H Mercedes θα αποκαλύψει στις 3 Ιανουαρίου την Vision EQXX

Ο στόχος που έχει θέσει η Mercedes για ένα μελλοντικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι «ένα μονοψήφιο νούμερο για kilowatt hours ανά 100 χιλιόμετρα σε ήπιες οδηγικές συνθήκες».

Η Mercedes-Benz ανακοίνωσε πως το πολυαναμενόμενο concept car Vision EQXX θα κάνει ντεμπούτο στις 3 Ιανουαρίου 2022, κατά πάσα πιθανότητα, στην ετήσια διεθνή έκθεση CES που θα διεξαχθεί στο Λας Βέγκας.

Η ανακοίνωση της εταιρείας συνοδεύτηκε με μία νέα teaser φωτογραφία του ηλεκτρικού concept car στον Linkedin λογαριασμό του COO της Daimler Group Research and Mercedes-Benz Cars, Markus Schäfer.

Σύμφωνα με τον Schäfer, η ανάπτυξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα πρέπει να είναι «ταχύτερη», και αυτός είναι ένας λόγος που η Mercedes-Benz έχει θέσει έναν αρκετά φιλόδοξο στόχο με το Vision EQXX.

⇒ Συμβουλές για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων από την Mercedes-Benz

«Όπως είναι γνωστό, εργαζόμαστε στο να μετουσιώσουμε τη στρατηγική μας «Lead in Electric Drive» σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αρκετό καιρό. Τώρα, το Vision EQXX θα είναι το πιο αποδοτικό αυτοκίνητο που έχουμε κατασκευάσει ποτέ, με πραγματική αυτονομία άνω των 1000 χλμ. Και είμαι πολύ χαρούμενος που πολύ σύντομα, στις 3 Ιανουαρίου του 2022, θα αποκαλύψουμε στο κοινό το concept car».

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της Mercedes, στόχος της γερμανικής εταιρείας είναι η παραγωγή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου που θα διαθέτει αυτονομία άνω των 1000 χλμ με μία φόρτιση σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης.

Στόχος η μονοψήφια κατανάλωση KWh ανά 100 χλμ.

Mercedes-Benz announced an exciting next step in electric vehicle development with the Vision EQXX technology program.

Ο στόχος που έχει θέσει η Mercedes για ένα μελλοντικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι «ένα μονοψήφιο νούμερο για kilowatt hours ανά 100 χιλιόμετρα σε ήπιες οδηγικές συνθήκες».

⇒ Η νέα αμιγώς ηλεκτρική Mercedes-Benz EQB έχει χώρο για… επτά

Η κατάκτηση αυτού του ορόσημου κατανάλωσης, δηλαδή κάτω των 10 kWh/100 χλμ είναι πολύ σημαντικό, ειδικά εάν αναλογιστούμε πως το ηλεκτρικό όχημα με την μικρότερη κατανάλωση ενέργειας αυτήν τη στιγμή, το Tesla Model 3 υπολογίζεται πως καταναλώνει περίπου 14 kWh ανά 100χλμ.

Το concept car της Mercedes, Vision EQXX, αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο στον στόχο για «μονοψήφια κατανάλωση KWh»

Στην EQXX, η ενεργειακή αποδοτικότητα, η ανάπτυξη, το σύστημα eDrive, το λογισμικό και η σχεδίαση συνεργάζονται για ένα ξεχωριστό αποτέλεσμα.

Μάλιστα, ο Schäfer αναφέρει πως στοχεύουν ο αεροδυναμικός συντελεστής να είναι 0.20, αντίστοιχα με αυτόν της EQS, που κατέχει το ρεκόρ χαμηλότερου συντελεστή σε αυτοκίνητα παραγωγής.

Τέλος, για την EQS, η Mercedes εργάζεται στο να αυξήσει την ενεργειακή πυκνότητα της μπαταρίας κατά 20% από το υπάρχον μοντέλο.