Renault Captur: Χρηστικό, όμορφο και κόμπακτ!

Το πιο πρακτικό αδερφάκι του Renault Clio, λαμβάνει μια έξτρα αναβάθμιση, για να αντιμετωπίσει τον συναγωνισμό των subcompact SUV

Ακούστε το άρθρο

Το Renault Captur, το subcompact SUV αδελφάκι του Clio, έλαβε μια καινούργια αναβάθμιση, υιοθετώντας την πιο πρόσφατη στυλιστική γλώσσα της εταιρείας και περισσότερη τεχνολογία στο εσωτερικό.

Το facelifted μοντέλο, δεν περιέχει δέρμα και χρώμιο, σύμφωνα με τη δέσμευση βιωσιμότητας της Renault, ενώ η κορυφαία επένδυση Esprit Alpine, προστέθηκε στην κορυφή της γκάμας.

Η γκάμα των κινητήρων, μεταφέρεται σε μεγάλο βαθμό, συμπεριλαμβανομένων των εκδόσεων βενζίνης, υγραερίου, ήπιας υβριδικής και πλήρους υβριδικής έκδοσης, αλλά όχι ντίζελ.

Από έξω

Το Renault Captur του 2024, διαθέτει ένα επανασχεδιασμένο πρόσωπο, που μοιάζει με το Scenic E-Tech και το μεγαλύτερο Rafale. Ο στόχος των σχεδιαστών, με επικεφαλής τον Gilles Vidal, ήταν μια πιο premium στάση για αυτό το αστικό SUV.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι νέοι προβολείς διαθέτουν στάνταρ τεχνολογία full-LED και ενώνονται με DRL σε σχήμα βέλους, στον προσαρμοσμένο μπροστινό προφυλακτήρα. Το υπόλοιπο αμάξωμα, είναι σχεδόν αμετάβλητο, αν και τα πίσω φώτα διαθέτουν αναθεωρημένα γραφικά LED.

Το Captur, τελικά αποκτά το ανανεωμένο έμβλημα της Renault, ενώ προσφέρεται σε 14 χρωματικούς συνδυασμούς και νέα σχέδια τροχών, που κυμαίνονται από 17 έως 19 ίντσες. Η νέα επένδυση Esprit Alpine, αντικαθιστά τη RS Line.

Διακρίνεται οπτικά από τα ένθετα του προφυλακτήρα Slate Grey, τις γυαλιστερές μαύρες πινελιές και τις ζάντες αλουμινίου των 19 ιντσών για την συγκεκριμένη έκδοση.

Από μέσα

Στο εσωτερικό, διαθέτει ανθεκτική υφασμάτινη ταπετσαρία «πολλαπλής υφής» αντί για δέρμα, εμβλήματα σημαιών των Άλπεων και της Γαλλίας, μπλε ραφές, μπλε-γκρι ένθετο στο ταμπλό και πεντάλ αλουμινίου.

Το ψηφιακό πιλοτήριο του αναβαθμισμένου Captur, έχει αναβαθμιστεί με ένα νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και μια ελαφρώς μεγαλύτερη οθόνη αφής 10,4 ιντσών για το OpenR infotainment.

Το τελευταίο, διαθέτει ενσωματωμένη την Google, που λειτουργεί με το πιο πρόσφατο λογισμικό Android Automotive 12.

Οι επιβάτες έχουν πρόσβαση σε θύρες φόρτισης USB-C (δύο ή τέσσερις), ασύρματη βάση φόρτισης, φωτισμό περιβάλλοντος που προσαρμόζεται στην ώρα της ημέρας και προαιρετικό ηχοσύστημα Harman Kardon με εννέα ηχεία.

Το SUV μήκους 4.239 χλστ., διατηρεί τον οικογενειακό χαρακτήρα του. Το ευρύχωρο εσωτερικό διαθέτει συρόμενα πίσω καθίσματα, 24,7 lt, αποθηκευτικό χώρο στην καμπίνα και μέγεθος πορτμπαγκάζ που κυμαίνεται μεταξύ 484-616 lt, σε πενταθέσια διάταξη.

Τροποποιήσεις πλαισίου και κινητήρες 

Το ανανεωμένο Captur, διατηρεί τα δοκιμασμένα υποστρώματα CMF-B. Ωστόσο, οι μηχανικοί της Renault, τροποποίησαν τη γεωμετρία της ανάρτησης, τα χαρακτηριστικά των αμορτισέρ και τη βαθμονόμηση του τιμονιού, με στόχο τη βελτίωση της οδηγικής απόλαυσης.

Επιπλέον, οι πιο ισχυρές εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με ολοκαίνουργια αμορτισέρ και το Esprit Alpine, χρησιμοποιεί πιο μαλακά ελαστικά Michelin 225/45R19.

Μηχανικά

Ο βασικός τρικύλινδρος turbo κινητήρας 1,0 λίτρων TCe αποδίδει 89 ίππους, ή 99 ίππους σε μορφή υγραερίου και συνδυάζεται με ένα μηχανικό εξατάχυτο κιβώτιο.

Ο πιο ισχυρός τετρακύλινδρος turbo 1,3 λίτρων TCe με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V, αποδίδει 138 ίππους, όταν συνδυάζεται με το μηχανικό εξατάχυτο ή 158 ίππους, όταν συνδυάζεται. με το αυτόματο EDC.

Ορισμένες αγορές, διαθέτουν επίσης ένα μη ηλεκτροκίνητο Tce των 1,3 λίτρων με 153 ίππους. Τέλος, η πιο αποδοτική επιλογή είναι το υβριδικό E-Tech, που παράγει συνδυαστικά 143 hp.

Η ρύθμιση περιλαμβάνει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,6 λίτρων, δύο ηλεκτροκινητήρες, μια μπαταρία 1,2 kWh και ένα αυτόματο κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών «dog-clutch» που στέλνει ισχύ στον μπροστινό άξονα.

Σύμφωνα με τη Renault, πάνω από το 41% των πελατών Captur στη Γαλλία, επιλέγουν το πλήρες υβριδικό. Σε αντίθεση με το στιβαρό αδελφάκι του το Dacia Duster, που είναι διαθέσιμο σε διαμόρφωση AWD, όλες οι εκδόσεις του ανανεωμένου Renault Captur είναι FWD.

Ωστόσο, παράλληλα με τις λειτουργίες οδήγησης Multi-Sense (Eco, Sport, Comfort και MySense), η Renault πρόσθεσε μια προαιρετική ρύθμιση Extended Grip (Χιόνι / Παντός Εδάφους), που μπορεί να βελτιώσει την πρόσφυση σε ελαφριές καταστάσεις εκτός δρόμου.

Ο εξοπλισμός ασφαλείας, έχει επίσης βελτιωθεί, με έως και 28 συστήματα ADAS, συμπεριλαμβανομένου του Active Driver Assist, με επίγνωση του περιβάλλοντος και του προαιρετικού Hybrid Predictive Driving.

Το Renault Captur του 2024, θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές από τον Απρίλιο του 2024. Όπως και με τον προκάτοχό του, το SUV θα παράγεται στο εργοστάσιο της Renault στη Βαγιαδολίδ στην Ισπανία. Η τιμολόγηση θα ανακοινωθεί τις επόμενες εβδομάδες.

abb_img