Η Porsche 911 έγινε υβριδική. Για το 2025, το νέο μοντέλο Carrera GTS, συνδυάζει την «υπογραφή» της 911. Ο επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας, συνεργάζεται μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα, αλλά και έναν ηλεκτρικό στροβιλοσυμπιεστή. Αυξάνοντας έτσι την απόδοση σε 532 ίππους και 609 Nm ροπής.
Με υβριδική καρδιά
Η Carrera GTS λοιπόν, χρησιμοποιεί ένα νέο επίπεδο εξακύλινδρο κινητηρα 3,6 λίτρων, αντί για τον παλιό των 3,0 λίτρων. Από μόνος του, αυτός ο κινητήρας αποδίδει 478 ίππους και 569 Nm ροπής. Το υβριδικό σύστημα, επιτρέπει στην Porsche να εγκαταλείψει τη ρύθμιση με τα δύο turbo, για έναν μόνο ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή.
Αυτός είναι σαν ένας παραδοσιακός στροβιλοσυμπιεστής καυσαερίων, αλλά με κινητήρα 14,7 ίππων, στον άξονα μεταξύ του στροβίλου και του συμπιεστή. Αυτός ο κινητήρας, μπορεί να περιστρέψει το turbo πολύ γρήγορα για γρήγορη απόκριση. Ελαχιστοποιώντας έτσι σε μεγάλο βαθμό την καθυστέρηση του turbo.
Υπάρχει επίσης και ένας κινητήρας 32,6 ίππων, που βρίσκεται μεταξύ του επίπεδου εξακύλινδρου και του οκτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Και οι δύο οδηγούνται από μια πολύ μικρή μπαταρία 1,9 kWh. Αυτό το σύστημα μετάδοσης κίνησης, έχει σχεδιαστεί για να ενισχύει την απόδοση σε όλο το εύρος των στροφών, ενώ λειτουργεί την ιδανική αναλογία αέρα-καυσίμου 14,7:1 σχεδόν ανά πάσα στιγμή.
«Καυτές» Επιδόσεις
Συνολικά, η νέα Carrera GTS ζυγίζει 47 κιλά περισσότερο από το προηγούμενο μοντέλο. Αυτά τα επιπλέον κιλά, ανήκουν στον πρόσθετο στάνταρ εξοπλισμό, αλλά και στο σύστημα τετραδιεύθυνσης πίσω. Είναι το πρώτο μοντέλο 911 Carrera που κάνει τα 0-100 χλμ κάτω απο 3 δευτερόλεπτα, συγκεκριμένα 2,9”.
Εκτός από το σύστημα T-Hybrid, η Carrera GTS, αποκτά νέα ενεργά αεροδυναμικά πτερύγια μπροστά, για τη βελτίωση της απαιτούμενης ψύξης, αλλά όχι εις βάρος της οπισθέλκουσας. Η μπροστινή και η πίσω όψη, έχουν κάποιες αλλαγές στο στυλ. Οι διαστάσεις των πίσω ελαστικών είναι τώρα 315/30Ζ/21.
Ενώ τα μπροστινά παραμένουν στις ίδιες διαστάσεις 245/35ZR20. Στο εσωτερικό, το μεγαλύτερο νέο, είναι ένας ολοκαίνουργιος, εξ ολοκλήρου ψηφιακός πίνακας οργάνων. Το οποίο σημαίνει ότι το αναλογικό σύστημα έχει εκλείψει. Ωστόσο, αυτός ο ψηφιακός πίνακας, διαθετει το ταχύμετρο, μπροστά και στο κέντρο, όπως είναι σωστό σε μια υβριδική Porsche 911.
Έγινε επίσης αναβάθμιση στα turbo αλλά και στα intercoolers, από τα προηγούμενα μοντέλα GTS και Turbo. Οι ίδιες αναβαθμίσεις, ισχύουν και για τη βασική Carrera, αλλά οι μάσκες είναι διαφορετικές από αυτές του GTS. Και δεν διαθέτουν τα ενεργά πτερύγια ψύξης.
Με πλούσια γκάμα
Η Porsche 911, θα προσφέρει τη βασική Carrera ως πισωκίνητο κουπέ ή Cabriolet προς το παρόν. Η γκάμα της GTS περιλαμβάνει την πισωκίνητη ή την τετρακίνητη κουπέ ή και την Cabriolet ή ακόμα και την τετρακίνητη Targa. Τα μοντέλα Turbo και Turbo S, καθώς και η GT3 RS, θα είναι ίδια και για το 2025.
Η βασική Carrera κοστίζει 112.412 ευρώ και η GTS 153.660 ευρώ. Μεγάλα άλματα στις τιμές απο πριν, αλλά η Porsche σπεύδει να επισημάνει, τις πρόσθετες επιδόσεις και τον βασικό εξοπλισμό, ειδικά στο GTS.
Το Facelifted 992 Carrera, θα φτάσει στους αντιπροσώπους αυτό το φθινόπωρο, με το Carrera GTS, να φθάνει στο τέλος του έτους. Η γκάμα 992.2, μεγαλώνει σύντομα με πολλά ακόμη μοντέλα που θα έρθουν. Υβριδικά, αλλά και άλλα.
Πηγή: motor1.com