Για όσους δεν γνωρίζουν, η μικροκινητικότητα περιλαμβάνει τα οχήματα της κατηγορίας «Le», με δύο, τρεις ή και τέσσερις τροχούς. Τα λιλιπούτεια οχήματα για αστική χρήση, διακρίνονται με τον απλό σχεδιασμό τους, είναι αμιγώς ηλεκτρικά, προσιτά σε κόστος κτήσης, αλλά και σε κόστος χρήσης.
Την μικροκινητικότητα, όπως είναι λογικό, «απογειώνουν» με μοναδικό τρόπο τα ηλεκτρικά scooters. Οι κατασκευές αυτές είναι τέλειες για τις αστικές μετακινήσεις του σύγχρονου ανθρώπου. Εμείς ξεχωρίσαμε πέντε προτάσεις και στις παρουσιάζουμε.
Super SOCO CPX 4000W
Το Super SOCO CPX είναι ένα scooter που προσφέρει άνετες μετακινήσεις. Το CPX κινεί ένας ηλεκτροκινητήρας 5,4 ίππων και 170,6 Nm ροπής. Οι δύο μπαταρίες λιθίου τελευταίας τεχνολογίας, 60 Volt & 45 Ah είναι αποσπώμενες και προσφέρουν αυτονομία 175 χιλιομέτρων. Διαθέτει τρία mode οδήγησης τα οποία περιορίζουν ανάλογα την τελική ταχύτητα. Η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 86 χλμ./ώρα, ενώ διαθέτει και λειτουργία όπισθεν.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.
Yadea G5
Το G5 διαθέτει δύο εκδόσεις με διαφορετική ισχύ και καλύπτει έτσι κάθε ανάγκη. Την αρχική έκδοση κινεί ένας ηλεκτροκινητήρας τοποθετημένος στον τροχό με ισχύ 2.300W και τελική 45χλμ./ώρα. Η αυτονομία της συγκεκριμένης έκδοσης φτάνει τα 63 χιλιόμετρα. Η αποσπώμενη μπαταρία λιθίου ζυγίζει 13 κιλά ενώ το συνολικό βάρος του scooter φτάνει τα 88 κιλά. Η ισχυρότερη έκδοση S διαθέτει έναν κεντρικά τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα 4.100 Watt με μέγιστη ροπή 154 Nm και τελική μετάδοση με ιμάντα. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 80 χλμ./ώρα και η αυτονομία τα 115 χιλιόμετρα. Στη συγκεκριμένη έκδοση υπάρχουν διπλές μπαταρίες με βάρος 11,5 κιλά η καθεμία. Είναι αποσπώμενες και έχουν δυνατότητα φόρτισης on board. Το συνολικό βάρος της έκδοσης S φτάνει τα 98 κιλά. Κερασάκι στην τούρτα, η LCD οθόνη των 7 ιντσών με τη συνδεσιμότητα Bluetooth για αναγνώριση εισερχόμενων κλήσεων καθώς και cruise control.
Εδώ θα διαβάσετε περισσότερα για το Yadea G5
RAY 7.7
Ακόμα ένα ηλεκτρικό scooter που ενθουσιάζει τόσο με το φουτουριστικό σχεδιασμό του, όσο και με τις ικανότητές του. Ο ηλεκτροκινητήρας του 7.7 είναι στο κέντρο, με ισχύ 15 ίππων, ενώ στιγμιαία μπορεί να φτάσει τους 23 και αντλεί ενέργεια από τη μπαταρία των 8,78 kWh. Ο βασικός του φορτιστής είναι 1,8 kW, ο οποίος σε 3,5 ώρες θα επιτύχει φόρτιση 80% και σε λιγότερο από 4,5 ώρες έως 100%. Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του 3 mode λειτουργίας (City, Sport & Flow), με το καθένα να αλλάζει την απόκριση κατά το άνοιγμα του γκαζιού και το επίπεδο της ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα.
Το RAY 7.7 και στα τρία προγράμματα λειτουργίας έχει τελική 125 χλμ./ώρα. Πέρα από τις επιδόσεις ο αναβάτης απολαμβάνει την άνετη οδήγηση, αλλά και αρκετές ευκολίες, όπως «ντουλαπάκι» που κλειδώνει, με θύρα USB. Επιπλέον το σύστημα GPS που διαθέτει ενημερώνει μέσω εφαρμογής αν κάποιος επιχειρήσει να κλέψει το RAY, ή να καθοδηγήσει μέσω των χαρτών του μέσω της 5ίντσης TFT έγχρωμης οθόνης.
Για περισσότερες πληροφορίες για το RAY 7.78 μπορείτε να δείτε εδώ.
Piaggio-1
Το 100% ηλεκτρικό Piaggio ευέλικτες και οικονομικές αστικές μετακινήσεις. Ξεχωρίζει με τη νεανική σχεδίαση, τις διχρωμίες του, αλλά και την ποιοτική κατασκευή του. Το Piaggio 1 έχει τρεις διαφορετικές εκδόσεις και καλύπτει κάθε αγοραστική ανάγκη.
- Η αρχική έκδοση με τελική ταχύτητα 25 χλμ./ώρα μπορεί να οδηγηθεί χωρίς δίπλωμα από την ηλικία των 15 ετών.
- Η μεσαία έκδοση 1+με τελική 45 χλμ./ώρα είναι αντίστοιχη ενός μοτοποδηλάτου 50 κυβικών και οδηγείται από την ηλικία των 16 με άδεια οδήγησης ΑΜ.
- Η ισχυρότερη έκδοση 1 Activeέχει τελική έως 60 χλμ./ώρα και ο αναβάτης πρέπει να έχει δίπλωμα Α1.
Η έκδοση 1 διαθέτει μπαταρία 1,4 kWh βάρους 10 κιλών, ενώ οι εκδόσεις 1+ και 1 Active διαθέτουν μεγαλύτερη μπαταρία 2,3 kWh. Η έκδοση 1 Active ξεχωρίζει αισθητικά, από τα κόκκινα διακοσμητικά που έχει στο πίσω ψαλίδι. Επιπλέον, εξαιρετικά βολικά είναι το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, αλλά και ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα.
Αν σας ενδιαφέρει το Piaggio 1 μπορείτε να μάθετε περισσότερα εδώ.
Daytona Versus 125 e
Το Versus 125 e κινεί ένας ηλεκτροκινητήρας 3000 Watt που χαρίζει στο scooter τελική ταχύτητα 75 χλμ. / ώρα. Ο κινητήρας αντλεί ενέργεια από 2 μπαταρίες 72 Volt στα 21Ah, με βάρος 11 κιλά η κάθε μία. Ο φορτιστής 10Α του Versus 125 e μπορεί να φορτίσει πλήρως τη μια μπαταρία σε μόλις 2,5 ώρες. Οπότε θα χρειαστούν 5 ώρες και για τις δύο, ενώ η αυτονομία φτάνει τα 67 χιλιόμετρα. Επιπλέον, ο αναβάτης κάθεται άνετα χάρη στο επίπεδο πάτωμα και την ευρύχωρη σέλα. Για την πληροφόρησή του φροντίζει μια ευανάγνωστη LCD οθόνη, αλλά και το αναλογικό ταχύμετρο.
Περισσότερες πληροφορίες για το Daytona Versus 125 e θα βρείτε εδώ.