Mazda: Στόχος είναι η κλιματική ουδετερότητα!

Πρωτοβουλίες βιωσιμότητας σε τρεις βασικούς πυλώνες θα πραγματοποιήσει η Mazda, με στόχο την ουδετερότητα άνθρακα μέχρι το 2050.

Ακούστε το άρθρο

Γη, Άνθρωποι και Κοινωνία, είναι οι τρεις τομείς με βάση τους οποίους η Mazda θα χτίσει πολιτική βιωσιμότητα της. Αντιμετωπίζοντας έτσι τα κοινωνικά ζητήματα που έχουν προκύψει συνδέοντας τα με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης, όπως εγκρίθηκαν από τα Ηνωμένα Έθνη.

Αυτά αναφέρει η Mazda Motor Corporation στην Έκθεση Αειφορίας για το 2021, όπου θα πραγματοποιήσει πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση 8 θεμάτων βιωσιμότητας στου; τρεις πυλώνες. Όλα αυτά αποβλέπουν στην επίτευξη βεβαίως της ουδετερότητας άνθρακα, από την πλευρά της μάρκας, μέχρι το 2050.

Mazda CX-60 PHEV: Η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται!

Γη

Σχετικά με τα θέματα που αφορούν τον πλανήτη και την αντιμετώπιση τους, η Mazda εστιάζει αρχικά στην ουδετερότητα άνθρακα, αλλά και στην κυκλοφορία των πόρων. Για την επίτευξη της ουδετερότητας, η εταιρεία θα πρέπει να αναγνωρίσει τη σημασία της μείωσης των εκπομπών CO2. Και μάλιστα καθ’ όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής ενός οχήματος.

Έτσι η εταιρεία, μπορεί να προσφέρει διαφορετικές τεχνολογίες με βάση τις πηγές ενέργειας. Αλλά και τις μεθόδους παραγωγής ενέργειας κάθε περιοχής.

Mazda: Σχέδιο δράσεων για ανθρακική ουδετερότητα!

Στον τομέα της κατασκευής και της εφοδιαστικής εταιρεία θέλει να πετύχει μείωση στις παγκόσμιες εκπομπές CΟ2 από εργοστάσια και λειτουργίες logistics. Μεγιστοποιώντας την ενεργειακή αξία και διαφοροποίηση.

Επιπλέον, η Mazda προωθεί την ανακύκλωση μέσω διάφορων πρωτοβουλιών. Όπως, τις 3Rs-Reduce, Reuse & Recycle. Έτσι ενθαρρύνει την επαναχρησιμοποίηση νερού, πλαστικού και άλλων πόρων σε κάθε φάση του κύκλου ζωής ενός οχήματος.

Mazda: 3 νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2025

Οι εργαζόμενοι πάνω από όλα για τη Mazda

Οι άνθρωποι είναι ο σημαντικότερος πόρος της Mazda. Για αυτόν ακριβώς το λόγο η βελτίωση της εργασιακής ικανοποίησης του εργατικού της δυναμικού, είναι στο επίκεντρο των πλάνων της. Στόχος είναι η ενίσχυση ενός εταιρικού κλίματος που σέβεται τα διαφορετικά ταλέντα και αξίες.

Με αυτόν τον τρόπο, οι εργαζόμενοι να αυξήσουν τις δυνατότητες τους προσφέροντας καλύτερες υπηρεσίες. Όπως για παράδειγμα καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες για τους υποψήφιους αγοραστές. Χτίζοντας παράλληλα ισχυρούς δεσμούς μεταξύ αυτών και της εταιρείας.

Mazda: Στόχος είναι η κλιματική ουδετερότητα!

Κοινωνία και ασφάλεια

Μια κοινωνία χωρίς ατυχήματα θέλει να προωθήσει η ιαπωνική μάρκα. Η Mazda Proactive Safety υποστηρίζει την ανάπτυξη των τεχνολογιών ασφαλείας, όπως επίσης και η στρατηγική Building Block Strategy.

Βασικές τεχνολογίες ασφάλειας είναι η σωστή θέση οδήγησης και η διάταξη του πεντάλ, Επιπλέον, η εξαιρετική ορατότητα και η διεπαφή ανθρώπου με μηχανή. Το i-Activsense της Mazda είναι ουσιαστικά προηγμένες τεχνολογίες ασφαλείας που προσφέρουν ασφαλή και αξιόπιστα αυτοκίνητα στο κοινό.

Toyota bZ4X: Ψήφος εμπιστοσύνης στα ηλεκτρικά!

Παράλληλα, το Mazda Co-Pilot Concept υποστηρίζει την οδήγηση για την μείωση του κίνδυνου ατυχημάτων και τραυματισμού των οδηγών, των οχημάτων και των πεζών. Τέλος, η Mazda θα μεγιστοποιήσει τη χρήση των διαθέσιμων τεχνολογιών συνδεσιμότητας. Διευρύνοντας τη σύνδεση των ανθρώπων μεταξύ τους, αλλά και με την κοινωνία.

abb_img