Το Bloodhound LSR είναι ένα υπερηχητικό αυτοκίνητο, το οποίο θεωρείται μέχρι σήμερα το πιο γρήγορο που έχει υπάρξει ποτέ. Τα στοιχεία «μιλούν» από μόνα τους, καθώς το εν λόγω υπεραυτοκίνητο έχει ξεπεράσει την τελική ταχύτητα των 1.000 χιλιομέτρων την ώρα.
Πιο συγκεκριμένα, το 1997, το Bloodhound LSR με οδηγό – πιλότο τον Andy Green «διέλυσε» ένα ασύλληπτο ρεκόρ. Ποιο είναι αυτό; Ξεπέρασε τα 1.227,985 χλμ./ώρα, ταχύτητα που το καθιστά το μοναδικό υπερηχητικό αυτοκίνητο στη Γη μέχρι και σήμερα.
Πλέον, η ομάδα του Bloodhound LSR αναζητά οδηγό, μαζί με τον οποίο θα προσπαθήσουν να καταρρίψουν ακόμη ένα νέο και πιο δύσκολο ρεκόρ. Πιο αναλυτικά, θα προσπαθήσει να ξεπεράσει τα 1.600 χλμ./ώρα.
Rimac Nevera: Ρεκόρ ταχύτητας… με την όπισθεν!
Ο Andy Green λάτρευε πάντα την ταχύτητα
Η αναζήτηση του νέου οδηγού έχει να κάνει με το γεγονός ότι ο –μέχρι πρότινος οδηγός του- Andy Green αποσύρεται από την ενεργό δράση. Ο Green έφτασε αισίως στην ηλικία των 61 ετών και αποφάσισε να βάλει τέλος στην καριέρα του, η οποία είχε να κάνει από την αρχή της με την ταχύτητα.
Ειδικότερα, ο Green ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του ως πιλότος μαχητικού στην RAF του Ηνωμένου Βασιλείου. Μετά την αποστράτευση του δεν του ήταν εύκολο να μείνει μακριά από τις υπερβολικά μεγάλες ταχύτητες. Έτσι αποφάσισε να ακολουθήσει αντίστοιχη πορεία στη στεριά, μέσα από το κοκπιτ του ταχύτατου αυτοκινήτου της Bloodhound.
Μετά την παραίτηση του ρέκονρτμαν από τα καθήκοντα του ως οδηγός, η Bloodhound αναζητά έναν νέο οδηγό. Σε πρώτη φάση, ο στόχος είναι να πιάσει τα 1.287 χλμ/ώρα (800 μίλια/ώρα). Ωστόσο, ο απώτερος στόχος της Bloodhound είναι τα 1.000 μίλια/ώρα (1.609 χλμ/ώρα). Φυσικά, ο νέος οδηγός δεν θα είναι μόνος του στην προσπάθεια αυτή, καθώς θα έχει ως εκπαιδευτή και καθοδηγητή τον Green. Είναι ο μόνος που μπορεί να βοηθήσει.
Το Bloodhound LSR θα χρησιμοποιεί «καθαρά» καύσιμα
Το υπερηχητικό αυτοκίνητο Bloodhound LSR διαθέτει τζετ κινητήρα Rolls Royce EJ200 και αποδίδει 90 kN ώσης, δηλαδή 54.000 ίππους. Όσον αφορά την επίτευξη της τελικής ταχύτητας των 1.609 χλμ./ώρα, ο ιδιοκτήτης του project, Ian Warhurst θα πληρώσει το ποσό των 12 εκατομμυρίωνν λιρών.
Τέλος, να σημειώσουμε πως το αυτοκίνητο θα είναι φιλικό στο περιβάλλον. Ειδικότερα, διατηρεί το σχεδιασμό του με ώθηση τζετ και πυραύλων, ενώ θα λειτουργεί με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Σύμφωνα με την εταιρεία, δεν υπάρχει χρήση ορυκτών καυσίμων, καθώς το καύσιμο πυραύλων προκύπτει από τη χρήση υδροηλεκτρικής ενέργειας.