Νέο Buick Electra E5 με 620 χλμ. αυτονομία και τιμή-πάτωμα!

Το Buick Electra E5 2025 έκανε ντεμπούτο στην Κίνα με 47 βελτιώσεις, έως 620 χλμ. αυτονομία, γρήγορη φόρτιση και νέο σύστημα infotainment.

Ακούστε το άρθρο

Στις 19 Ιουνίου, η Buick παρουσίασε επίσημα στην Κίνα το ανανεωμένο ηλεκτρικό SUV Electra E5, το οποίο έρχεται με σημαντικές βελτιώσεις και τρεις διαθέσιμες εκδόσεις. Με τιμές που κυμαίνονται από περίπου 23.600 – 26.400 δολάρια, το E5 αποτελεί μία ιδιαίτερα ελκυστική πρόταση, στην κατηγορία των μεσαίων και μεγάλων ηλεκτρικών SUV.

Ηλεκτρική «βόμβα» από τη Buick: Νέο Electra E5 με 620 χλμ. αυτονομία και τιμή-πάτωμα!

Το νέο Electra E5 προσφέρει 47 αναβαθμίσεις σε σχέση με τον προκάτοχό του, με σημαντικότερη τη νέα πλατφόρμα Ultium 2.0, που φέρνει αυξημένες επιδόσεις, αποδοτικότητα και εξελιγμένη ηλεκτρονική αρχιτεκτονική.

Ηλεκτρική «βόμβα» από τη Buick: Νέο Electra E5 με 620 χλμ. αυτονομία και τιμή-πάτωμα!

Σχεδιαστικά, υιοθετεί τη νέα γλώσσα PURE Design της Buick, με καθαρές γραμμές και μία κομψή, κλειστή μπροστινή όψη, συνδυασμένη με μια τραπεζοειδή κάτω μάσκα. Οι πλευρές και το πίσω μέρος, θυμίζουν το προηγούμενο μοντέλο, αλλά οι λεπτομέρειες είναι σαφώς πιο σύγχρονες.

Ηλεκτρική «βόμβα» από τη Buick: Νέο Electra E5 με 620 χλμ. αυτονομία και τιμή-πάτωμα!

Με μήκος 4.892 χλστ., πλάτος 1.905 χλστ., ύψος 1.681–1.683 χλστ. και μεταξόνιο 2.954 χλστ., το Electra E5, τοποθετείται στην καρδιά της κατηγορίας των ευρύχωρων SUV.

Ηλεκτρική «βόμβα» από τη Buick: Νέο Electra E5 με 620 χλμ. αυτονομία και τιμή-πάτωμα!

Κάτω από το καπό, υπάρχει κινητήρας μόνιμου μαγνήτη που αποδίδει 180 kW (241 hp) και ροπή 330 Nm, εξασφαλίζοντας τελική ταχύτητα 180 km/h και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,4 δευτερόλεπτα. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερις λειτουργίες οδήγησης: Comfort, Sport, Anti-Slip και Custom.

Ηλεκτρική «βόμβα» από τη Buick: Νέο Electra E5 με 620 χλμ. αυτονομία και τιμή-πάτωμα!

Οι τρεις εκδόσεις διαφοροποιούνται κυρίως στην μπαταρία και την αυτονομία:

  • 515 χλμ. αυτονομία (CLTC): Μπαταρία 65 kWh λιθίου-σιδήρου φωσφορικού (LFP), με κατανάλωση 13,7 kWh/100 χλμ.

  • 545 χλμ. αυτονομία: Μπαταρία 68,4 kWh τύπου ternary lithium, κατανάλωση 13,5 kWh/100 χλμ.

  • 620 χλμ. αυτονομία: Μπαταρία 76,8 kWh τεχνολογίας Ultium CTP από SAIC-GM και CATL, με κατανάλωση μόλις 13,4 kWh/100 χλμ.

Ηλεκτρική «βόμβα» από τη Buick: Νέο Electra E5 με 620 χλμ. αυτονομία και τιμή-πάτωμα!

Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στην έκδοση των 620 χλμ., που υποστηρίζει ταχεία φόρτιση – μόνο 10 λεπτά απαιτούνται για φόρτιση 210 χλμ.! Επιπλέον, διαθέτει σύστημα διαχείρισης μπαταρίας με τεχνητή νοημοσύνη (AI), προσφέροντας μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και βελτιστοποιημένη απόδοση.

Ηλεκτρική «βόμβα» από τη Buick: Νέο Electra E5 με 620 χλμ. αυτονομία και τιμή-πάτωμα!

Στο εσωτερικό, συναντάμε το νέο έξυπνο σύστημα eConnect, το οποίο συνδυάζεται με μία κυρτή οθόνη 30 ιντσών ανάλυσης 6K, ενισχυμένη με τσιπ Snapdragon 8155. Όλες οι εκδόσεις, διαθέτουν το παραπάνω ως στάνταρ εξοπλισμό, ενώ υποστηρίζεται επίσης OTA αναβαθμίσεις, Apple CarPlay iOS 26, έξυπνος φωνητικός βοηθός, τηλεχειρισμός μέσω smartphone και σύστημα υποβοήθησης οδήγησης επιπέδου 2 (eCruise).

Ηλεκτρική «βόμβα» από τη Buick: Νέο Electra E5 με 620 χλμ. αυτονομία και τιμή-πάτωμα!

Ανάλογα με την έκδοση, ο ήχος προέρχεται είτε από 8 είτε από 14 ηχεία, με την κορυφαία έκδοση να φιλοξενεί σύστημα Bose Centerpoint.

Ηλεκτρική «βόμβα» από τη Buick: Νέο Electra E5 με 620 χλμ. αυτονομία και τιμή-πάτωμα!

Σε επίπεδο πρακτικότητας, το πορτμπαγκάζ προσφέρει 502 λίτρα βασικής χωρητικότητας, η οποία επεκτείνεται στα 1.658 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Επιπλέον, η πλάτη των πίσω καθισμάτων, μπορεί να ρυθμιστεί σε κλίση 27° για καλύτερη άνεση.

Ηλεκτρική «βόμβα» από τη Buick: Νέο Electra E5 με 620 χλμ. αυτονομία και τιμή-πάτωμα!

Ηλεκτρική «βόμβα» από τη Buick: Νέο Electra E5 με 620 χλμ. αυτονομία και τιμή-πάτωμα!

Το νέο Buick Electra E5 δείχνει αποφασισμένο να ταράξει τα νερά της κινεζικής αγοράς EV, προσφέροντας υψηλή τεχνολογία, κορυφαία αυτονομία και ελκυστική τιμή. Αναμένουμε με ενδιαφέρον την πορεία του και γιατί όχι, μια ενδεχόμενη διάθεσή του και σε άλλες αγορές.

Πηγή: carnewschina.com