Renault Group: Η οικονομική λύση στις καθημερινές μετακινήσεις

Το Renault Group δείχνει το δρόμο για μετακινήσεις με χαμηλότερο κόστος χρήσης και μεγάλη αυτονομία, με χρήση υγραερίου LPG.

Ακούστε το άρθρο

Η πορεία του Renault Group στην ελληνική αγορά είναι εξαιρετική. Διαθέτει μια πλήρη γκάμα μοντέλων, καθώς και την επιλογή με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης/υγραερίου). Με τη συγκεκριμένη εναλλακτική, προσφέρει εξαιρετική οικονομία στο γέμισμα και σούπερ αυτονομία.

Τα μοντέλα που διαθέτουν εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης είναι τα Renault Clio και Captur, καθώς και τα Dacia Duster, Sandero Streetway και Sandero Stepway. Για την ακρίβεια, διαθέτουν τον Turbo κινητήρα βενζίνης 1.0 TCe, απόδοσης 100 ίππων. Προφανώς με τις απαραίτητες τροποποιήσεις, έτσι ώστε να «συνυπάρχει» με το LPG και να αποδίδει τα μέγιστα.

Το σύστημα υγραεριοκίνησης εγκαθίσταται στη γραμμή παραγωγή του οχήματος. Επιπλέον, η δεξαμενή του υγραερίου είναι από ατσάλι υψηλής αντοχής. Την βρίσκουμε στο χώρο όπου στις απλές εκδόσεις υπάρχει η ρεζέρβα. Ωστόσο, δεν επηρεάζει καθόλου τη χωρητικότητα του χώρου των αποσκευών.

LPG vs Βενζίνη

Το υγραέριο (LPG) είναι μείγμα προπανίου και βουτανίου. Αναδεικνύει ένα πιο οικολογικό χαρακτήρα σε σχέση με τη βενζίνη. Η καύση του παράγει λιγότερο μονοξείδιο του άνθρακα, λιγότερους υδρογονάνθρακες και λιγότερα οξείδια του αζώτου συγκριτικά με τη βενζίνη.

Είναι οικονομικό στη χρήση, καθώς το κόστος καυσίμου στην Ελλάδα είναι 60% χαμηλότερο της βενζίνης. Τέλος, το συνολικό κόστος ανά χιλιόμετρο είναι χαμηλότερο σε σχέση με έναν κινητήρα βενζίνης.

Renault Clio

Renault Group: Η οικονομική λύση στις καθημερινές μετακινήσεις

Στο Renault Clio η έκδοση 1.0 TCe 100 LPG με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης είναι η πιο συμφέρουσα επιλογή της γκάμας. Η ισχύς του είναι στους 100 ίππους με 170 Nm ροπής. Προσφέρει την κατάλληλη δύναμη στον οδηγό ώστε να κάνει ασφαλή ταξίδια, ενώ η ροπή στις χαμηλές ταχύτητες διασφαλίζει την άνετη κυκλοφορία στην πόλη.

Τέλος, διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, έξι σχέσεων. Και φυσικά η αυτονομία του εντυπωσιάζει, αγγίζοντας τα 1.185 χιλιόμετρα! Επίσης, οι εκπομπές CO2 δεν υπερβαίνου τα 107-121 γρ./χλμ., ενώ το Clio με LPG δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και κυκλοφορεί κάθε μέρα στον Πράσινο Δακτύλιο.

Renault Captur

Renault Group: Η οικονομική λύση στις καθημερινές μετακινήσεις

Στο Renault Captur 1.0 TCe 100 LPG η αυτονομία είναι ακόμα μεγαλύτερη. Δηλαδή, 1.360 χιλιόμετρα, καθώς οι δεξαμενές καυσίμων είναι μεγαλύτερες από του Clio. Οι εκπομπές ρύπων CO2 δεν ξεπερνούν τα 117-126 γρ./χλμ. Στην απλή έκδοση βενζίνης οι εκπομπές είναι 130-141 γρ./χλμ. Σε αυτή το Captur δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει κάθε μέρα στον Δακτύλιο.

Dacia Duster

Renault Group: Η οικονομική λύση στις καθημερινές μετακινήσεις

To Dacia Duster στην ίδια έκδοση και με το ίδιο σύστημα αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm ροπής.  Διαθέτει δυναμικό χαρακτήρα και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Εξασφαλίζει άνετες και οικονομικές διαδρομές σε κάθε οδικό δίκτυο ή έδαφος.

Ο κινητήρας διπλού καυσίμου έχει περίπου 10% λιγότερες εκπομπές CO2 από τον αντίστοιχο βενζίνης. Δηλαδή, περίπου στα 126-131 γρ./χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP (138-143 γρ./χλμ στην έκδοση βενζίνης). Τα τέλη κυκλοφορίας είναι χαμηλά και η πρόσβαση στο Δακτύλιο ελεύθερη. Η αυτονομία ζαλίζει, αφού αγγίζει τα 1.250 χιλιόμετρα.

Το Renault Austral έρχεται για να μείνει!

Dacia Sandero Streetway και Sandero Stepway

Renault Group: Η οικονομική λύση στις καθημερινές μετακινήσεις

Τα νέα Dacia Sandero Streetway και Sandero Stepway είναι και αυτά διαθέσιμα στην ίδια έκδοση με τα προηγούμενα μοντέλα. Διαθέτουν 3κύνιδρο κινητήρα ενός λίτρου με 100 ίππους. Επίσης είναι εξοπλισμένα με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Η οικονομία στο κόστος χρήσης είναι μεγαλύτερη κατά 35%, συγκριτικά με την έκδοση βενζίνης των 90 ίππων (50 λίτρα βενζίνης / 40 λίτρα υγραέριο). Η μέγιστη αυτονομία φτάνει τα 1.500 χιλιόμετρα με γεμάτες και τις δύο δεξαμενές. Τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και η πρόσβαση στο Δακτύλιο ελεύθερη.

Dacia Spring: Νέα εποχή έρχεται την… Άνοιξη!

abb_img