Το Mazda EZ-6 που έρχεται στην Ευρώπη, θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, μία αμιγώς ηλεκτρική και μία επαναφορτιζόμενη υβριδική με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε ρόλο γεννήτριας. Το μοντέλο BEV, είναι εξοπλισμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα πίσω, που αποδίδει ισχύ 258 PS και ροπή 320 Nm. Προσφέρεται με μπαταρία χωρητικότητας 56,1 ή 68,8 kWh, κατάλληλη για αυτονομία CLTC 480 χλμ ή 600 χλμ, αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα κάθε μοντέλου, είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 170 χλμ./ώρα.
Το μοντέλο EREV εκτεταμένης αυτονομίας, είναι εξοπλισμένο με μια γεννήτρια – θερμικού κινητήρα 1,5 λίτρων, με ισχύ 93 ίππων, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα πίσω, με ισχύ 217 PS και 320 Nm ροπής, τροφοδοτώντας μια μπαταρία. Η αυτονομία της μπαταρίας, είναι περίπου 129 χλμ, με μέγιστη συνολική αυτονομία τα 1300 χλμ.
Οι μπαταρίες είναι φωσφορικού σιδήρου λιθίου και μπορούν να φορτίσουν από 30% έως 80% SoC σε 15 λεπτά. Το EREV, μπορεί να φορτίσει από 30% έως 80% σε 20 λεπτά.
Αν και οπτικά μοιάζει με τα σεντάν Deepal SL03 και L07, (το νέο μοντέλο θα κατασκευάζεται από την Chongqing Changan Automobile, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς μοιράζεται τα μηχανικά του μέρη με το Deepal SL03), το Mazda EZ-6, καταφέρνει να χαράξει μια μορφή μοναδικής ταυτότητας για τον εαυτό του.
Το Mazda έχει διαστάσεις 4.921, 1.890 και 1.485 χλστ (μήκος, πλάτος, ύψος), ενώ το μεταξόνιο του είναι 2.895 χλστ. Αυτό κάνει το Mazda μεγαλύτερο από το SL03 και το μεγαλύτερο L07, παρόλο που έχει κοντύτερο μεταξόνιο, κατά πέντε χιλιοστά.
Μια χαρακτηριστική μάσκα, ενισχύει την επιθετική του εμφάνιση, πλαισιωμένη από προβολείς διαιρούμενης δομής, που κρύβουν τα κύρια φώτα, κάτω από τα κομψά φώτα ημέρας. Αυτή η χαρακτηριστική διάταξη φωτισμού, γνωστή ως «Wings of Light», συμβάλλει στη μοναδική ταυτότητα του οχήματος και εξυπηρετεί έναν λειτουργικό σκοπό, εξασφαλίζοντας εξαιρετική ορατότητα, διατηρώντας παράλληλα μια αισθητική γοητεία. Το φωτιζόμενο λογότυπο της Mazda, προσθέτει περαιτέρω μια ξεχωριστή πινελιά, ενισχύοντας τη συνολική μοντέρνα εμφάνιση του οχήματος.
Από το πλάι, το αυτοκίνητο έχει μια αρκετά σπορ εμφάνιση τύπου κουπέ. Το πίσω μέρος καταλήγει σε μια ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή, η οποία ενεργοποιείται πάνω από τα 90 χλμ./ώρα, ενισχύοντας την αεροδυναμική και τη σταθερότητα. Τα πίσω φωτιστικά σώματα, είναι παρόμοια με αυτά που συναντάμε σε πολλά άλλα οχήματα της Mazda.
Εσωτερικά το Mazda EZ-6, ακολουθεί πιο πιστά τις γραμμές του Deepal SL03 και ως εκ τούτου, είναι εξοπλισμένο με πίνακα οργάνων και οθόνη infotainment 14,6 ιντσών. Επιπλέον, υπάρχει heads-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας 50 ιντσών. Ένα chipset Qualcomm Snapdragon 8155 ελέγχει τα συστήματα πιλοτηρίου του αυτοκινήτου.
Ο επιλογέας κίνησης, βρίσκεται τοποθετημένος στην κολόνα του τιμονιού, ελευθερώνοντας έτσι χώρο στην κεντρική κονσόλα. Αν και υπάρχει χώρος για δύο τηλέφωνα, μόνο ο χώρος που βρίσκεται πιο κοντά στον οδηγό, φαίνεται να υποστηρίζει ασύρματη φόρτιση. Το Mazda EZ-6, ισχυρίζεται ότι θα διαθέτει υποβοήθηση οδήγησης L2.5.
Αυτό ωστόσο, φαίνεται να είναι σε μεγάλο βαθμό, απλώς ένα έξυπνο σύστημα cruise control. Το σύστημα φωτισμού περιβάλλοντος 64 χρωμάτων, είναι προσαρμόσιμο, για να ταιριάζει σε διαφορετικές διαθέσεις. Τα ηλεκτρονικά σκίαστρα είναι προαιρετικά.
Η βασική έκδοση, έχει δερμάτινες επιφάνειες καθισμάτων, ενώ τα μοντέλα υψηλότερης έκδοσης, συνδυάζουν δέρμα και σουέτ (Alcantara). Διατίθεται επίσης ένα ηχοσύστημα Sony 14 ηχείων, μπροστινά καθίσματα «μηδενικής βαρύτητας», που σημαίνει ότι τα καθίσματα μπορούν να ξαπλώσουν σε σχεδόν επίπεδη θέση και μια πανοραμική γυάλινη οροφή.
Η Mazda πέρασε τρία χρόνια για να αναπτύξει το EZ-6. Το EREV, επιτυγχάνει μια ισορροπία μεταξύ της οδηγικής ευχαρίστησης και της πρακτικότητας της εκτεταμένης αυτονομίας, που παρέχει ο βενζινοκινητήρας. Αυτά το καθιστούν μια συναρπαστική επιλογή, για οδηγούς που θέλουν τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρικής κίνησης, χωρίς το άγχος της αυτονομίας.
Θα υπάρχουν τέσσερις εκδόσεις εκτεταμένης αυτονομίας εκδόσεις EREV του αυτοκινήτου, μαζί με τρεις πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις BEV. Οι τιμές για την δυναμική μπερλίνα ξεκινούν στην κινεζική αγορά από τα €18.000 για την έκδοση εκτεταμένης αυτονομίας και τα €20.600 για την αμιγώς ηλεκτρική.