Την ίδια στιγμή με το Topolino, η Fiat παρουσίασε και το νέο 600e, ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο εισέρχεται σε μία απαιτητική κατηγορία. Παρ’ όλα αυτά, η ιταλική φίρμα το έχει εξοπλίσει κατάλληλα, ώστε να αποτελέσει έναν από τους βασικούς «παίκτες». Ακολουθώντας την επιτυχία του προγόνου της δεκαετίας του ’50, το νέο Fiat 600e τοποθετείται στον πυρήνα του ταχύτατα αναπτυσσόμενου segment Β.
Διαθέτει ένα όμορφο σχεδιαστικά αμάξωμα, το οποίο έχει αρκετές επιρροές από τον μικρότερο ηλεκτρικό «αδελφό» 500e. Ωστόσο, η εμφάνισή του διαθέτει ένα πιο ξεκάθαρο και πιο δυναμικό εμπρός μέρος. Προφανώς, από εκεί δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα κυκλικά φωτιστικά σώματα, με το χαρακτηριστικό «φρύδι» στο πάνω τμήμα τους. Την δυναμική εικόνα ενισχύουν οι όμορφες ζάντες ελαφρού κράματος, καθώς και τα μαύρα προστατευτικά, περιμετρικά του αμαξώματος.
Στο πίσω μέρος, ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα, τα οποία επίσης παραπέμπουν στο μικρότερο 500e. Την κομψή εικόνα ολοκληρώνουν οι χρωμιωμένες λεπτομέρειες, τόσο περιμετρικά των παραθύρων, όσο και στα πλαϊνά μαρσπιέ. Ωστόσο, το μοντέλο δηλώνει το όνομά του σε αρκετά σημεία του αμαξώματος, ενώ στον πίσω προφυλακτήρα την εμφάνισή της κάνει και η ιταλική σημαία.
Test Drive || Fiat 500e RED 42 kWh: Ηλεκτρο-μαγνήτης!
Άνετο, ευχάριστο και μοντέρνο το εσωτερικό του νέου Fiat 600e
Από πλευράς σχεδίασης, η καμπίνα του νέου Fiat 600e χαρακτηρίζεται από μία ευχάριστη ατμόσφαιρα. Και αυτό είναι απολύτως προφανές, αφού το μοντέλο ακολουθεί και εδώ σχεδιαστικά το μικρότερό του αδελφό. Πιο συγκεκριμένα, ο οδηγός του ιταλικού μοντέλου έχει μπροστά του ένα κομψό δυάκτινο τιμόνι, καθώς και έναν κυκλικό ψηφιακό πίνακα οργάνων. Επιπλέον, το ταμπλό αποτελείται από ενιαία οβάλ επιφάνεια, η οποία καταλαμβάνει ολόκληρο το πλάτος του.
Φυσικά στο κέντρο εδρεύει η ευμεγέθης έγχρωμη οθόνη αφής, μεγέθους 10,25 ιντσών. Αυτή αναλαμβάνει να προβάλλει τις πληροφορίες του συστήματος infotainment Uconnect της Fiat, με ιδιαίτερα ευδιάκριτο τρόπο. Ειδικότερα, υποστηρίζει λειτουργία φωνητικών εντολών, σύστημα πλοήγησης TomTom, εμφανίζοντας παράλληλα τους διαθέσιμους σταθμούς φόρτισης.
Το νέο Fiat Topolino ομορφαίνει την πόλη
Το άνετο 5θέσιο εσωτερικό του ιταλικού μοντέλου προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής του εσωτερικού φωτισμού, μέσω 64 διαφορετικών συνδυασμών. Επιπλέον, το κάθισμα του οδηγού διαθέτει ηλεκτρική ρύθμιση, καθώς και λειτουργία μασάζ. Προφανώς, αυτή η επιλογή είναι ιδανική για χαλάρωση, μετά από ένα μακρύ ταξίδι ή μία κουραστική μέρα στη δουλειά. Τέλος, στο νέο Fiat 600e συναντάμε ταπετσαρίες καθισμάτων από συνθετικό δέρμα Ivory, καθώς και θέρμανση 3 σταδίων για μέγιστη άνεση.
Η γκάμα του νέου Fiat 600e αποτελείται από 2 εκδόσεις, την κορυφαία La Prima και την πιο προσιτή RED. Ειδικότερα, το Fiat 600e RED χρησιμοποιεί ως σήμα κατατεθέν το κόκκινο χρώμα, τόσο εξωτερικά, όσο και στο ταμπλό. Επιπλέον, τα σχεδιαστικά στοιχεία στα ειδικά για την έκδοση καθίσματα, είναι από ανακυκλωμένο ύφασμα. Ωστόσο, 2 ακόμη χρώματα είναι διαθέσιμα για επιπλέον εξατομίκευση, όπως το μαύρο και το λευκό.
Αντίστοιχα, το Fiat 600e La Prima προσφέρει 100% στυλ, τεχνολογία και άνεση, εξασφαλίζοντας έτσι μία καθηλωτική εμπειρία του ιταλικού design. Μάλιστα, είναι διαθέσιμο σε 4 διαφορετικά χρώματα που θυμίζουν την ιταλική ομορφιά και τα φυσικά τοπία: Sun of Italy, Sea of Italy, Earth of Italy, Sky of Italy.
H Fiat «βαφτίζει» το 600e μέσα σε χρώμα!
Με 156 ηλεκτρικούς ίππους και πάνω από 400 χιλιόμετρα αυτονομία
Πέρα από την ευελιξία στην εσωτερική διαμόρφωση, το Fiat 600e διαθέτει εξαιρετικές δυνατότητες ηλεκτροκίνησης. Πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος αποδίδει 156 ίππους και για τη μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα, αρκούν 9 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, ο οδηγός του έχει τη δυνατότητα επιλογής τρόπου οδήγησης μέσω 3 προγραμμάτων, Eco, Normal και Sport. Ενέργεια στο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης δίνει μία μπαταρία 54 kWh, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία μεγαλύτερη των 400 χιλιομέτρων.
Αποκάλυψη: Ιδού το νέο ηλεκτρικό Fiat 600e
Στον τομέα της φόρτισης, το νέο 600e διαθέτει σύστημα ταχείας φόρτισης 100 kW. Έτσι, για τη φόρτιση έως το 80% της χωρητικότητας, αρκεί λιγότερο από μισή ώρα. Επιπλέον, η φόρτιση με τον ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW με καλώδιο Mode 3, είναι μία διαδικασία κάτω των 6 ωρών. Τέλος, σύμφωνα με τις δηλώσεις της ιταλικής φίρμας, την γκάμα του μοντέλου θα ολοκληρώσει και μία υβριδική έκδοση, στα μέσα του 2024.