Νέα Υόρκη: εγκατάσταση φορτιστών για EV

Η Νέα Υόρκη έχει ήδη ξεκινήσει την εγκατάσταση 28 γρήγορων φορτιστών L2 DC σε δημοτικούς χώρους στάθμευσης.

Ακούστε το άρθρο

Η Νέα Υόρκη έχει ξεκινήσει την εγκατάσταση γρήγορων φορτιστών L2 DC σε δημοτικούς χώρους στάθμευσης.

Οι τέσσερις πρώτοι ξεκίνησαν ήδη τη λειτουργία τους. Ακόμη, το σχέδιο προβλέπει τη δημιουργία ενός δικτύου με 40.000 δημόσιους φορτιστές L2 σε όλη την πολιτεία. Τέλος, θα δούμε  6.000 σταθμών γρήγορης φόρτισης DC έως το 2030.

Η Νέα Υόρκη επιθυμεί να επιταχύνει τη διαδικασία της υιοθέτησης ηλεκτρικών οχημάτων 

ev charging

Η σχετική ανακοίνωση έγινε κατά τον εορτασμό της εγκατάστασης των πρώτων  από τους 28 φορτιστές ταχείας φόρτισης DC σε δημοτικά γκαράζ, στην οποία συμμετείχε και ο Επίτροπος του Τμήματος Μεταφορών της Νέας Υόρκης, Χανκ Γκάτμαν, μαζί με εκπροσώπους από την New York Power Authority, από την EV Connect, καθώς και με άλλους εκλεγμένους αξιωματούχους.

«Με την κλιματική κρίση να είναι πιο κρίσιμη από ποτέ, ήρθε η ώρα να σχεδιάσουμε περισσότερες δράσεις, προκειμένου η Νέα Υόρκη να μπορεί να επιταχύνει δραστικά την υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων», δήλωσε ο Επίτροπος της NYC DOT, Χανκ Γκάτμαν.

Η Shell θα εγκαταστήσει 50.000 πρωτοποριακούς σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στη Βρετανία

«Με σημαντικές ομοσπονδιακές επενδύσεις για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων στον ορίζοντα, το σχέδιό μας θέτει τις βάσεις για ένα δίκτυο δεκάδων χιλιάδων δημόσιων φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων που θα κατανεμηθούν ισομερώς σε όλη την πόλη, επιτρέποντας σε πολλούς περισσότερους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να πραγματοποιήσουν τη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα».

Ο επόμενος στόχος είναι η επέκταση του δικτύου γρήγορης φόρτισης στην πόλη

ταχεία φόρτιση

οι μεταφορές αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 30% των συνολικών εκπομπών ρύπων της πόλης. Αυτό καθιστά το συγκεκριμένο σχέδιο κομβικό. Θα συμβάλλει, επομένως, στην επίτευξη του στόχου της ουδετερότητας ως προς τον άνθρακα έως το 2050.

Η Νέα Υόρκη υπολογίζει ότι θα χρειαστεί 400.000 ιδιοκτήτες οχημάτων να πραγματοποιήσουν τη μετάβαση σε ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030 για την επίτευξη αυτού του στόχου.

Μάλιστα, σημαντικό μέρος αυτού του σχεδίου είναι να απαγορεύσει τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2035.

Ο επόμενος στόχος θα είναι η επέκταση του δικτύου γρήγορης φόρτισης που ήδη λειτουργεί στην πόλη έως το 2025.

Επιπλέον, το Τμήμα Μεταφορών θα εγκαταστήσει ένα δίκτυο 1.000 σημείων φόρτισης μέχρι το 2025. Το αντίστοιχο ποσοστό το 2030 θα φτάνει τα 10.000 σημεία.

Προτιμότερη η φόρτιση με το λεπτό ή με την κιλοβατώρα;

«Ήρθε η ώρα να τερματίσουμε την εποχή των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης», δήλωσε ο Μπεν Φουρνάς, Διευθυντής του Γραφείου Κλίματος και Αειφορίας της Νέας Υόρκης και συνέχισε λέγοντας: «Η δράση για το κλίμα σημαίνει επένδυση σε δρόμους που θα είναι φιλικοί για τους πεζούς, σε διασυνδεδεμένους και προστατευμένους ποδηλατόδρομους, στην αξιόπιστη διέλευση και στον εξηλεκτρισμό των οχημάτων στους δρόμους μας».

abb_img