Πιθανή επιστροφή του Renault Espace

Η ευελιξία των ηλεκτρικών πλατφορμών επιτρέπει στη Renault να σκεφτεί ξανά το Espace. Που όμως δεν μπορεί να είναι μπροστοκίνητο.

Ακούστε το άρθρο

Η ευελιξία των ηλεκτρικών πλατφορμών της εταιρείας επιτρέπει στη Renault να εξερευνήσει νέα τμήματα. Αλλά το Espace δεν μπορεί να είναι μπροστοκίνητο.

Η Renault εξετάζει την αναβίωση του πολυμορφικού Espace που είναι μια επεκταθείσα έκδοση με επτά καθίσματα του υβριδικού SUV Austral. Αλλά το Autocar πιστεύει ότι το όνομα θα μπορούσε να επιστρέψει σε ένα ηλεκτρικό όχημα με σχήμα πιο κοντά στου αρχικού μοντέλου. Που σχεδίασε ο Έλληνας Αντώνης Βολάνης και κυκλοφόρησε το 1984.

Τεχνικές προκλήσεις του Renault Espace

Ο Olivier Brosse, στέλεχος της Renault, είπε στο Autocar ότι η αναβίωση του σημαντικού μοντέλου είναι «κάτι που εξετάζουμε». Καθώς η Renault επεκτείνει τη γκάμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της σε νέα τμήματα. «Τεχνικά νομίζω ότι είναι δυνατόν. Αλλά μετά θα πρέπει να εξετάσουμε αν ένα πολυμορφικό θα αρέσει στους ευρωπαίους πελάτες.» είπε.

Ένα ηλεκτρικό, επταθέσιο Espace πάνω στην αρχιτεκτονική Ampr Medium (γνωστή ως CMF-EV), που βρίσκουμε στα ηλεκτρικά crossover Mégane και Scenic, θα είχε ενδιαφέρον. Αφού θα έδινε στη Renault έναν ανταγωνιστή στα πρότυπα των Volkswagen ID Buzz και Kia EV9. Επιπλέον θα μπορούσε να αντιμετωπίσει το νέα ηλεκτρικά MPV από την Κίνα. Όπως τα Maxus Mifa 7, Xpeng X9 και Zeekr Mix.

Ωστόσο, ο Brosse είπε ότι ένα ηλεκτρικό MPV θα έχει ορισμένες θεμελιώδεις τεχνικές προκλήσεις. «Νομίζω ότι ένα τεχνικό πρόβλημα είναι ότι μετά τους 2 με 2,2 τόνους, από τεχνικής άποψης, πρέπει το αυτοκίνητο να έχει πίσω κίνηση» είπε. Επίσης αναφέρθηκε στο Ariya, της συμμαχίας μεταξύ Renault και Nissan, ως παράδειγμα του πόσο μακριά μπορεί να φτάσει η πλατφόρμα Ampr Medium σε βάρος στην τρέχουσα μορφή της. Είπε ότι ένα βάρος άνω των 2000 κιλών θα έφερνε την κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς.

Ωστόσο, ο Brosse είπε επίσης ότι η ευελιξία της αρχιτεκτονικής σημαίνει ότι οι τεχνικοί περιορισμοί δεν είναι απαραίτητα εμπόδιο για τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου ηλεκτρικών οχημάτων της Renault σε νέα τμήματα. «Δεν υπάρχει αυστηρή πολιτική στη Renault.» ανέφερε συγκεκριμένα. «Οι πλατφόρμες ηλεκτρικών οχημάτων έχουν ορισμένα οφέλη που μας επιτρέπουν να βελτιώσουμε το εσωτερικό. Και από σχεδιαστικής άποψης δίνουν πολύ περισσότερη ελευθερία».

Espace όπως 4,5 και Twingo;

Ένα νέο Espace θα μπορούσε να ακολουθήσει το παράδειγμα των προσεχών ηλεκτρικών Renault 5, 4 και Twingo. Με έμπνευση από το αρχικό μοντέλο, με την ενός όγκου σιλουέτα και με χαρακτηριστικά από τα υψηλής ταχύτητας τραίνα TGV της Γαλλίας.

Η Renault δεν έχει επιβεβαιώσει σχέδια για την επαναφορά άλλων κλασσικών αυτοκινήτων της πέρα ​​από τα τρία μικρά ηλεκτρικά μοντέλα. Αλλά ο αρχισχεδιαστής Laurens van den Acker είχε πει στο Autocar ότι ο CEO Luca de Meo βρίσκει «ακαταμάχητα» τα ανανεωμένα κλασικά σχέδια. Επομένως ίσως δούμε κι άλλα τέτοια μοντέλα στο ηλεκτρικό χαρτοφυλάκιό της μάρκας. «Νομίζω ότι αυτή τη στιγμή, με την ανασφάλεια στον κόσμο, είναι ωραίο να κάνεις μερικά αυτοκίνητα που θυμίζουν τις καλές στιγμές και όλα τα θετικά συναισθήματα των ανθρώπων» είπε ο van den Acker.

Πηγή: autocar.co.uk

abb_img