Porsche Cayenne GTS: Πιο επιθετική εμφάνιση, συμπεριφορά και επιδόσεις!

Η ανανεωμένη Cayenne GTS αποδίδει 40 ίππους και 30 lb-ft περισσότερο από τον προκάτοχό της χάρη στον αναβαθμισμένο V8 twin-turbo.

Ακούστε το άρθρο

Έχει περάσει ένας χρόνος από τότε που η Porsche ανανέωσε την τρίτη γενιά Cayenne , αλλά ένα κρίσιμο μέλος απουσίαζε εμφανώς. Τώρα, η Cayenne GTS 2025 επιστρέφει τόσο σε στάνταρ όσο και σε Coupe αμάξωμα, διαθέτοντας βελτιωμένο V8 twin-turbo, διαμόρφωση ανάρτησης με μεγαλύτερη απόκριση, πιο σπορ σχεδιαστικά στοιχεία και μια σειρά από πρόσθετα στάνταρ χαρακτηριστικά.

Αν και δεν είναι τόσο ισχυρό όσο το Turbo S E-Hybrid ή τόσο εστιασμένο στην πίστα όσο το Turbo GT, το GTS (Gran Turismo Sport) καταλαμβάνει μια γλυκιά θέση στη σειρά Cayenne, συνδυάζοντας μια διαμόρφωση εστιασμένη στον οδηγό με πρακτική καθημερινή χρηστικότητα.

Ο twin-turbo V8 συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Tiptronic S οκτώ σχέσεων, το οποίο διοχετεύει την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος Porsche Traction Management (PTM). Παρόμοια με τη ρύθμιση στο Turbo GT, το σύστημα PTM διαθέτει ξεχωριστό κύκλωμα ψύξης, ενισχύοντας την ανθεκτικότητα κατά την ενθουσιώδη οδήγηση.

Η αύξηση της ισχύος μεταφράζεται σε ελαφρές βελτιώσεις στις επιδόσεις, με το Cayenne GTS πλέον να μπορεί να επιταχύνει από 0 στα 60 mph (0 έως 96 km/h) σε 4,2 δευτερόλεπτα και να φτάσει σε τελική ταχύτητα 171 mph (275 km/h).

Η τυπική αερανάρτηση δύο θαλάμων με προσαρμοζόμενους αποσβεστήρες έχει ρύθμιση ειδική για το GTS, 10 mm (0,4 ίντσες) χαμηλότερα σε σύγκριση με τις κανονικές εκδόσεις. Η οδική συμπεριφορά βελτιώνεται περαιτέρω από την αυξημένη αρνητική τροχαλία των μπροστινών τροχών, με ρουλεμάν περιστροφής που προέρχονται από το Turbo GT. Το ενεργό σύστημα σταθεροποίησης κύλισης (Porsche Dynamic Chassis Control) είναι προαιρετικό, αλλά το Porsche Torque Vectoring Plus περιλαμβάνεται στάνταρ.

Πιο επιθετική εμφάνιση και νέο κιτ

Το GTS κληρονομεί τα επανασχεδιασμένα στοιχεία που εμφανίζονται στην υπόλοιπη ενημερωμένη σειρά Cayenne , αλλά ενσωματώνει ξεχωριστές πινελιές για μια λεπτή σπορ συμπεριφορά. Συγκεκριμένα, οι εισαγωγές προφυλακτήρα ειδικά για το GTS που θυμίζουν αυτές του Turbo GT, συμπληρώνονται από μονάδες φιμέ φωτισμού. Λεπτά εμβλήματα GTS κοσμούν τις πόρτες και την πόρτα του χώρου αποσκευών, ενώ το σκούρο μπρονζέ φινίρισμα στις απολήξεις της εξάτμισης προσθέτει μια πινελιά κομψότητας.

Η σπορ στάση ενισχύεται περαιτέρω από τις γυαλιστερές μαύρες πινελιές του πακέτου Sport Design Package με στάνταρ εφαρμογή, αντικαθιστώντας την επένδυση στο χρώμα του αμαξώματος παλαιότερων επαναλήψεων GTS.

Τέλος, ένα σετ ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών RS Spyder Design φινιρισμένες σε ανθρακί, σε συνδυασμό με κόκκινες δαγκάνες φρένων, ολοκληρώνουν την εξωτερική αισθητική της Cayenne GTS. Για πρόσθετο δυναμισμό, το Cayenne GTS Coupe διαθέτει προσαρμοζόμενη πίσω αεροτομή. Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ένα από τα τρία ελαφριά πακέτα σπορ, τα οποία μειώνουν το βάρος έως και 55 λίβρες (25 κιλά), βελτιώνοντας περαιτέρω την απόδοση.

Προχωρώντας στο εσωτερικό, η Porsche διατήρησε μια γενναιόδωρη ποσότητα υλικού Race Tex για την ταπετσαρία σε συνδυασμό με δέρμα και κόκκινες ραφές. Όπως και με τις υπόλοιπες αναβαθμισμένες διακοσμήσεις Cayenne, το GTS διαθέτει ενημερωμένο κυρτό ψηφιακό πίνακα οργάνων, νέα οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και προαιρετική οθόνη επιβατών. Επιπλέον, το Bose Surround System προσφέρεται στάνταρ μεταξύ άλλων ανέσεων.

Τιμολόγηση και διαθεσιμότητα

Η Porsche Cayenne GTS 2025 θα είναι σύντομα διαθέσιμη για παραγγελία, με τα πρώτα παραδείγματα να φτάνουν στις αντιπροσωπείες των ΗΠΑ αυτό το φθινόπωρο. Η Cayenne GTS ξεκινά από 124.900 $, ενώ η Cayenne GTS Coupe ξεκινά από 129.500 $. Λάβετε υπόψη ότι αυτές οι τιμές δεν περιλαμβάνουν φόρο, τίτλο, εγγραφή, χρεώσεις αντιπροσώπου, καθώς και τα έξοδα παράδοσης, επεξεργασίας και διεκπεραίωσης 1.995 $.

Πηγή: Carscoops

abb_img