Οι πωλήσεις του ηλεκτρικού EV της Xiaomi εκτοξεύονται μετά την υποτίμηση της Tesla!

Η κινεζική εταιρεία έχει ήδη πουλήσει πολύ περισσότερα SU7 από ό,τι είχε προβλεφθεί.

Ακούστε το άρθρο

Η Xiaomi είναι μια κινεζική εταιρεία smartphone που κυκλοφόρησε πρόσφατα το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα . Μπορεί να φαίνεται περίεργη κίνηση, αλλά είναι μια τεράστια επιτυχία στην Κίνα, πουλά 3-5 φορές περισσότερα από ό,τι περίμενε η εταιρεία, σύμφωνα με τον ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο, Lei Jun. Μοιράστηκε τα νέα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με μια δίωρη ζωντανή ροή στο Douyin (απάντηση της Κίνας στο TikTok) την περασμένη εβδομάδα, συγκεντρώνοντας περισσότερους από 34 εκατομμύρια θεατές.

Η εταιρεία παρουσίασε το νέο της EV τον περασμένο μήνα και έλαβε 88.898 παραγγελίες τις πρώτες 24 ώρες . Με περίπου 30.000 δολάρια μετατροπής από κινεζικό γιουάν, κοστίζει περίπου 4.000 δολάρια λιγότερο από το Model 3 στην Κίνα. Η χαμηλή τιμή του SU7 έκανε άλλες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες να μειώσουν τις τιμές τους και να βελτιώσουν τα κίνητρα σε μια προσπάθεια να παραμείνουν ανταγωνιστικές.

Παραδόσεις

Η επιτυχία του SU7 σημαίνει ότι ορισμένοι άνθρωποι θα περιμένουν έως και 30 εβδομάδες για να φτάσει το αυτοκίνητό τους, όλα ανάλογα με το πότε έγινε η παραγγελία. Η Founder’s Edition του SU7, ξεκίνησε τις παραδόσεις στις 3 Απριλίου. Αυτή η ειδική έκδοση των μόλις 5.000 μονάδων, ήταν ήδη κατασκευασμένη και έτοιμη για τους πρώτους αγοραστές.

Τώρα η τυπική έκδοση ανοίγει σιγά σιγά τον δρόμο της στους πελάτες. Την περασμένη Πέμπτη, 18 Απριλίου, η πρώτη παρτίδα αυτών των οχημάτων έφτασε στους καταναλωτές στο Πεκίνο και στο Shenzhen. Αυτό ήταν 12 ημέρες νωρίτερα από τη στοχευμένη πρώτη ημερομηνία παράδοσης. Το Max trim θα κυκλοφορήσει επίσης αυτόν τον μήνα, ενώ το Pro θα ξεκινήσει τις παραδόσεις στα τέλη Μαΐου.

Πώληση με απώλεια

Παρά το γεγονός ότι φαίνεται σαν μια σειρά από νίκες, η Xiaomi αναμένει να χάσει χρήματα στο SU7. Ωστόσο, ως επιτυχημένη εταιρεία smartphone, έχει πολλά μετρητά στη διάθεσή της, γεγονός που της δίνει ένα πλεονέκτημα έναντι άλλων νεοφερμένων. Η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα έχει επιβραδυνθεί και ο ανταγωνισμός είναι έντονος στην Κίνα, καθιστώντας δύσκολη την επιβίωση των εταιρειών χωρίς αποθέματα μετρητών.

Η Xiaomi έχει επίσης ένα πλεονέκτημα στον σχεδιασμό των ταμπλό χάρη στην εμπειρία smartphone. Αυτό αποτελεί υψηλή προτεραιότητα για τους Κινέζους καταναλωτές. Ωστόσο, εκτιμήσεις αναλυτών βλέπουν την εταιρεία να χάνει περίπου 9.500 δολάρια σε κάθε αυτοκίνητο που πουλάει.

Πηγή: CARBUZZ

abb_img