Το πρώτο υβριδικό ταχύπλοο σκάφος υποστήριξης στον κόσμο, ή αλλιώς λάντζα, το οποίο έχει σχεδιαστεί για τις δραστηριότητες στις υπεράκτιες κατασκευές αιολικών πάρκων, θα κατασκευαστεί στο Ηνωμένο Βασίλειο ως αποτέλεσμα της συμφωνίας πολλών εκατομμυρίων λιρών που έχει υπογραφεί.
Η εταιρεία North Star Renewables με έδρα το Αμπερντίν επιβεβαίωσε πως η συμφωνία για την κατασκευή του πρωτοποριακού σχεδιασμού υβριδικού ταχυπλόου σκάφους θα ανατεθεί σε ναυπηγείο του Η.Β. τον Σεπτέμβριο. Το σχέδιο του νέου υβριδικού σκάφους έχει γίνει σε συνεργασία με τους ναυπηγούς της Chartwell Marine.
North Star Renewables θα ναυπηγήσει δύο υβριδικά σκάφη
Η αρχική συμφωνία για την ναυπήγηση δύο νέων υβριδικών σκαφών θα γίνει για λογαριασμό της North Star. Αυτή έχει στόχο την αύξηση του στόλου της. Τα δύο σκάφη αναμένεται να παραδοθούν το 2022 και το 2023.
Η μορφή του κύτους της λάντζας, η επιλογή του εξοπλισμού, τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά και η άνεση έχουν στόχο να ταιριάζουν απόλυτα στις απαιτήσεις των υπεράκτιων επιχειρήσεων των αιολικών πάρκων.
Αυτού του είδους τα σκάφη, οι λάντζες, συνήθως χρησιμοποιούνται στα υπεράκτια αιολικά πάρκα για την ασφαλή μετακίνηση των τεχνικών και των εργαζομένων από τα σημεία που εργάζονται στα σημεία που διαμένουν, καθώς και τη μεταφορά τους στις αιολικές τουρμπίνες.
Χρησιμοποιούνται επίσης για τη μεταφορά των εργαζομένων από και προς την ακτή, καθώς και για μεταφορά αγαθών.
Επίσης σημαντικό είναι πως η λάντζα μπορεί να προσφέρει άμεση βοήθεια σε περιπτώσεις κινδύνου ή διάσωσης.
Οι συγκεκριμένες υπηρεσίες προσφέρονται από τη εταιρεία 24 ώρες το εικοσιτετράωρο επτά ημέρες την εβδομάδα τα τελευταία 40 χρόνια.
Η εταιρεία διαθέτει τον μεγαλύτερο στόλο σκαφών, τύπου λάντζας, στον κόσμο. Περισσότερες από 60 λάντζες διατίθενται από τη North Star.
Το νέο σχέδιο υβριδικής λάντζας της North Star παρουσιάζει την υβριδική πρόωση για πρώτη φορά στον κόσμο. Παράλληλα θέτει νέα δεδομένα στην ασφάλεια, αφού θα είναι ικανό να είναι λειτουργικό σε κύματα άνω των 1,7 μέτρων.
Στη λάντζα θα υπάρχουν ακόμη «πράσινες τεχνολογίες» με στόχο τη μείωση εκπομπών άνθρακα.
Διαβάστε επίσης: Roboat: Το Άμστερνταμ ερευνά τις δυνατότητες των αυτόνομων ηλεκτρικών σκαφών