Ποιο είναι το όραμα της Ford για τα ηλεκτρικά της μοντέλα;

Η Ford θα μεταμορφώσει την εμπειρία στην απόκτηση και κατοχή ενός ηλεκτρικού της οχήματος, προσδίδοντας μέγιστη άνεση και ευκολία.

Ακούστε το άρθρο

Η Ford αποκάλυψε το νέο της όραμα, για να κάνει τη διερεύνηση, τη δοκιμή, την αγορά και την ιδιοκτησία των προϊόντων της, όχι μόνο απλούστερη, αλλά και πιο ευχάριστη. Η εταιρεία, σε συνεργασία με τους εμπόρους λιανικής πώλησης σε όλη την Ευρώπη, επανασχεδιάζει πλήρως το ταξίδι των πελατών της. Αυτή η κίνηση αφορά την ιδιοκτησία ενός ηλεκτρικού οχήματος, με online πρόσβαση και σημεία επαφής, σε κάθε βήμα της διαδικασίας.

Η νέα προσέγγιση εισάγει διαδικτυακούς εκθεσιακούς χώρους και εικονικές δοκιμαστικές διαδρομές για την εξερεύνηση προϊόντων και υπηρεσιών. Μάλιστα, αυτό θα είναι εφικτό για τον καθένα, ακόμη και από την άνεση του καναπέ του. Σημαντικές αποφάσεις θα λαμβάνονται ευκολότερα με διαφανή τιμολόγηση, ώστε να μην υπάρχουν… εκπλήξεις.

Επιπλέον, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να εξατομικεύουν την παράδοση του οχήματος ή να έχουν πρόσβαση στη φόρτισή του. Προφανώς, θα έχουν και τη δυνατότητα να προγραμματίζουν την προκαθορισμένη συντήρησή του, στο επίσημο δίκτυο. Και όλα αυτά, με μερικά κλικ στο smartphone τους.

Test Drive || Ford Puma 1.0 EcoBoost 155PS mHEV Auto: Ταξιδιάρα ψυχή!

Το όραμα της Ford στην απόκτηση των ηλεκτρικών της μοντέλων

Η Ford θα φέρει 10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2024 στην Ευρώπη

Στην εκδήλωση «Bring On Tomorrow Live» στην Δανία, η Ford παρουσίασε την νέα στρατηγική της στους εμπόρους λιανικής της, από όλη την Ευρώπη. Ειδικότερα, αυτοί θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για την παροχή εμπειριών στους ιδιοκτήτες επόμενης γενιάς. Μάλιστα, η εταιρεία σκοπεύει να φέρει στην Ευρώπη, 10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2024. Προφανώς, η λίστα συμπεριλαμβάνει το νέο ηλεκτρικό E-Tourneo Courier, που είδε τα φώτα της δημοσιότητας στην Κοπεγχάγη.

Κάνοντας ευκολότερη τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα, η νέα στρατηγική της Ford θα υποστηρίξει άμεσα τις δεσμεύσεις της. Πιο συγκεκριμένα, στόχος της είναι η επίτευξη της ουδετερότητας άνθρακα στις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις, τα logistics και τους άμεσους προμηθευτές της, έως το 2035. Επιπλέον, η οικοδόμηση ενός πιο βιώσιμου, χωρίς αποκλεισμούς και δίκαιου μέλλοντος, στον τομέα των μεταφορών.

Test Drive || Ford Mustang Mach-E 351 PS: Mustang για πάντα!

Το όραμα της Ford στην απόκτηση των ηλεκτρικών της μοντέλων

Μία νέα εμπειρία σύμφωνη με τις απαιτήσεις των καταναλωτών

Η νέα γενιά καταναλωτών έχει αναπτύξει μία διαφορετική νοοτροπία, σε ότι αφορά την αγορά ενός αυτοκινήτου. Μάλιστα, η έρευνα δείχνει ότι το 91% των υποψήφιων αγοραστών προτιμούν να αγοράζουν online, αν η διαδικασία είναι απρόσκοπτη. Έτσι, η Ford θα επιτρέπει στους εν δυνάμει αγοραστές της, να επιλέγουν μεταξύ ψηφιακών και πραγματικών σημείων επαφής.

Αυτό, συμβάλλει στην ολοκλήρωση των αγορών με λίγα μόνο κλικ, χρησιμοποιώντας τα επίσημα διαδικτυακά κανάλια και τις εκθέσεις της Ford. Επίσης, η έρευνα αναφέρει ότι το 77% των αγοραστών, προτιμούν σταθερές τιμές, ώστε να γνωρίζουν εκ των προτέρων το κόστος. Και για αυτό το λόγο, η Ford κάνει ήδη το «παζάρι» παρελθόν για τους αγοραστές στην Ολλανδία, προσφέροντας διαφανή τιμολόγηση.

Αποκτήστε το νέο Ford Puma πιο εύκολα από ποτέ

Ποιο είναι το όραμα της Ford για τα ηλεκτρικά της μοντέλα;

Επιπλέον, η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει το «μοντέλο πρακτορείου» πανευρωπαϊκά, διασφαλίζοντας μία σταθερή τιμή στους πελάτες της. Φυσικά, αυτό θα αφορά τόσο την αγορά μέσω διαδικτύου όσο και μέσω φυσικού καταστήματος.

Ωστόσο, η Ford αντιμετωπίζει και την αβεβαιότητα σχετικά με την ημερομηνία παράδοσης του νέου αυτοκίνητου στον ιδιοκτήτη του. Η ξεκάθαρη επικοινωνία, η διαδικτυακή προβολή της κατάστασης της παραγγελίας και η δυνατότητα δημιουργίας χρονοδιαγραμμάτων παράδοσης, θα βοηθήσουν τους αγοραστές να κάνουν έγκαιρα τον προγραμματισμό τους.

abb_img