Porsche Macan Electric: το μεγάλο στοίχημα της Στουτγάρδης

Χρειάζεται τόλμη για να γυρίσεις σε ηλεκτρικό, ένα απο τα καλύτερά σου αυτοκίνητα σε πωλήσεις.

Ακούστε το άρθρο

Το μοντέλο της γερμανικής μάρκας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως υφίσταται μια μεταμόρφωση, μια ηλεκτρική μεταμόρφωση. Η Porsche Macan, ένα μεσαίο SUV που αντιπροσωπεύει περίπου τις μισές πωλήσεις της μάρκας σε όλο τον κόσμο, γίνεται ηλεκτρικό. Η Porsche έχει πουλήσει περίπου 850.000 από τα δημοφιλή μεσαία SUV της από τότε που κυκλοφόρησε το πρωτότυπο πριν από 10 χρόνια.  Αλλά η στροφή προς το ηλεκτρικό, το πρώτο όχημα στο χαρτοφυλάκιο της Porsche για τη μετάβαση από την εσωτερική καύση στην ισχύ μπαταρίας, είναι ένα μεγάλο βήμα.

 

Είναι έτοιμοι οι αγοραστές του μοντέλου να προχωρήσουν στην ηλεκτρική ενέργεια; Η Porsche στηρίζεται σε αυτό, δηλώνοντας με σιγουριά ότι αναμένει να πουλήσει περισσότερα ηλεκτρικά Macan από ό,τι έκανε ποτέ. Ρωτήστε οποιονδήποτε φοράει το έμβλημα της Στουτγάρδης και θα ακούσετε μια ήσυχη σιγουριά, ακόμη και μια βεβαιότητα, ότι το νέο Macan θα είναι μια επιτυχία. Η Porsche έχει αγκαλιάσει το μέλλον με θέρμη, δηλώνοντας ότι πάνω από το 80 τοις εκατό του στόλου της θα είναι πλήρως ηλεκτρικό μέχρι το 2030.

Πόσο κοστίζει μια Porsche Macan;

Ξεκινώντας από περίπου 85.000 $ όταν ήταν νέο το 2014, η Macan ήταν ο φθηνότερος τρόπος για να προσγειώσετε μια ολοκαίνουργια Porsche στο σπίτι σας. Και ενώ οι τιμές έχουν αυξηθεί, η θέση της στις πωλήσεις παρέμεινε αμετάβλητη. Τα καλά νέα εδώ είναι ότι αυτή η νέα ηλεκτρική έκδοση θα συνεχίσει να φέρει τη σημαία της «πιο προσιτής νέας Porsche».. Αλλά είναι λίγο περισσότερο από το μοντέλο που αντικαθιστά. Το νέο μοντέλο θα είναι αρχικά διαθέσιμο σε δύο παραλλαγές, το αρχικό Macan 4 και το πιο ισχυρό Macan Turbo.

Η τιμολόγηση ξεκινά στα 133.700 $ για το Macan 4 με 300 kW/650 Nm. Η έκδοση Turbo κοστίζει 180.100 $ για τα 470 kW/1130 Nm και τα 0–100 χλμ/ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα. Και τα δύο μοντέλα αντλούν την ισχύ τους από μια συστοιχία μπαταριών 100 kWh, που στέλνει ισχύ σε διπλούς ηλεκτρικούς κινητήρες μόνιμου μαγνήτη, έναν σε κάθε άξονα. Αυτό καθιστά το νέο ηλεκτρικό Macan κατά περίπου 40.000 δολάρια πιο ακριβό από το απερχόμενο βασικό μοντέλο βενζίνης. Το βενζινοκίνητο Macan S κοστολογείται στα 117.500 δολ, μειώνοντας τη διαφορά σε περίπου 15 χιλιάδες $ μεταξύ της νέας και της παλιάς γενιάς.

Η Porsche λέει ότι ένα πιο προσιτό αρχικό Macan είναι στα χαρτιά, ίσως μια έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς με έναν κινητήρα. Προς το παρόν, όσοι αναζητούν ένα ηλεκτρικό Macan, θα πρέπει να ξοδέψουν 133.700 $ σε α[λή έκδοση. Ενώ το νέο ηλεκτρικό Macan είναι εύκολα αναγνωρίσιμο ως το μεσαίο SUV της Porsche, έχει επωφεληθεί από ορισμένες ξεχωριστές σχεδιαστικές αλλαγές.

Μπροστά, ένας νέος ορθογώνιος σχεδιασμός φώτων πορείας που αντικατοπτρίζει αυτό του ηλεκτρικού σεντάν της Porsche Taycan. Οι προβολείς διαθέτουν τεχνολογία matrix LED, ενώ μια κομψή γραμμή οροφής, προσδίδει ένα προφίλ κουπέ, που βελτιώνει την αεροδυναμική και βελτιώνει την αυτονομία. Το καπό του απερχόμενου μοντέλου έχει αντικατασταθεί από μια πιο συμβατική σχεδίαση, ενώ το νέο τζάμι της πόρτας χωρίς πλαίσιο προσθέτει στο κομψό προφίλ της Macan. Έξωτερικά και πίσω, οι έντονες λαβές και το φαρδύτερο μετατρόχιο, προσθέτουν  επιπλέον σπορτίβ look. 
abb_img