Νέο λογότυπο για την Audi!

Η Audi παρουσίασε το νέο της λογότυπο, το οποίο εξακολουθεί να αποτελείται από 4 κύκλους, αλλά με πιο μοντέρνο ύφος.

Ακούστε το άρθρο

Η Audi παρουσίασε το νέο της λογότυπο, το οποίο είναι αρκετά πιο μοντέρνο από το προηγούμενο. Το νέο λογότυπο διατηρεί τους 4 κύκλους αποβάλλοντας το χρώμιο.

Ουσιαστικά, η εταιρεία θα προσφέρει το λογότυπο όχι μόνο στην ασπρόμαυρη εκδοχή του αλλά και στην ολόμαυρη. Επιπλέον, η Audi παρουσιάζει και μία νέα γραμματοσειρά στα μοντέλα της, την Audi Type.

Λογότυπο 2 διαστάσεων για την Audi

H Audi σχεδίασε το νέο λογότυπο με στόχο μια «πιο μοντέρνα εικόνα» για τα νέα μοντέλα της. Το νέο λογότυπο έχει μαύρο φόντο και δημιουργεί αντίθεση με τους λευκούς δακτυλίους, για ακόμη μεγαλύτερη λάμψη.

Επιπλέον, η δίχρωμη εμφάνιση κάνει το λογότυπο ιδιαίτερα ορατό, ακόμη και από απόσταση. Αν και θα δούμε διάφορες χρωματικές παραλλαγές, το νέο λογότυπο θα διατηρήσει τη δισδιάστατη εμφάνιση.

Η πιο μεγάλη ώρα για το Audi Q8 e-tron!

Η Audi παρουσίασε την εμφάνιση των 2 διαστάσεων του λογότυπου, το 2016. Ουσιαστικά η γερμανική φίρμα είχε ως στόχο μία συνεπή παρουσία της επωνυμίας σε όλα τα σημεία επαφής των πελατών.

Τέλος, η δισδιάστατη εμφάνιση δίνει στα δαχτυλίδια μία σημαντικά πιο μοντέρνα και ακόμη πιο γραφική αναμόρφωση. Ωστόσο, η γεωμετρία τους είναι σχεδόν ίδια με τα προηγούμενα.

Audi και Sauber μαζί στη Formula 1 από το 2026

Τι συμβολίζει το λογότυπο;

Τα τέσσερα πλεγμένα δαχτυλίδια συμβόλιζαν αρχικά τις τέσσερις διαφορετικές γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες που προχώρησαν σε συγχώνευση το 1932. Αυτή η τετράδα δημιούργησε την Auto Union. Το 1965, η Auto Union άλλαξε το όνομα της σε Audi και το λογότυπο με τους δακτυλίους έχει αλλάξει ελάχιστα από τότε.

H εφαρμογή Audi Connect Plug & Play κάνει τα πάντα

Επιλέγουν και άλλοι τις 2 διαστάσεις

Πολλές εταιρείες επιλέγουν πλέον δισδιάστατα λογότυπα, λόγω τις ψηφιακής εποχής. Ουσιαστικά, επιλέγουν σταθερά λογότυπα σε όλα τα μέσα. Από το σήμα, σε ένα πάνελ αμαξώματος ή σε ένα περιοδικό, έως τις οθόνες υπολογιστών και κινητών τηλεφώνων.

Τέλος, δισδιάστατο λογότυπο έχουν και οι εξής εταιρείες:

  • Volkswagen
  • BMW
  • Nissan
  • Skoda
  • Kia
  • Peugeot
  • GM
  • Buick
abb_img