέλα της εταιρείας που έχουν ταξινομηθεί από την 1η Σεπτεμβρίου 2022.
Με ασφάλεια 5 αστέρων το Mazda CX-60
Το γεγονός αυτό υποδεικνύει για πολλοστή φορά, ότι η ιαπωνική φίρμα στοχεύει στην απόλυτη ικανοποίηση των ιδιοκτητών των μοντέλων της. Φυσικά, όλα τα προγράμματα που είναι διαθέσιμα στις εξουσιοδοτημένες υπηρεσίες της εταιρείας, έχουν αυτόν τον στόχο. Άλλωστε, αυτό φανερώνουν τα υψηλά επίπεδα ικανοποίησης των πελατών της και ο εξαιρετικός βαθμός αξιοπιστίας που πετυχαίνουν τα μοντέλα της.
Οι παγκόσμιες αξιολογήσεις CSI, καθώς και ο χαμηλός αριθμός επισκέψεων στα συνεργεία της, αναδεικνύουν την ικανοποίηση των ιδιοκτητών Mazda. Όπως επίσης και την αξιοπιστία των μοντέλων της.
Καλωσορίζουμε στην Ελλάδα το Mazda CX-60!
Πιστοί στη φίρμα οι ιδιοκτήτες Mazda
Η Mazda είναι γνωστή για το πιστό κοινό της. Όχι μόνο επιστρέφουν για την αγορά ενός ακόμη μοντέλου, αλλά μένουν πιστοί στους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους. Για παράδειγμα, η αξιοπιστία στο service τα πρώτα 3 χρόνια είναι 90% στην Ελλάδα. Αυτό σημαίνει ότι 9 στους 10 που έχουν αποκτήσει αυτοκίνητο της εταιρείας τα τελευταία 3 χρόνια, επιλέγουν τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
Test Drive || Mazda MX-30: Ηλεκτρικό 100%!
Δωρεάν 1 χρόνο οδική βοήθεια με κάθε service
Τέλος, κάθε υπηρεσία που προσφέρει η ιαπωνική φίρμα, εμπνέει στους ιδιοκτήτες της σταθερότητα και εμπιστοσύνη. Ειδικότερα, για παράδειγμα, το Mazda Assistance το οποίο παίρνει παράταση για ένα χρόνο, με κάθε ετήσια επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της μάρκας. Το πρόγραμμα αυτό καλύπτει ολόκληρη την Ευρώπη και ισχύει για αυτοκίνητα ηλικίας έως και 15 ετών.
Έτσι, ο ο οδηγός μπορεί να ταξιδέψει σε όλη την Ευρώπη άφοβα με το σύστημα οδικής βοήθειας, το οποίο είναι έτοιμο να βοηθήσει σε περίπτωση απροσδόκητου προβλήματος.
Το θρυλικό Mazda RX-8 σήμερα γιορτάζει!
«Στόχος δεν είναι απλώς να ικανοποιήσουμε τον πελάτη όταν έρχεται και αγοράζει ένα όχημα. Αυτό δεν είναι μία πραγματική πρόκληση για τη Mazda. Η πραγματική πρόκληση είναι να κάνουμε τον πελάτη χαρούμενο όταν επιστρέψει για να κάνει service στο αυτοκίνητό του», λέει ο Wojciech Halarewicz, Vice President Sales & Customer Service Mazda Motor Europe.