Mercedes-Benz: Τα «ηλεκτρικά» σχέδια θα… μείνουν πίσω

Η Mercedes-Benz θα εξακολουθήσει να φτιάχνει το φθηνότερο αυτοκίνητό της με φυσικό αέριο επειδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραμένουν ακριβά.

Ακούστε το άρθρο

Η Mercedes-Benz είχε βάλει υψηλούς στόχους για την αύξηση της δημοτικότητας των ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Μάλιστα, προέβλεπε ότι τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά οχήματα θα αντιστοιχούσαν στο 50% των πωλήσεων της έως το 2025.

Ωστόσο, οι στόχοι του 2024 είναι οι συνολικές πωλήσεις να φτάσουν μόλις το 21%, υποδηλώνοντας μια σημαντική απόκλιση από τα αρχικά σχέδια. Ο λόγος έχει να κάνει με το γεγονός πως η ζήτηση για τα ηλεκτρικά οχήματα ακόμη δεν είναι στο επιθυμητό επίπεδο. Επιπλέον, στην εξίσωση μπαίνει και το ζήτημα της τιμής, η οποία στα ηλεκτρικά είναι λίγο… «τσουχτερή». Για αυτό και η γερμανική φίρμα αλλάζει πλάνο.

Mercedes-Benz: Κούκλες σύγκρουσης με αναλογίες γυναίκας

Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα παραμείνουν λίγο ακόμη

Πιο συγκεκριμένα, η γερμανική μάρκα θα προσαρμόσει αλλιώς τη στρατηγική της. Για την ακρίβεια, η κυκλοφορία της  A-Class, ήταν προγραμματισμένη για το 2024. Ωστόσο ο κύκλος ζωής της πήρε παράταση μέχρι το 2026.

Η εταιρεία αποδέχεται την ασυμφωνία μεταξύ των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και των ηλεκτρικών, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ανάπτυξης τιμών που να εξυπηρετούν τις ανάγκες των πελατών.

Mercedes-Benz: Ένα ηλεκτρικό όχημα που μεταφέρει κηροζίνη

Εν τω μεταξύ, η Mercedes-Βenz εξετάζει τη δημιουργία νέων οικογενειών αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων και οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τα CLA, CLA Shooting Brake, GLA και GLB αντικαθίστανται σε μια νέα πλατφόρμα MMA που θα υποστηρίζει κινητήρες αερίου καθώς και εξ ολοκλήρου ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης. Αυτή η κίνηση δείχνει την ανάγκη για ισορροπία μεταξύ της προώθησης της ηλεκτροκίνησης και της διατήρησης των επιλογών για τους.

Νέο Mercedes-Benz EQS με αλλαγές σε μάσκα και καμπίνα

Η Mercedes-Benz παραμένει αισιόδοξη

Ωστόσο, η Mercedes-Benz παρά τις «αναποδιές» παραμένει αισιόδοξη για το μέλλον των ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Ειδικότερα, προβλέπει ότι τα plug-in υβριδικά και τα ηλεκτρικά οχήματα θα αντιπροσωπεύουν έως και το 50% των συνολικών πωλήσεων. Αυτή τη φορά όμως έως το 2030. Αυτή η προβλεπόμενη αλλαγή αντικαθιστά την ανάγκη για προσαρμογή στις δικές της αγορά και της νομοθεσίας.

Τέλος, σε ένα έγγραφο το οποίο η εταιρεία ετοίμασε για τους επενδυτές, αναφέρει:

«Λαμβάνουμε τα απαραίτητα μέτρα για να γίνουμε εξ ολοκλήρου ηλεκτρική μάρκα. Ωστόσο, οι πελάτες και οι συνθήκες της αγοράς θα καθορίσουν τον ρυθμό του μετασχηματισμού.»

Το μήνυμα ήταν σαφές.

Πηγή: Motor1

 

abb_img