CATL: Νέα πλατφόρμα για αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων

Η πλατφόρμα της CATL Integrated Intelligent Chassis, ενσωματώνει πακέτα μπαταριών, κινητήρες, που προσφέρουν έως 1.000 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Ακούστε το άρθρο

Η CATL παρουσίασε με επιτυχία την ανάπτυξη μίας νέας πλατφόρμας, η οποία ενσωματώνει πακέτα μπαταριών, κινητήρες και άλλα εξαρτήματα. Ο λόγος για την πλατφόρμα skateboard CATL Integrated Intelligent Chassis, για την οποία η εταιρεία ολοκλήρωσε πρόσφατα τις δοκιμές της στην Κίνα, παρέχοντας δεδομένα απόδοσης της.

Πιο συγκεκριμένα, ο επικεφαλής επιστήμονας της κινέζικης εταιρείας, Γου Κάι, δήλωσε ότι κατά τη διάρκεια των δοκιμών η εν λόγω πλατφόρμα πέτυχε απίστευτη αυτονομία. Ειδικότερα, αυτή έφτασε τα 1.000 χιλιόμετρα με κατανάλωση μπαταρίας 10,5 kWh/100 χλμ.

Stellantis: Συνεργασία με την CATL για νέες μπαταρίες

Η CATL Integrated Intelligent Chassis αντέχει το κρύο και τη ζέστη

Κατά τη διάρκεια δοκιμών σε διάφορες συνθήκες, συμπεριλαμβανομένων χειμερινών και καλοκαιρινών, οι επιστήμονες ανακάλυψαν σημαντικές πληροφορίες για τη βελτίωση της CIIC. Οι χειμερινές δοκιμές έλαβαν χώρα στο Heihe της βόρειας Κίνας και οι καλοκαιρινές δοκιμές στο Turpan. Η δοκιμή έδειξε την απόδοση της μπαταρίας στο 75%. Σε θερμοκρασίες μείον 7 βαθμούς Κελσίου, το εύρος μειώθηκε κατά 30%.

Το πλαίσιο του skateboard έκανε την πρώτη του εμφάνιση πριν από έναν χρόνο. Τότε, η CATL έκανε λόγο για ένα επίπεδο πλαίσιο που ενσωματώνει ηλεκτρονικά συστήματα πέδησης, διεύθυνσης και ισχύος. Δηλαδή, μία πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Επιπλέον, το CIIC είναι σχεδιασμένο με ευελιξία, με ρυθμιζόμενο μήκος και διάφορες θέσεις μπαταρίας. Αυτή η δυνατότητα προσαρμογής στις ανάγκες της αγοράς και μειώνει το αρχικό κόστος για τους κατασκευαστές.

Η νέα μπαταρία της CATL χρειάζεται μόνο… 10 λεπτά φόρτισης!

Εξοικονόμηση χώρου και χρήματος

Επίσης, να σημειώσουμε πως η τεχνολογία Cell to Chassis (CTC) της CATL, ενσωματώνει τα κύρια στοιχεία της μπαταρίας στο δάπεδο του οχήματος. Εξαλείφοντας, έτσι την ανάγκη για ξεχωριστά πακέτα μπαταριών.

Αυτό σημαίνει μείωση του αρχικού κόστους για τους χρήστες, όπως επίσης και μείωση της κατανάλωσης ενέργειας. Επιπλέον, αυτό μπορεί να αυξήσει την εμβέλεια ανά φόρτιση και να διευρύνει τον χώρο των επιβατών.

Η νέα μπαταρία της CATL φορτίζει στο… πεντάλεπτο!

Σε συνεργασία με άλλες εταιρείες

Η πρώτη εταιρεία που θα χρησιμοποιήσει την εν λόγω πλατφόρμα είναι η Neta. Η θυγατρική της Hozon Auto θα είναι η πρώτη εταιρεία που θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα της CATL στην Κίνα.

Μάλιστα, η Neta στοχεύει να κυκλοφορήσει το πρώτο μοντέλο με CIIC το φθινόπωρο του 2024. Τέλος, η  CATL επέκτεινε τη διεθνή παρουσία της με την ανακοίνωση ενός μνημονίου συνεργασίας με τη Vinfast.

abb_img