Σύμφωνα με έρευνες, τα PHEV εκπέμπουν περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα σε σχέση με όσα έχουν ανακοινώσει οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Όσες εταιρείες λοιπόν πούλησαν το 2021 περίπου ίδιο αριθμό plug-in Hybrid με αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο επιβολής προστίμου.
Στο πλαίσιο των στόχων της Ε.Ε., οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να πουλήσουν περισσότερα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα εντός του 2022. Με αυτόν τον τρόπο θα αποφύγουν τα πρόστιμα.
Τέσσερις κανόνες για καλύτερη λειτουργία των υβριδικών αυτοκίνητων το χειμώνα
Το χρονοδιάγραμμα αλλαγής για τα PHEV
Ο νέος τρόπος υπολογισμού των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα θα ξεκινήσει κατά πάσα πιθανότητα από το 2025/2026. Παράλληλα, η χρήση δεδομένων από τους μετρητές κατανάλωσης καυσίμων για πληρέστερη εικόνα, είναι ιδιαίτερα σημαντική.
Επιπλέον, είναι στα σκαριά και η αναθεώρηση στους κανόνες εφαρμογής της Euro 6 για τις εκπομπές ρύπων, σύμφωνα με αξιωματούχο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Με λίγα λόγια, η αλλαγή στη διενέργεια του ελέγχου Worldwide Light Vehicles Testing Procedure (WLVTP).
Τα αποτελέσματα του συγκεκριμένου ελέγχου θα προκύπτουν με βάση πραγματικά δεδομένα από τους μετρητές κατανάλωσης καυσίμων. Η συζήτηση της τροπολογίας θα γίνει στις 9/2.