.Με το «δεξί» θα ξεκινήσει το νέο έτος για τους φίλους της ηλεκτροκίνησης και ιδιαίτερα τους φίλους της Mercedes, μιας και η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έδωσε περισσότερες πληροφορίες για την ψηφιακή, παγκόσμια πρεμιέρα της πολυαναμενόμενης VISION EQXX, του πιο αποδοτικού ηλεκτρικού οχήματος που έχει κατασκευάσει ποτέ η εταιρεία.
Όπως έχουμε αναφέρει, η Mercedes, θα αποκαλύψει το αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο όχημα τη Δευτέρα 3 Ιανουαρίου στις 19.00 (ώρα Ελλάδας) στην online μιντιακή πλατφόρμα Mercedes me.
To πρωτότυπο VISION ΕQXX αποτυπώνει το μέλλον της ηλεκτροκίνησης και το όραμα της Mercedes. Επιπλέον, δηλώνει τον στόχο της εταιρείας «ως ηγέτη στην ηλεκτροκίνηση» και «ως ηγέτη στο λογισμικό αυτοκινήτου».
διάφορες ομάδες δούλεψαν για την εξέλιξη του οχήματος και υλοποίησαν το conceot car VISION ΕQXX σε χρόνο ρεκόρ.
Τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Mercedes Ola Källenius και Markus Schäfer, ο Chief Design Officer, Gorden Wagener, και οι επικεφαλής των τμημάτων εξέλιξης της VISION ΕQXX θα αναφερθούν στη διαδικασία και στο πνεύμα που οδήγησε στην υλοποίηση αυτού του project.
Η Mercedes VISION EQXX, επίσημα, στο CES 2022 του Las Vegas.
Οι ακόμα πιο τυχεροί θα έχουν την ευκαιρία να την θαυμάσουν, εκτός από τις οθόνες του υπολογιστή τους, από τις 5 έως τις 8 Ιανουαρίου στον εκθεσιακό χώρο της Mercedes Benz κατά τη διάρκεια του φετινού Consumer Electronics Show στο Λας Βέγκας, όπου θα εκτίθεται.
Στόχος η μονοψήφια κατανάλωση KWh ανά 100 χλμ.
Ο στόχος της Mercedes για ένα μελλοντικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι «ένα μονοψήφιο νούμερο για kilowatt hours ανά 100 χιλιόμετρα.»
Η κατάκτηση αυτού του ορόσημου κατανάλωσης, δηλαδή κάτω των 10 kWh/100 χλμ είναι πολύ σημαντικό. Μάλιστα, το ηλεκτρικό όχημα με την μικρότερη κατανάλωση ενέργειας το Tesla Model 3 καταναλώνει περίπου 14 kWh ανά 100χλμ.
Το concept car της Mercedes, Vision EQXX, παίζει καθοριστικό ρόλο στον στόχο για «μονοψήφια κατανάλωση KWh»
Στην EQXX, η ενεργειακή αποδοτικότητα, η ανάπτυξη, το σύστημα eDrive, το λογισμικό και η σχεδίαση συνεργάζονται για ένα ξεχωριστό αποτέλεσμα.
Στη Mercedes, μάλιστα, στοχεύουν σε αεροδυναμικό συντελεστή 0,20, αντίστοιχα με αυτόν της EQS, που κατέχει το ρεκόρ χαμηλότερου συντελεστή.
Τέλος, για την EQS, η Mercedes αυξάνει την ενεργειακή πυκνότητα της μπαταρίας κατά 20% στο υπάρχον μοντέλο.