Ποια εταιρεία πούλησε τα περισσότερα επιβατικά οχήματα τον Απρίλη στη Κίνα

Τον Απρίλιο του 2025, 1,755 εκατομμύρια επιβατικά οχήματα (sedan, SUV και MPV) πωλήθηκαν στην Κίνα σημειώνοντας ετήσια αύξηση 14,5%

Ακούστε το άρθρο

Τον Απρίλιο του 2025, 1,755 εκατομμύρια επιβατικά οχήματα (sedan, SUV και MPV) πωλήθηκαν στην Κίνα, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 14,5% και μηνιαία μείωση 9,4%, με αποτέλεσμα ο συνολικός ετήσιος όγκος πωλήσεων να φτάσει τα 6,872 εκατομμύρια οχήματα, σύμφωνα με την Ένωση Επιβατικών Αυτοκινήτων της Κίνας (CPCA). Ο όγκος παραγωγής ήταν υψηλότερος, με την παραγωγή 2,23 εκατομμυρίων επιβατικών οχημάτων, σημειώνοντας αύξηση 11,2% σε ετήσια βάση και μείωση 10,3% σε μηνιαία βάση, με αποτέλεσμα ο συνολικός ετήσιος όγκος παραγωγής, να φτάσει τα 8,544 εκατομμύρια οχήματα.

Οι εγχώριες κινεζικές μάρκες πούλησαν 1,15 εκατομμύρια επιβατικά οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 31% σε ετήσια βάση και μείωση 5% σε μηνιαία βάση, αντιπροσωπεύοντας το 65,5% του μεριδίου αγοράς. Η BYD συνέχισε να ηγείται, ακολουθούμενη αμέσως από την Geely, ενώ οι Changan, Chery και Great Wall Motor έφτασαν όλες στη λίστα με τις δέκα κορυφαίες. Από την άλλη πλευρά, οι μάρκες κοινοπραξιών πούλησαν 440.000 οχήματα, σημειώνοντας μείωση 3% σε ετήσια βάση και 8% σε μηνιαία βάση. Συγκεκριμένα, το μερίδιο αγοράς λιανικής των γερμανικών, ιαπωνικών και αμερικανικών εμπορικών σημάτων ήταν 15,6%, 12,2% και 4,8% αντίστοιχα.

Συγκεκριμένα, πωλήθηκαν 905.000 νέα ενεργειακά επιβατικά οχήματα, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 33,9% και μηνιαία μείωση 8,7%, επιτυγχάνοντας ποσοστό διείσδυσης 51,5%. Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο, οι συνολικές λιανικές πωλήσεις έφτασαν τα 3,324 εκατομμύρια μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 35,7%.

Επιπλέον, το μερίδιο αγοράς λιανικής NEV των εγχώριων παραδοσιακών κινεζικών εμπορικών σημάτων, των κοινοπραξιών και των νεοσύστατων επιχειρήσεων NEV ήταν 73%, 3,4% και 19,4%. Το μερίδιο αγοράς λιανικής της Tesla China ήταν 3,2%.

Πηγή: CPCA