Η σουηδική εταιρεία κατασκευής κυψελών μπαταριών Northvolt αντικαθιστά τον Οικονομικό Διευθυντή της. Η Pia Aaltonen-Forsell διορίστηκε για να καλύψει τη θέση, ενώ ο προκάτοχός της, Alexander Hartman, θα ηγηθεί της στρατηγικής αναθεώρησης ως Chief Transformation Officer. Οι αλλαγές προσωπικού έρχονται σε μια δύσκολη στιγμή για τη Northvolt.
Πριν από λίγες εβδομάδες, έγινε γνωστό ότι η BMW είχε ακυρώσει μια παραγγελία δισεκατομμυρίων από τη Northvolt . Η ποιότητα των κυψελών και ο καθυστερημένος χρόνος παράδοσης, φέρεται ότι δεν πληρούν τις απαιτήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, επειδή η παραγωγή κυττάρων στο Skelleftea της Σουηδίας δεν λειτουργεί αρκετά αξιόπιστα.
Οι ποσότητες είναι πολύ κάτω από το σχέδιο, καθώς το εργοστάσιο παράγει πάρα πολλά απορρίμματα. Ως αποτέλεσμα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Northvolt, Peter Carlsson, ανακοίνωσε στις αρχές Ιουλίου, ότι τα διεθνή σχέδια επέκτασης, θα επανεξεταστούν, ένα έργο που ο προηγούμενος οικονομικός διευθυντής, Alexander Hartman, αναλαμβάνει τώρα ως Chief Transformation Officer.
Η διάδοχος του Χάρτμαν, Pia Aaltonen-Forsell, θα αναλάβει έτσι έναν προκλητικό ρόλο την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου. Ο έμπειρος οικονομικός διευθυντής, ήταν πιο πρόσφατα CFO της Outokumpu, ενός κατασκευαστή ανοξείδωτου χάλυβα. Η Northvolt ενίσχυσε επίσης την ομάδα της, με τον έμπειρο προγραμματιστή Matthias Arleth ως President Cells. Ο Arleth προέρχεται από την TE Connectivity, αλλά έχει επίσης διευθυντικές θέσεις στη Volkswagen και ανώτερες θέσεις στη Magna και στη Webasto.
Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα των μέσων ενημέρωσης, η Aaltonen-Forsell θα πρέπει πρώτα να αντλήσει κεφάλαια. Όπως αναφέρθηκε από το German Manager Magazin την περασμένη εβδομάδα, οι διαπραγματεύσεις για έναν νέο γύρο χρηματοδότησης συνολικού ύψους περίπου ενός δισεκατομμυρίου ευρώ, λέγεται ότι έχουν γίνει πιο δύσκολες.
Οι χαμηλότεροι όγκοι παραγωγής, σημαίνουν επίσης ότι ο κύκλος εργασιών υστερεί, γι’ αυτό και οι επενδυτές είναι προφανώς διστακτικοί. Ωστόσο, η κεφαλαιακή απαίτηση, υπάρχει για να ξεκινήσει και να λειτουργεί η παραγωγή.
Σε μια συνεδρίαση του Εποπτικού Συμβουλίου στα μέσα Ιουλίου, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, φέρεται να συζήτησαν διάφορα σενάρια, από την ενδιάμεση χρηματοδότηση με χαμηλότερο ποσό, έως την προσωρινή διακοπή της κατασκευής των εργοστασίων στη Χάιντε , στο Γκέτεμποργκ και στον Καναδά.
Δεν υπάρχει γνωστό ψήφισμα από αυτή τη συνεδρίαση του Εποπτικού Συμβουλίου, αλλά φαίνεται ότι δεν έχει ακόμη ληφθεί απόφαση για διακοπή της κατασκευής. Αυτό οφείλεται στο γεγονός, ότι υπάρχουν αναφορές ότι οι εργασίες συνεχίζονται στη Χάιντε.
«Η Northvolt υπέβαλε αίτηση στο Κρατικό Γραφείο Περιβάλλοντος, για να μπορέσει να ξεκινήσει τις εργασίες θεμελίωσης πασσάλων, για το πρώτο μεγάλο κτίριο παραγωγής το συντομότερο δυνατό», φέρεται να δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.
«Έχουμε τονίσει επανειλημμένα πρόσφατα, ότι είμαστε σταθερά προσηλωμένοι στο κατασκευαστικό έργο στη Χάιντε και ότι οι εργασίες προχωρούν με τον συνήθη τρόπο». Οι τρέχουσες προγραμματισμένες εργασίες θεμελίωσης για το πρώτο μπλοκ παραγωγής, είναι απόδειξη αυτού.
Ωστόσο, το αποτέλεσμα της στρατηγικής αναθεώρησης, εξακολουθεί να εκκρεμεί, αν και περισσότερα από 500 άτομα συμμετέχουν ήδη άμεσα και έμμεσα στον σχεδιασμό του εργοστασίου στη βόρεια Γερμανία. «Οι γενικές συνθήκες για τη βιομηχανία κυψελών μπαταριών έχουν γίνει πιο δύσκολες συνολικά», λέει ο εκπρόσωπος της Northvolt.
Πηγή: Northvolt.com