Neta S Hunting Edition: Η «ηλεκτρική» επιστροφή των station wagon

Το Neta S Hunting Edition, είναι ένα κομψό station wagon, διαθέσιμο είτε σαν πλήρη EV είτε σαν μορφή EV εκτεταμένης εμβέλειας (E-REV).

Ακούστε το άρθρο

Υπάρχουν πολλές κινεζικές startups EV που έρχονται και φεύγουν, αλλά η Neta είναι μία από αυτές που ήρθαν για να μείνουν. Διευθύνεται από τη μητρική εταιρεία Hozon Auto και έχει κάνει επέλαση στην Κίνα, αλλά και σε άλλα μέρη της Ασίας, με τη σειρά EV και EREV (ηλεκτρικά οχήματα εκτεταμένης εμβέλειας), σε μέτρια τιμή, που δεν είναι τόσο «λαμπερά», αλλά είναι αρκετά κομψά, για αγοραστές με «συγκρατημένο» προυπολογισμό.

Neta S Hunting Edition: Η ηλεκτρική επιστροφή των station wagon

Το Neta S Hunting Edition, είναι ένα κομψό station wagon, διαθέσιμο είτε σαν πλήρη EV είτε σαν μορφή EV εκτεταμένης εμβέλειας (E-REV). Αυτό το «βαγόνι» είναι τεχνικά μια προσθήκη, σε μια ήδη υπάρχουσα σειρά μοντέλων όπως το Neta S, το οποίο είναι ένα fastback sedan περίπου στο ίδιο μέγεθος με το Tesla Model 3. Για το Hunting Edition λοιπόν, με την προσθήκη του επιπλέον όγκου, η Neta δημιούργησε ένα πρακτικό station wagon.

Neta S Hunting Edition: Η ηλεκτρική επιστροφή των station wagon

Για το μονοκινητήριο ηλεκτρικό αυτοκίνητο RWD, η ισχύς προέρχεται από έναν κινητήρα 268 ίππων, που είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα. Το μοντέλο AWD, με διπλό κινητήρα προσθέτει έναν κινητήρα 234 ίππων στον μπροστινό άξονα, με συνδυαστική απόδοση 502 ίππων. Το μέγεθος της μπαταρίας και το εύρος αυτονομίας της, δεν έχουν αποκαλυφθεί.

Neta S Hunting Edition: Η ηλεκτρική επιστροφή των station wagon

Είναι ενδιαφέρον ότι το Neta S Hunting έχει επίσης στη γκάμα του, ένα μοντέλο EREV. Αυτό είναι ελαφρώς διαφορετικό από ένα τυπικό PHEV. Διαθέτει κινητήρα βενζίνης, αλλά ο θερμικός κινητήρας, χρησιμοποιείται αποκλειστικά για τη φόρτιση της ηλεκτρικής μπαταρίας του οχήματος. Στην πραγματικότητα δεν κινεί τους τροχούς του αυτοκινήτου. Είναι ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό.

Neta S Hunting Edition: Η ηλεκτρική επιστροφή των station wagon

Έτσι, ένας 4κύλινδρος 1,5 lt και 95 ίππων στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, αναλαμβάνει να φορτίζει μια μπαταρία 31.71 ή 43.88 kWh, ανάλογα με την έκδοση που θα επιλέξετε. Αυτή τροφοδοτεί με ενέργεια το πίσω ηλεκτρομοτέρ των 268 ίππων, όπως με την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση από την κινεζική εταιρεία για διαφορετικές επιδόσεις σε σχέση με το «ομογάλακτο» σεντάν Neta S. Θυμίζουμε ότι εκείνο επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,9.

Neta S Hunting Edition: Η ηλεκτρική επιστροφή των station wagon

Η Neta λέει ότι το αυτοκίνητο θα κάνει έως και 185 χλμ με ηλεκτρική ενέργεια, σύμφωνα με τον κύκλο CLTC της Κίνας, πριν εκκινήσει τον θερμικό κινητήρα. Εφόσον βέβαια ξεκινάτε με πλήρως φορτισμένη μπαταρία. Ούτε η τιμολόγηση έχει αποκαλυφθεί, αλλά πιθανόν το Neta S Hunting Edition να είναι κοντά στη βασική τιμή των 22.300 δολαρίων, του «αδερφού» fastback sedan.

Πηγή: insideevs.com

 

abb_img