Mercedes-Benz EQG: Χορεύοντας στο Las Vegas

Το ηλεκτρικό EQG της Mercedes μπορεί να χορεψει! Το επερχόμενο μοντέλο έχει έναν κινητήρα για κάθε τροχό και μπορεί να περιστρέφεται σχεδόν σαν μπαλαρίνα.

Το ηλεκτρικό EQG της Mercedes-Benz μπορεί να χορεψει! Το επερχόμενο μοντέλο έχει έναν κινητήρα για κάθε τροχό και μπορεί να περιστρέφεται σχεδόν σαν μπαλαρίνα. Έτσι τέσσερα αμιγώς ηλεκτροκίνητα της μάρκας έκαναν ένα σόου χορού με χρήση της λειτουργίας «G-Turn» στο περίφημο Strip του Las Vegas.

Το νέο Mercedes-Benz EQG

Εντός του έτους αναμένουμε την παρουσίαση του Mercedes-Benz EQG, που θα μοιάζει πολύ με το βενζινοκίνητο αδερφάκι του. Όμως στην θέση που η συμβατική έκδοση έχει τη ρεζέρβα, η ηλεκτροκίνητη έχει κάτι άλλο. Έτσι στην πίσω πόρτα θα υπάρχει μια ειδική μονάδααποθήκευσης του καλωδίου φόρτισης. Και θα χρησιμοποιήσει συνολικά 4 ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν σε κάθε τροχό.

Η τετρακίνηση δεν είναι το μόνο πλεονέκτημα των 4 κινητήρων. Αφού χάρη σε αυτή τη διάταξη, καθένας τροχός μπορεί να περιστρέφεται σε διαφορετική κατεύθυνση. Κάνοντας το αυτοκίνητο να κινείται σαν στρατιωτικό τανκ. Η Mercedes-Benz έχει ονομάσει αυτή τη λειτουργία G-Turn.

Βεβαίως χρειάζεται μια μεγάλη μπαταρία για να τροφοδοτήσει όλους αυτούς τους κινητήρες. Είναι πιθανό να δούμε το EQG με μια 100 kWh. Αλλά δεν περιμένουμε να έχει την αυτονομία της EQS, λόγω του πολύ λίγο αεροδυναμικού σχήματος. Έτσι, ενώ η EQS μπορεί να διανύσει έως 783 χιλιόμετρα με μια φόρτιση, η EQG περιμένουμε να έχει περίπου τη μισή.

Στην Ελλάδα οι νέες Mercedes-Benz EQE SUV και E-Class

Όπως είναι λογικό και αναμενόμενο, όλα αυτά δεν έρχονται σε ένα οικονομικό πακέτο. Πόσο μάλλον αυτή την εποχή που ακόμα και τα παραδοσιακά προσιτά μοντέλα είναι πλέον πολύ ακριβά. Η τιμή της τρέχουσας γενιάς της G-Class αρχίζει από τις 212.400 ευρώ. Η έκδοση επιδόσεων με το χαρακτηριστικό “AMG” αρχίζει από τις 313.800 ευρώ.

Επομένως δεν περιμένουμε η EQG, που θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2024, να κοστίζει λιγότερα από 260.000 ευρώ. Φυσικά αυτή είναι μόνο μια εκτίμηση. Αλλά σίγουρα ανυπομονούμε να τη δούμε από κοντά. Και πολύ περισσότερο να την οδηγήσουμε. Με ή χωρίς το πολυαναμενόμενο σύστημα «G-Turn».

abb_img
spot_img