Πρώτη δοκιμή: MG 3 Hybrid+

To MG 3 Hybrid+ είναι το πρώτο πλήρως υβριδικό μοντέλο της μάρκας και είναι ήδη επί Ελληνικού εδάφους με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ.

Ακούστε το άρθρο

To MG 3 Hybrid+ είναι το πρώτο πλήρως υβριδικό μοντέλο της μάρκας και είναι ήδη επί Ελληνικού εδάφους με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ.

Ως τώρα από τη γκάμα της MG έλειπε ένα supermini. Αλλά όχι πιά. Αφού το MG 3 Hybrid+ «κάθεται» στη βάση της γκάμας και καλύπτει τις ανάγκες όσων θέλουν ένα καλό, προσιτό και οικονομικό αυτοκίνητο. Και μάλιστα με τις χάρες ενός ηλεκτρικού, αλλά χωρίς πρίζα και χωρίς το στρες της αυτονομίας.

Πρώτη δοκιμή: MG 3 Hybrid+

Το πρώτο μοντέλο της μάρκας με αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα είναι ένα εντελώς νέο όχημα της κατηγορίας B Hatch. Την οποία έχουν απαρνηθεί πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές υπέρ των διαφόρων μεγεθών SUV.

Η Saic, στην οποία ανήκει πλέον η MG είναι μια από τις 10 μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο. Είναι μια κρατική κινεζική βιομηχανία που απασχολεί παγκοσμίως 216.000 εργαζόμενους και έχει 280 θυγατρικές εταιρείες. Μιλάμε δηλαδή για έναν κολοσσό που αριθμεί 19 brands και έχει περισσότερες από 2.000 αντιπροσωπείες στο εξωτερικό. Με λίγα λόγια το MG 3 Hybrid+ ανήκει σε μια από τις σημαντικότερες οικογένειες της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή MG 4 Electric Excite 51 kWh 170 PS

Πρώτη δοκιμή: MG 3 Hybrid+

Έντονο μέσα κι έξω

Το MG3 Hybrid+ έχει δυνατή σχεδιαστική προσωπικότητα. Στο μήκους 4,11 εκατοστών αμάξωμα κυριαρχούν οι έντονες ακμές και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Καθώς και οι μεγάλες εισαγωγές αέρα και τα λεπτά φωτιστικά σώματα.

Στο εσωτερικό δεν μοιάζει με supermini, αφού οι χώροι του είναι αρκετά άνετοι. Αλλά και πρακτικοί, με πολλούς αποθηκευτικούς χώρους ανοιχτούς και κλειστούς, για να φιλοξενούν με ασφάλεια τα απαραίτητα μικροαντικείμενα των επιβατών του.

Υπάρχουν δυο οθόνες, 7 και 10,25 ιντσών, στο πάνω μέρος του ταμπλό. Η πρώτη εκτελεί χρέη ψηφιακού πίνακα οργάνων και δίνει τις απαραίτητες πληροφορίες για το αυτοκίνητο. Ενώ η δεύτερη είναι αφής και φιλοξενεί τις λειτουργίες του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του MG 3. Το flat bottom τιμόνι ακολουθεί την σχεδιαστική γλώσσα της MG, που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της μάρκας, ενώ έχει και μια σειρά χειριστηρίων στις ακτίνες του.

Πρώτη δοκιμή: MG 3 Hybrid+

Η επιλογή ταχυτήτων γίνεται από τον περιστροφικό διακόπτη πάνω στην κεντρική κονσόλα. Ευτυχώς η μάρκα δεν εξαφάνισε τους φυσικούς διακόπτες και η χρήση των επιμέρους συστημάτων γίνεται πιο απλά, χωρίς περιήγηση στο μενού της οθόνης. Καλής ποιότητας υλικά και άνετα καθίσματα συμπληρώνουν την εμπειρία στο σαλόνι του MG 3.

Πρώτη δοκιμή: MG 3 Hybrid+

Το «plus» στον κινητήρα του MG 3

Χωρίς αμφιβολία το κεντρικό θέμα του μοντέλου είναι το κινητήριο σύνολο. Το οποίο αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο πρώτος είναι 1.500 κ. εκ. με απόδοση 102 ίππων και λειτουργεί σε κύκλο Άτκινσον, ενώ ο δεύτερος έχει απόδοση 136 ίππων. Προσθέτουμε σε αυτά το αυτόματο κιβώτιο 3 σχέσεων και μια μπαταρία 1,83 kWh και έχουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα και αποδοτική πρόταση. Με συνδυαστική ισχύ 194 ίππων, επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8 δευτερόλεπτα και σημαντική ρεπρίζ που θυμίζει τα hot hatch άλλων εποχών.

Πρώτη δοκιμή: MG 3 Hybrid+

Στην πράξη

Οδηγήσαμε το MG3 Hybrid+ στην παράκτια επαρχιακή διαδρομή από την Ανάβυσσο έως το Λαύριο. Το ζορίσαμε σε μερικές στροφές, το ξεκουράσαμε σε άλλες και έδειξε έναν πολύ προσαρμόσιμο χαρακτήρα. Χωρίς εκπλήξεις και με ωραία ανάρτηση. Στη διαδρομή μας είδαμε καταναλώσεις γύρω στα 5,8 λίτρα/ 100 χλμ. αλλά αν ζοριστεί πολύ θα ξεπεράσει το ψυχολογικό φράγμα των 6 λίτρων βενζίνης στα 100 χλμ.

Στην ουσία το MG 3 ακολουθεί ορισμένα υβριδικά σενάρια. Σε κανονική χρήση έως την ταχύτητα των 60 χλμ./ώρα χρησιμοποιεί μόνο των ηλεκτροκινητήρα. Από τα 60 έως τα 80 χλμ./ώρα μπαίνει στο παιχνίδι και ο θερμικός κινητήρας μόνο για τη φόρτιση της μπαταρίας και αν ο οδηγός βυθίσει το δεξί πεντάλ τότε τον χρησιμοποιεί και για την κίνηση. Τα δύο τελευταία σενάρια υβριδικής κίνησης αφορούν στην άμεση μετάδοση της ενέργειας του συμβατικού κινητήρα και φυσικά στην ανάκτηση ενέργειας.

Πρώτη δοκιμή: MG 3 Hybrid+

Τρείς εκδόσεις και έκπτωση λανσαρίσματος του MG 3

Τρείς πλούσιες εκδόσεις προσφέρει η MG στο τριάρι της. Η πρώτη ονομάζεται Excite και κοστίζει με την έκπτωση λανσαρίσματος από 19.950 ευρώ. Αυτή περιλαμβάνει adaptive cruise control, αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, αυτόματη εναλλαγή φώτων, προειδοποίηση διαφυγής από τη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα υποβοήθησης για τη διατήρηση στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας.

Η επόμενη λέγεται Exclusive, έχει κόστος από 21.450 ευρώ και διαθέτει, επιπλέον της προηγούμενης έκδοσης, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, keyless entry, αναδιπλούμενους καθρέπτες και αεραγωγούς για τους πίσω επιβάτες.

Και τέλος η κορυφαία έκδοση του MG3 Hybrid+, η Luxury δίνει επιπλέον μια σειρά συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, κάμερα 360 μοιρών καθώς και θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα με επένδυση από οικολογικό δέρμα και ύφασμα. Και όλα αυτά με τιμή που όσο υπάρχει η έκπτωση λανσαρίσματος αρχίζει από 22.950 ευρώ.

Η έκπτωση λανσαρίσματος είναι 500 ευρώ και θα ισχύει τουλάχιστον έως τα τέλη Ιουλίου.

Επιπλέον όλα τα μοντέλα της MG που πωλούνται στην Ελλάδα έχουν την κάλυψη που η μάρκα ονομάζει «Triple 7». Η οποία δίνει στον αγοραστή μια ολοκληρωμένη τριπλή φροντίδα. Με 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση (ή 150.000 km), 7 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και 7 χρόνια δωρεάν έλεγχο.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

KΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετρακύλινδρος βενζίνης 1.498 c.c

ΑΠΟΔΟΣΗ: 195 PS, 425 Nm

KIBΩΤΙΟ: Αυτόματο 3ων σχέσεων

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ:  4.113 x 1.797 x 1.502 mm

ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 293 lt

ΒΑΡΟΣ: 1.285 kg

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

0-100 km/h: 8,0″

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 170 km/h

ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ:  4,4 lt/100 km

ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2: 100 g/km

 

abb_img