Mazda Spied: Ο ανταγωνιστής του Tesla Model 3!

Αναμενόταν ότι η Mazda θα χρησιμοποιούσε την τεχνολογία και την υποδομή της Changan, αλλά θα έδινε την δική της σχεδιαστική άποψη.

Ακούστε το άρθρο

Νωρίτερα και φέτος, δημοσιεύματα των κινεζικών μέσων ενημέρωσης, υποστήριξαν ότι η Mazda αναπτύσσει και δύο νέα μοντέλα. Τα δύο μοντέλα Changan, πρόκειται να προσφέρουν και μια επιλογή από πλήρως ηλεκτρική και υβριδική ισχύ. Και να χρησιμοποιούν την αρχιτεκτονική υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων «EPA1». 

Παντού οι Κινέζοι

Αναμενόταν ότι και η Mazda θα χρησιμοποιούσε την τεχνολογία και την υποδομή της Changan. Αλλά θα έδινε και την δική της σχεδιαστική άποψη. Ωστε να ταιριάζει και με την υπόλοιπη γκάμα της. Δείχνοντας έτσι, ότι και το επόμενο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας, θα είναι κάτι περισσότερο από ένα rebadge.

Ταυτόχρονα με την επιβεβαίωση και της συνεργασίας Changan στα κινεζικά μέσα ενημέρωσης Η  ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, κατοχύρωσε και το εμπορικό σήμα «EZ-6» και «EZ-60» στην Κίνα. Κάτι που θα ταίριαζε και σε ηλεκτρικό sedan και SUV, καθώς και «6e» στην Ευρώπη .

NEV CAR και NEV SUV

Το NEV είναι και συντομογραφία του νέου οχήματος, ως ο όρος της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας για υβριδικά και plug-in υβριδικά. Αλλά και ηλεκτρικά οχήματα. Στελέχη της Mazda και στις ΗΠΑ, όπου τα κινεζικά αυτοκίνητα είναι σπάνια. Έχουν προηγουμένως επιβεβαιώσει, ότι το επόμενο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας και για τη Βόρεια Αμερική θα κυκλοφορήσει το 2025. Φορώντας και ένα σήμα από την τρέχουσα γκάμα της. 

Τα μέσα ενημέρωσης, εικάζουν ότι και το νέο ηλεκτρικό όχημα θα είναι ένα SUV, πιθανότατα παρόμοιο σε μέγεθος με το CX-5. Η έκδοση Deepal της Changan, θέλει να επεκταθεί και στην Αυστραλία. Ξεκινώντας από το G318, ένα υβριδικό off-roader, που στοχεύει ωςαντίπαλος στο Toyota Prado.

Η τροφοδοσία του ηλεκτρικού Deepal SL03, είναι και μια επιλογή από συσκευασίες μπαταριών 58,9 kWh ή 66,8 kWh. Κατάλληλες και για 530 χλμ, αλλά και 610 χλμ δηλούμενης αυτονομίας αντίστοιχα, με βάση τις επιεικείς κινεζικές δοκιμές CLTC.

Στέλνει ενέργεια σε ηλεκτρικούς κινητήρες 160kW/320Nm ή 190kW/320Nm, που είναι τοποθετημένοι στο πίσω μέρος. Και με χρόνους επιτάχυνσης 0-100 χλμ/ώρα 6,9 και 6,2 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Εν τω μεταξύ και η έκδοση επέκτασης της σειράς, συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων. Και με μπαταρίες 19 kWh ή 28,4 kWh, αλλά και ηλεκτροκινητήρες 175 kW/320 Nm ή 160 kW/320 Nm, που τροφοδοτούν τους πίσω τροχούς.

Το SL03, έχει μήκος 4820 mm, πλάτος 1890 mm και ύψος 1480 mm, με μεταξόνιο 2900 mm και  45 mm πιο κοντό προφυλακτήρα, από το σημερινό Mazda 6. Αλλά 50 mm φαρδύτερο, 30 mm ψηλότερο και 70 mm μακρύτερο μεταξύ των τροχών. .

 

 

abb_img