Mercedes-AMG GT63 Plug-In Hybrid: Θηρίο 805 ίππων!

Η Mercedes-AMG GT63 SE Performance 2025 συνδυάζει έναν V-8 twin-turbo με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος.

Ακούστε το άρθρο

Η Mercedes-AMG αποφάσισε ότι η ισχύς των 577 ίππων του κουπέ GT63 δεν ήταν αρκετή. Γνωρίστε τη νέα κορυφαία Mercedes-AMG GT63 SE Performance 2025, η οποία εκπέμπει θηριώδη ισχύ 805 ίππων από το υβριδικό της V-8 κινητήρα. Το νέο μοντέλο E Performance, που αποκαλύφθηκε στη Σαγκάη κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου αγώνων της Formula 1, έχει μια υβριδική διάταξη που εμπνέεται από την αποδεδειγμένη τεχνολογία που χρησιμοποιείται στα κορυφαία αγωνιστικά αυτοκίνητα ανοιχτού τροχού στον κόσμο. Αυτό το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης εμφανίστηκε ήδη στο μηχανικά σχετικό SL63 convertible.

Hi-Po Hybrid

Το σύστημα E Performance συνδυάζει έναν διπλό υπερτροφοδοτούμενο V-8 4,0 λίτρων 603 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος. Ο μόνιμα ενθουσιασμένος σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 201 ίππους, τους οποίους στέλνει στους τροχούς μέσω κιβωτίου δύο ταχυτήτων και διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Το e-motor μπορεί επίσης να στείλει την ισχύ του στους μπροστινούς τροχούς εάν είναι απαραίτητο για επιπλέον πρόσφυση. Μαζί με 805 άλογα, το υβριδικό σύστημα αντλεί συνολικά 1047 λίβρες-πόδια ροπής.

Η τροφοδοσία του e-motor είναι μια ελαφριά μπαταρία 6,1 kWh, ειδική για AMG, που ζει πάνω από τον πίσω άξονα και διαθέτει σύστημα άμεσης ψύξης που στέλνει ένα ειδικό υγρό γύρω από κάθε ένα από τα 560 κύτταρα για να διατηρεί σταθερή θερμοκρασία και να βελτιώνει την απόδοση της μπαταρίας. Η Mercedes ισχυρίζεται ότι το ψυκτικό που ανέπτυξε μπορεί να αποθηκεύσει περισσότερη θερμική ενέργεια από τα συστήματα που βασίζονται στο νερό και έχει θερμική ικανότητα δύο έως τρεις φορές υψηλότερη. Η Mercedes λέει επίσης ότι η τεχνολογία των μπαταριών ενημερώνεται από το υβριδικό σύστημα στα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Formula 1 της εταιρείας και επικεντρώνεται στη γρήγορη παροχή ισχύος και λήψη αντί να δίνει προτεραιότητα στην αυτονομία. Το πακέτο επαναφορτίζεται με φορτιστή AC 3,7 kW.

Η Mercedes ισχυρίζεται ότι το E Performance θα εκτινάσσεται στα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα καθοδόν για την τελική ταχύτητα των 320 χλμ/ώρα. Αυτό είναι τρία δέκατα γρηγορότερα στα 0-100, από τον ισχυρισμό της εταιρείας για το τυπικό GT63. Υπάρχουν οκτώ διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης μιας πλήρως ηλεκτρικής ρύθμισης, Sport, Sport+ και Race. Το υβριδικό AMG διαθέτει επίσης τέσσερα επίπεδα αναγέννησης για την μπαταρία, συμπεριλαμβανομένης μιας λειτουργίας που μοιάζει με την οδήγηση με ένα πεντάλ σε ένα EV.

Περισσότερα Τεχνικά Καλούδια

Η Mercedes αναθεώρησε την αεροδυναμική για την AMG GT63 SE Performance, προσθέτοντας ένα νέο στοιχείο άνθρακα στο κάτω μέρος του αμαξώματος μπροστά από τον κινητήρα. Αυτό το κομμάτι χαμηλώνει κατά περίπου 1,6 ίντσες όταν το αυτοκίνητο φτάσει τα 80 χλμ/ώρα, δημιουργώντας ένα εφέ Venturi που τραβά το αυτοκίνητο προς τα κάτω και μειώνει την ανύψωση στο μπροστινό άκρο. Το E Performance είναι επίσης εξοπλισμένο με μια αναδιπλούμενη πίσω αεροτομή που ανυψώνεται με πάνω από 50 mph και μπορεί να εναλλάσσεται μεταξύ πέντε διαφορετικών γωνιών είτε για βελτίωση της ευστάθειας είτε για ελαχιστοποίηση της οπισθέλκουσας.

Το E Performance συνοδεύεται στάνταρ με το ενεργό έλεγχο οδήγησης της AMG, το οποίο χρησιμοποιεί ενεργό υδραυλικό σύστημα αντί για μηχανικές ράβδους κατά της κύλισης που λειτουργούν σε συνδυασμό με προσαρμοστικούς αποσβεστήρες – το καθένα με δύο υδραυλικές συνδέσεις – που είναι όλα διασυνδεδεμένα. Η Mercedes λέει ότι αυτό το σύστημα επιτρέπει “πολύ μεγάλο ρυθμό κύλισης, ενώ ταυτόχρονα μειώνει τις κινήσεις κύλισης”, ώστε η AMG να μπορεί εύκολα να εναλλάσσεται μεταξύ άνετης καθημερινής οδήγησης και αθλητικού χειρισμού. Το τιμόνι στους πίσω τροχούς είναι επίσης στάνταρ, καθιστώντας το σπορ αυτοκίνητο πιο σταθερό σε καμπές υψηλής ταχύτητας και πιο ευκίνητο σε στενούς χώρους.

Οι οπτικές αλλαγές είναι μικρές, με μια θύρα φόρτισης στο πίσω μέρος, ένα κόκκινο σήμα “GT 63 S”, δύο τραπεζοειδείς απολήξεις εξάτμισης και τα σήματα “E Performance” στα μπροστινά φτερά. Οι ζάντες 10 ακτίνων, 20 ιντσών με φινίρισμα σε Tantalum Gray είναι στάνταρ, με άλλα σχέδια 20 και 21 ιντσών διαθέσιμα. Πίσω από τους τροχούς βρίσκονται χάλκινες εξαπίστονες σταθερές μπροστινές δαγκάνες και μονοπίστονες πλωτές πίσω δαγκάνες. Αυτά στερεώνονται σε δίσκους φρένων από κεραμικό άνθρακα που έχουν μέγεθος 420 χλστ μπροστά και 380 πίσω.

Δεν έχουν αλλάξει πολλά ούτε στο εσωτερικό, με τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα AMG να τοποθετούνται στάνταρ που περιλαμβάνουν λειτουργία μασάζ. Τα μπάκετ καθίσματα απόδοσης είναι προαιρετικά και μπορείτε να έχετε μια ποικιλία επιλογών ταπετσαρίας από δέρμα και μικροΐνες. Στις ΗΠΑ, η Mercedes λανσάρει επίσης το πρόγραμμα Manufaktur Signature, το οποίο φέρνει αποκλειστικές επιλογές βαφής, δέρμα νάπα με διαμάντι σε όλη την καμπίνα και χειροποίητο τιμόνι. Υπάρχουν επίσης πατάκια με βαθιές πασσάλους, ένα μοναδικό μοτίβο στα φωτιζόμενα πάνελ του περβάζι της πόρτας και η επωνυμία “Manufaktur” στην κεντρική κονσόλα.

Το GT63 SE Performance θα φτάσει στις αντιπροσωπείες στις ΗΠΑ στα τέλη του 2024. Η Mercedes δεν έχει αποκαλύψει ακόμη τιμή, αλλά δεν θα είναι φθηνή. Το τυπικό GT63 ξεκινά από 177.050 $, οπότε θα στοιχηματίσουμε ότι το νέο μοντέλο E Performance θα ξεκινά από $200.000.

Πηγή: Car and Driver

 

abb_img