Μία Lancia 037 Group B ψάχνει για ιδιοκτήτη

Μέσα από μία προσωπική συλλογή οχημάτων η οποία έχει βγει σε δημοπρασία, αυτή θρυλική η Lancia 037 Group B του 1982 ψάχνει για νέο ιδιοκτήτη.

Ακούστε το άρθρο

Αναφερόμαστε σε μία απίστευτη συλλογή οχημάτων, η οποία είναι επίσημα γνωστή ως «The Gran Turismo Collection». Μάλιστα, διαθέτει έναν και μοναδικό ιδιοκτήτη, του οποίου μέχρι στιγμής τα στοιχεία είναι άγνωστα.

Πιο συγκεκριμένα, η συλλογή Gran Turismo απαρτίζεται από 15 υπεραυτοκίνητα και 3 αγωνιστικά οχήματα. Υπάρχουν 8 Ferrari, 3 Bugatti, 2 Lamborghini και 2 Jaguar. Επιπλέον, την τριάδα των αυτοκινήτων Ράλι, κατηγορίας Group B, αποτελούν τα Audi Quattro, Lancia Delta και Lancia 037.

Lancia Delta Integrale Futurista: Η αναγέννηση ενός θρύλου

Λίγα στοιχεία για την Lancia 037 Group B 

Ας εστιάσουμε περισσότερο στη Lancia 037 Group B Works Evolution 1 του 1982. Αυτός είναι ένας γνήσιος θρύλος του Ράλι, καθώς είναι ένα από τα κεντρομήχανα μοντέλα που έκαναν τη Lancia σύμβολο στα χρόνια του Group B.

Η σχεδίαση της Lancia 037 είναι κατά κύριο λόγο έργο της Abarth, αλλά ο κατασκευαστής αγωνιστικών αυτοκινήτων Dallara και ο οίκος Pininfarina, συμμετείχαν επίσης στη διαδικασία.

Το θρυλικό ιταλικό αγωνιστικό αυτοκίνητο διαθέτει έναν 2λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα, με υπερσυμπιεστή της Volumex. Το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο απέδιδε 280 ίππους, ενώ στην επόμενη έκδοση απέδιδε 325 ίππους. Επιπλέον, ο διαμήκης τοποθετημένος κινητήρας συνδυάστηκε με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων της ZF.

Lancia Delta: Η μεγάλη επιστροφή είναι ηλεκτρική!

Αυτή τη Lancia ποιος θα την πάρει;

Η εν λόγω Lancia 037 έχει αριθμό πλαισίου #319. Έκανε το ντεμπούτο της στο Ράλι Costa Smeralda του 1982, με τους Markku Alen και Ilkka Kivimaki πίσω από το τιμόνι. Μάλιστα, τρεις εβδομάδες αργότερα, κέρδισε 13 ειδικές και πήρε τη νίκη στην κατηγορία.

Επιπλέον, το αυτοκίνητο συμμετείχε σε διάφορους αγώνες, όπως το Rally 4 Regioni, το Rallye Cοte d’Ivoire, το ADAC Saarland Rallye και το ADAC Rallye Deutschland. Στο τελευταίο, ο Walter Röhrl ήταν πίσω από το τιμόνι και κέρδισε σε κάθε ειδική διαδρομή. Μάλιστα τερμάτισε τουλάχιστον 14 λεπτά μπροστά από τους αντιπάλους του.

Μετά την απόσυρσή του το 1987, το Lancia πέρασε από τα χέρια διαφόρων συλλεκτών. Το 2019 μπήκε στη συλλογή Gran Turismo και παρέμεινε εκεί. Τέλος, το θρυλικό αυτοκίνητο της μάρκας θα βγει στο σφυρί μέσω της δημοπρασίας κλασικών οχημάτων, RM Sotheby’s, στις 5 Νοεμβρίου.

abb_img