Range Rover Electric: Δοκιμές λίγο πριν την πρεμιέρα!

Τα πρώτα ηλεκτρικά οχήματα της Land Rover δοκιμάζονται σε ακραίες συνθήκες καθώς πλησιάζει η κυκλοφορία τους.

Ακούστε το άρθρο

Το νέο ηλεκτρικό Range Rover έχει σχεδόν αποκαλυφθεί καθώς οι δοκιμές στο τελικό στάδιο ξεκινούν πριν από την κυκλοφορία του αργότερα φέτος. Νέες εικόνες δείχνουν τη δεύτερη δοκιμή παραγωγής EV της JLR στον Αρκτικό Κύκλο, μετά από ένα χρόνο δοκιμών εξαρτημάτων και εικονικών, όπου οι θερμοκρασίες πέφτουν έως και -40 βαθμούς Κελσίου.

Το Range Rover EV έχει παρουσιαστεί εντελώς ακαμουφλάριστο, μια απόφαση που ελήφθη για να «υπογραμμιστεί η ποιότητα κατασκευής των αρχικών πρωτοτύπων», σύμφωνα με την JLR. Βαμμένο σε μαύρο χρώμα χωρίς τα αντιθετικά ματ διακοσμητικά στοιχεία που η JLR είχε προτείνει προηγουμένως ότι θα ξεχωρίζουν το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το πρωτότυπο μοιάζει πανομοιότυπο με το ICE Range Rover που κυκλοφορεί από το 2022.
Η JLR είπε ότι αυτές οι νέες εικόνες δείχνουν πώς η «μοντέρνα σχεδιαστική γλώσσα του πρωτοτύπου παραμένει πιστή στη γραμμή αίματος του Range Rover», υποδηλώνοντας ότι το Range Rover Electric, όπως ονομάζεται επίσημα, θα διαφοροποιηθεί μόνο διακριτικά από τα straight-six, V8 και plug σε υβριδικά παράγωγα.

Η Mercedes-Benz ακολουθεί παρόμοια προσέγγιση με την ηλεκτρική έκδοση της G-Class , η οποία θα αποκαλυφθεί αυτή την εβδομάδα στην έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου  και αναμένεται να παραμείνει σε μεγάλο βαθμό πανομοιότυπη με τις εκδόσεις καυσίμου.

Τεστάρισμα σε ακραίες συνθήκες

Το επίκεντρο σε αυτό το στάδιο του προγράμματος ανάπτυξης του Range Rover Electric λέγεται ότι είναι η απόδοση του κιβωτίου ταχυτήτων, των ηλεκτροκινητήρων και των ηλεκτρονικών του σε ακραίες συνθήκες. Η JLR τόνισε ότι αυτό είναι το πρώτο αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί μπαταρία και μονάδα ηλεκτρικής μετάδοσης κίνησης (EDU) που συναρμολογούνται εσωτερικά.

Η εταιρεία αποκάλυψε επίσης ότι, αντί για ένα συμβατικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που βασίζεται σε ABS, το νέο EV χρησιμοποιεί νέο λογισμικό για την ακριβή διαχείριση της ολίσθησης σε κάθε τροχό, ισχυριζόμενη ότι έχει μειώσει τον “χρόνο αντίδρασης ροπής σε κάθε τροχό από περίπου 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου, σε λιγότερο απο ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου». Ως αποτέλεσμα, “η πρόσφυση μεγιστοποιείται σε όλες τις επιφάνειες με εξαιρετική απόκριση και φινέτσα σύνθεσης, ενισχύοντας σημαντικά την εμπειρία οδήγησης Range Rover”. 

Δεν έχουν δοθεί ακόμη συγκεκριμένες τεχνικές λεπτομέρειες ή στοιχεία απόδοσης, ωστόσο, πέρα ​​από την προηγούμενη επιβεβαίωση ότι θα χρησιμοποιεί αρχιτεκτονική φόρτισης 800 V. Η JLR άνοιξε τη λίστα αναμονής για το πρώτο ηλεκτρικό Range Rover τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους και μέχρι τον Φεβρουάριο ισχυρίστηκε ότι είχε λάβει περισσότερες από 16.000 εκδηλώσεις ενδιαφέροντος.

Ενώ η λίστα αναμονής δίνει μόνο μια ένδειξη των ενδιαφερόμενων πελατών και όχι μια επίσημη κράτηση, ο επικεφαλής της JLR Adrian Mardell είπε ότι η εταιρεία ήταν «ενθουσιασμένη για το έντονο ενδιαφέρον των πελατών» για το EV.

Επιδόσεις

Αν και τα αφεντικά δεν έχουν δώσει ακόμη λεπτομέρειες για τις επιδόσεις του νέου Range Rover, έχει υποσχεθεί ότι θα έχει την ίδια ικανότητα «go-anywhere» με την έκδοση ICE, με τη δέσμευση ότι θα προσφέρει δυνατότητα ρυμούλκησης, οδήγησης και παντός εδάφους. θα ξεπεράσει κάθε άλλο πολυτελές ηλεκτρικό SUV – συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας να διασχίζει νερό βάθους 850 mm. Η υπόδειξη ότι το Range Rover Electric θα προσφέρει επιδόσεις «συγκρίσιμες» με τον υπάρχοντα V8, υποδηλώνει συνολική απόδοση κοντά στους 523 ίππους που προσφέρει το μοντέλο.

Αναμένεται να υιοθετήσει ένα σύστημα διπλού κινητήρα, το οποίο θα επιτρέψει μεγαλύτερη ικανότητα τετρακίνησης και συστήματα όπως το torque vectoring για την ενίσχυση των δυνατοτήτων του εκτός δρόμου. Η JLR είπε ότι το πρόγραμμα δοκιμών της έχει προσαρμοστεί για να εξετάσει ιδιαίτερα το δάπεδο του οχήματος, την αντοχή της μπαταρίας και τη θερμική υποβάθμιση.

Το Range Rover Electric θα κατασκευαστεί στο Solihull μαζί με τις υπάρχουσες εκδόσεις ήπιας υβριδικής και PHEV. Αρχικά θα χρησιμοποιεί μπαταρίες από τρίτο προμηθευτή προτού τελικά μεταβεί σε συσκευασίες που παράγονται στο νέο γιγαεργοστάσιο Somerset που σχεδιάζει η μητρική εταιρεία JLR Tata.

Είναι ενδιαφέρον ότι ο διευθυντής προγράμματος της Land Rover, Nick Miller, δήλωσε στο Autocar ότι η αρχιτεκτονική MLA μπορεί επίσης να φιλοξενήσει εύκολα ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης υδρογόνου, πράγμα που σημαίνει ότι ένα Range Rover FCEV θα μπορούσε να είναι στα υπόψην, αν και η εταιρεία δεν έχει ενημερώσει για  την ανάπτυξη υδρογόνου του Project Zeus. πρόγραμμα  για κάποιο χρονικό διάστημα.

Η Land Rover δοκίμαζε προηγουμένως  ένα πρωτότυπο Defender με καύσιμο υδρογόνο  και είπε ότι το υδρογόνο θα είναι «συμπληρωματικό» της τεχνολογίας ηλεκτρικής μπαταρίας σε όλη τη σειρά της, καθώς προσπαθεί να επιτύχει μηδενικές εκπομπές ρύπων μέχρι το 2036.

Πηγή: Autocar

abb_img