Η Polytron, γνωστή ινδονησιακή εταιρεία στον χώρο των ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, κάνει δυναμική είσοδο στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων παρουσιάζοντας το G3, ένα μεσαίου μεγέθους SUV μηδενικών ρύπων. Το G3 αποτελεί το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο από ινδονησιακή μάρκα, αν και ουσιαστικά πρόκειται για μια τροποποιημένη εκδοχή του Skyworth EV6 από την Κίνα, με αλλαγές στην εμφάνιση και το branding.
Η Polytron έχει επανασχεδιάσει τη μπροστινή όψη του οχήματος, προσθέτοντας μια νέα μάσκα για πιο «παραδοσιακή» εμφάνιση, ενώ το λογότυπο έχει αντικατασταθεί τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό. Η παραγωγή βασίζεται σε kit αποσυναρμολόγησης που εισάγονται από την Κίνα και συναρμολογούνται τοπικά από την εταιρεία Handal Motor στην περιοχή Purwakarta της Δυτικής Ιάβας. Σύμφωνα με τον υπουργό Βιομηχανίας της Ινδονησίας, Agus Gumiwang Kartasasmita, το G3 περιλαμβάνει 40% τοπικό περιεχόμενο.
Η Polytron έχει θέσει ως στόχο την πώληση 1.500 μονάδων μέχρι το τέλος του έτους — αριθμός που υποδηλώνει μια συγκρατημένη αρχική διείσδυση στην αγορά. Από τεχνικής πλευράς, το G3 εξοπλίζεται με έναν εμπρός τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα ισχύος 150 kW και ροπής 320 Nm, με τροφοδοσία από μπαταρία LFP 52 kWh. Η επιτάχυνση 0–100 χλμ/ώρα επιτυγχάνεται σε 9,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 150 χλμ/ώρα. Η αυτονομία, σύμφωνα με το πρότυπο CLTC, ανέρχεται στα 402 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση.
Το G3 προσφέρεται σε δύο εκδόσεις: τη βασική και την G3+. Η πρώτη διαθέτει ενσωματωμένο φορτιστή 6,6 kW, ενώ η δεύτερη ανεβάζει στα 11 kW, επιτρέποντας ταχύτερη φόρτιση. Η φόρτιση της μπαταρίας σε wallbox AC διαρκεί κάτω από 5 ώρες για το G3 και λιγότερο από 3,5 ώρες για το G3+, αν και η εταιρεία δεν αποσαφηνίζει την εμβέλεια των τιμών. Σε φορτιστή DC, η φόρτιση από 20% έως 70% διαρκεί λιγότερο από 35 λεπτά.
Η Polytron σχεδιάζει να ανοίξει οκτώ εκθέσεις εντός του έτους, με τέσσερις στην Τζακάρτα, μία στο Σεμαράνγκ, μία στο Μπαντούνγκ και δύο στη Σουραμπάγια.
Οι τιμές διαμορφώνονται ως εξής:
G3: 419 εκατομμύρια ρουπίες (~22.500 €)
G3+: 459 εκατομμύρια ρουπίες (~24.600 €)
Παράλληλα, προσφέρεται και η λύση Battery-as-a-Service (BaaS) που μειώνει σημαντικά τις τιμές αγοράς:
G3 με BaaS: 299 εκατομμύρια ρουπίες (~12.300 €)
G3+ με BaaS: 339 εκατομμύρια ρουπίες (~18.200 €)
Οι συνδρομητές του BaaS πληρώνουν ελάχιστο μηνιαίο κόστος 1,2 εκατομμυρίων ρουπιών (περίπου 64 €), με επιπλέον χρέωση 800 ρουπιών ανά 1.500 χλμ.. Το G3 αντιπροσωπεύει μια φιλόδοξη αλλά προσγειωμένη αρχή για την Polytron στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Πηγή: polytron.co.id