Πώς η Leapmotor ετοιμάζεται να ανατρέψει την Ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών

Η Leapmotor, με την υποστήριξη της Stellantis, εδραιώνεται δυναμικά στην Ευρώπη. Μάθε πώς σχεδιάζει να κυριαρχήσει με τα μοντέλα T03 και C10

Ακούστε το άρθρο

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Leapmotor κάνει το μεγάλο βήμα στην Ευρώπη υπό την «ομπρέλα» του κολοσσού Stellantis, με ξεκάθαρη πρόθεση να εγκαθιδρυθεί μακροπρόθεσμα. Σύμφωνα με δηλώσεις του Tianshu Xin, CEO της Leapmotor International, οι παραγγελίες ξεπερνούν κατά πολύ τις πρόσφατες εγγραφές, δείχνοντας μια ισχυρή δυναμική που δεν αποτυπώνεται ακόμα στους αριθμούς.

Μέχρι τα μέσα Μαΐου, είχαν καταγραφεί περίπου 1.200 πωλήσεις αυτοκινήτων Leapmotor στη Γερμανία, όμως ο Xin προβλέπει πωλήσεις της τάξεως αρκετών χιλιάδων οχημάτων φέτος. Παρά το γεγονός ότι η εταιρεία υστερεί προς το παρόν σε πωλήσεις σε σχέση με ανταγωνιστές όπως η BYD, η Polestar και ιδιαίτερα η MG, ξεπερνά άλλους Κινέζους κατασκευαστές, όπως η Great Wall Motor.

Η εταιρεία κάνει γοργά βήματα για την ενίσχυση της παρουσίας της. Εκμεταλλευόμενη το υπάρχον δίκτυο της Stellantis, η Leapmotor διπλασίασε τα σημεία πώλησης από 50 σε 100 μέσα σε μόλις τέσσερις μήνες. Ο στόχος είναι η κάλυψη του 80% της γερμανικής αγοράς έως το τέλος του 2025, εξασφαλίζοντας την προσβασιμότητα στους περισσότερους καταναλωτές.

Πώς η Leapmotor ετοιμάζεται να ανατρέψει την Ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών!

Ωστόσο, η ευρωπαϊκή επέκταση δεν είναι μόνο στρατηγική επιλογή: για πολλούς Κινέζους κατασκευαστές, όπως επισημαίνει η Automobilwoche, αποτελεί ζήτημα επιβίωσης. Ο υπερκορεσμός της αγοράς στην Κίνα, απαιτεί διεθνή εξάπλωση και μόνο οι ισχυρότεροι θα επιβιώσουν. Η συνεργασία με τη Stellantis, που κατέχει 51% των διεθνών δραστηριοτήτων της Leapmotor και 21% της μητρικής εταιρείας στην Κίνα, προσφέρει σημαντική στήριξη.

Δείτε ακόμα: Νέο Leapmotor C10: Πιο ισχυρό και πιο γρήγορο

Παρά τη διεθνή επέκταση, η κινεζική αγορά παραμένει ο κύριος πυλώνας για τη Leapmotor, με μόλις 1 στα 10 οχήματα να προορίζεται για εξαγωγή.

Στη Ευρώπη, η εταιρεία προσφέρει δύο ηλεκτρικά μοντέλα:

Leapmotor T03: ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το οποίο στο παρελθόν κατασκευαζόταν στην Πολωνία, αλλά η παραγωγή διακόπηκε πιθανόν για πολιτικούς λόγους, καθώς η Πολωνία ζήτησε πρόσθετους δασμούς της ΕΕ στα κινεζικά οχήματα.

Leapmotor C10: ένα compact SUV, που διατίθεται είτε ως αμιγώς ηλεκτρικό, είτε με τεχνολογία επέκτασης αυτονομίας (range extender), χάρη σε έναν επιπλέον βενζινοκινητήρα, που λειτουργεί ως γεννήτρια.

Με την υποστήριξη της Stellantis και μια στρατηγική βασισμένη στην ευελιξία, την τεχνολογία και τη γεωγραφική κάλυψη, η Leapmotor ετοιμάζεται να γίνει ένας από τους πιο σοβαρούς παίκτες στο ευρωπαϊκό σκηνικό των EV.

Πηγή: Automobilwoche